Huh, jah igen, én mecséri vagyok. Az Győr mellett van. Megróbálom én is a reszelgetést, aztán ha nem megy, akkor lehet megtámadnék valakit egy csere erejéig. Előre is köszi.
Már 90 előtt is probléma volt a svájci emisszió / teljesítmény környékén ! A 84-es 43F nekem is onnan származik , szerencsére nem a karbit butították hanem a gázkarban volt egy kis plusz anyag . Nem is gyorsult úgy mint a haveré ! Kb max 80%-ban nyitotta a síbert , némi reszelés után helyre állt a rend .
egy kis googlizás után kiderítettem, hogy a 3AJ sávjci verziója a 3DS karbija, pár dologban különbözik.
A 90-es években a sajtosoknál szigorúbb emissziós követelmények voltak, mint a többi országban, így visszavették a tenerke teljesítményét is. Tegnap másodszor is megbizonyosodtam róla, hogy a 3AJ combosabb mint a 3DS.
Na már most, esetleg volna valakinek egy felesleges 3AJ karbija, amit kölcsönkérhetek egy próbára?
Ha esetleg tud valaki olyan endúrót ami könnyű és alacsony az egy ismerőst érdekelne nem kell se izmos se fiatal se nagyon drága. De papírja mindenképp legyen.
Bíztam benne hogy a csontkovacs össze tud rakni annyira hogy tudjak motorozni. de nagyon úgy néz ki hogy ami nagyon elromlott az nem fog sosem jó lenni
amúgy az a túra az egyik legjobb amin részt vettem
lehetet volna hosszabb is csak papirkutyák voltunk és nem mentunk esőben
A minap a Szentpéterszeg - Ales - Csenger útvonalat újra bejárták - pár részen korrigálni kellett :-) (ahol a susnyában aludtunk, ott hagytam el a személyi-jogsi-forgalmi arany-hármast :-)
Nekem alu a kormány így kicsi a lyuk benne, de a vas kormányba elfér a nagyobb is ami közel 200gramm persze nem a hatlap fejű Csavarral hanem egy süllyesztettel
Újra kiírom ide mielőtt kepesmotor.hu-ra kirakom. Van pár XTZ660-as (kereklámpás) cucc ingyen. Idomok (töröttek és hiányosak), fényszóró, váz "bármely" része (levágom a vázról ha kell valakinek valami róla), lengőkar és pár apróság.