Na most jó nagy faszságot írtál. Azonnal ott van az áhított tárgy :) Ott van, csak amíg ki nem fizeted addig nem a tiéd :) Ha olyan fasza a hiteles vásárlás akkor miért szidják a nagy tudású hitelesek a bankokat?
A pénz értéke romlik.... Ha veszel egy új motort hitelre annak nő az értéke?? Veszel egy 4 milliós motort, kifizetsz érte 5-öt és öt év múlva ér 2-őt. Akinek ez olyan jó üzlet az vásároljon hitelre.
ha azt nézed hogy az összeged ami a bankban áll évről évre jelentősen veszít a vásárló értékéből, és azonnal ott van az áhított tárgy nem 4-6 év múlva akkor a hitel nem is ördögtől való
ha azt nézed hogy bármi ok miatt fizetésképtelenné válhat bárki, még ha önhibáján kívül is jó nagy szarban lesz, a hitelezett tárgy tuti ugrik és ha nincs szerencséje még mellé némi zseton is pluszban, nem csak az addigi befizető
Nem baj az :) nagyon szívesen megosztom veled (veletek) ezzel kapcsolatos gondolataim. 525eFt volt a motor, megfejeltem pár "extrával"(bár ugye ez már a saját problémám, de ugye ezek minimálisan növelik a piaci értékét is), ezek egy részét lehet fel tudom használni a másik XTZ-n. Viszont sok kuka lett (kormány, bukócső, stb.). Mivel tisztába vagyok azzal, hogy az tárgyi kár (ruházat, sisak, stb) elég nyomot árat állapítanak meg, és azért 2 sisak, egy Yamaha-s dzseki, esőruha és asszonykám utcai szettje kuka, mert a ruhát levágták róla és mind a 2 sisak csattant az aszfalton, meg azért olyannal nem kezdtem el szenvedni, hogy lett egy folt az én esőruhámon is mert attól nekem ellátja a dolgát, de ami tényleg kuka ott nem lenne rossz egy tényleg olyan ár amiből közel lehet pótolni a dolgokat. Így lehet gáz, de azért a motort jó lenne tényleg ki maxolni. Nem-nem 430eFt és ebből levonódik a roncs ár (igaz ez elenyésző 21eFt).
Ezt az opciót is néztem (és pár hasonlót) de közel 100eFt a papírozás és nem lehet abból kiindulni, hogy lehet alkudni vagy hibátlan és nem kell rá semmi kopó alkatrész úgy, hogy egy métert nem mentem vele. Így azért láttam a legjobb opciónak egyből egy "szart" venni és azzal kezdeni valamit mint azt, hogy normál áron venni egy szart és azzal szopni.
Ini: 94-től kereklámpás és nagyobb műanyag elemek lettek rajta. Más nagyon nincs szerintem.
nekem az a meglátásom hogy kb tökmindegy hogy mennyi idős egy ilyen régi lom motor, ami igazán számít hogy volt karban tartva eddig....
sok tapasztalat nincs se eddig azt vettem észre mindenképp megéri egy külföldi kotort venni ilyen idősen mint egy magyart. A magyar nagyon szeret sufni szerelésekét csinálni. én már csak tudom ;)
amugy a biztosító alapból egy szar szemét cég, az a kérdés hogy ilyen 100 ezer körüli kár mellett megéri- e kínlódni velük, idő, ideg, stressz..... megér ennyit?
A törött motort 525eFt volt (ezt láncozni kellett azért volt ennyi) , akkor ez volt a legolcsóbb kerék lámpás. Amit most vettem az 250eFt, de ez motor hibás és foglalkozós is. Amit néztem még Gödöllőn az meg egy roncs volt 400eFt-ért, lánc szett kuka, gumik a kuka szélén, fényszóróra kötött USB töltő és még kitudja milyen meglepik, ja és túl jó álapotba se volt. Ezek ugye 94' előtti példányok. Amit láttam még (szintén 94' előtti) 480eFt (irányár), de itt is van 1-2 bibi. Ezeket látván nem érzem túl tehetetlenek magam, írtam egy biztosítási ügyekkel foglalkozó cégnek és mondták, hogy picit tényleg alul áraztàk a dolgot.
Értem, hogy miről beszélsz. A befektetett munkádat csak az érti aki már túl esett ilyenen de sajna a biztosító ezt nem fizeti meg.
A motor pótlása a Te esetedben azért is nehéz mert ebből a tipusból amúgy is kevés van az országban, a jó állapotú meg ritka mint a fehér holló.
Ha nem értesz velük egyet lehet harcolni az igazadért. Voltam párszor ilyen helyzetben és volt amikor egy év kellett hozzá mire mindent korrektül kifizettek. Idegrendszer és kitartás kérdése, hogy mennyi a végösszeg amit ki lehet belőlük húzni.
Nem akarok tehetetlenek látszani, de azért amit 1 év alatt "felépítettem" az egy csatt után kuka. Ugyan ilyet nem is tudok venni (leszámítva azt az egyet ami 770eFt). Megnéztem mobile.de oldalon is és ott is 1990EUR ez az évjárat (igaz annak az eleje újra fújt). Így ha 500eFt és a roncsot reálisabbnak gondolok. Nem új motort akarok venni belőle, de egy közel azonos állapotúnak azért örülnék.
Nem lenne rossz összeg ha ennyiből tudnám pótolni a motorom (mást lehet tudnék venni), de most (sokat nem is változott szeptember óta) ilyet vagy kockalámpást nem. 450.000Ft-ért láttam a "legolcsóbb" XTZ ami még kinti papíros. Igaz én már vettem másikat, de az is még foglalkozós. Mindegy, pár kört futok még azt megláttom mi lesz ebből.
Nem, de a blokkon a két (elvileg mind kettő jónak néz ki) keréken és pár apróságon kívül kuka az egész :( Jobban őrülnek ha legalább annyit adnának, hogy egy másik működő TENERE kijöjjön belőle és úgy maradjon meg a roncs (nem baj ha nem 94 utáni), vagy annyit, hogy tudjak venni egy ugyan ilyen TENERE-t és akkor vihetik a roncsot.
Ha esetleg valakit érdekel akkor egy 1995-ös Yamaha XTZ660 TÉNÉRÉ piaci értéke 430.000Ft (bár lehet csak az enyém ért ennyit), biztosító felmérte a piacot és az alapján küldte :) ebből az összegből kéne nekem pótolni az XTZ-t, bár nem tudom hogy, de a biztosító állítja, hogy ezt simán tudom :D
Nekem ABS-es van. Az ABS kikapcsolhatóságáról nem tudok nyilatkozni, mert soha nem próbáltam. Nem tudom, hogy miért akarod az ABS-t kikapcsolni, mert még terepen is rövidebb a fékút, mintha nem lenne, legalább is egy tesztben ez olvastam vagy láttam videón.
Elméletileg ki lehet kapcsolni egy kis trükközéssel. Ha a hátsó kerék a levegőben van és sebességben forgatod addig, amíg el nem kezd az ABS lámpa villogni a műszerfalon, akkor kikapcsolja magát és ez az állapot fent marad a következő gyújtás ráadásig. A módszert nem próbáltam ki soha. Mind a két kereket felügyeli az ABS fékezéskor.
Az tény, hogy a rugóút, hasmagasság, ülés magasság 5 centivel kisebb, mint a nem ABS-es verzióé, sőt az első villák csillapítása sem állítható és még vonószem sincs rajta gyárilag.
A fenti "hiányosság"-okat én nem vettem észre motorozás közben, az ABS előnyét viszont igen. Dolgozott már első és hátsó keréken is.
Sziasztok! Lassan a célegyenes felé haladok, de jól jönne még egy kis infó, mielőtt a garázsba kerül az új gép, egy xt660z Ténéré. Alig lehet infót találni az ABS-es verzióról. Kikapcsolható az ABS? Mind2 kereket figyeli? Mind2 kapcsolható? Mintha valahol azt olvastam volna, hogy az ABS-es modelnek kisebb a magassága, és kisebbek a rugóútjai. Ez tényleg így van? Előre is köszi, ha valaki hasznos infóval tud szolgálni
évjárat: 2017. április
okmányok: érvényes külföldi okmányokkal
futott: 15800 km
lökettérfogat: 1200 cm³
teljesítmény: 113 LE
feladva: november 06.
hirdetés azonosító: #2108299
Azonnali KP.-s motor FELVÁSÁRLÁS! Aktuális ajánlataink: w.w.w.markamotor.hu
Külföldi papíros motoroknál, a rendszámozást mi végezzük! Az ügyintézés gyors és teljes körű. Némely esetben, akár azonnal, de átlagosan egy- két napot vesz igénybe!
KAWASAKI XT 1200 Z SUPERTENERE ABS! 2017-04 HAVI 83 KW 113 LE 15.800 KM ! 3db GYÁRI KULCCSAL, Első gazdájától ( 51éves), jó állapotú első hátsó gumikkal,jó állapotú féktárcsákkal, kardán hajtással, kézvédőkkel, bukókeret, központi sztender, 2db GYÁRI oldaldoboz +1 GIVI doboz (platni nélkül) , kiegészítő plexi, 12V csatlakozó, kézvédők, GYÁRI fényezés! Rendezett külföldi okmányokkal ELADÓ 3.799.000.-FT (Csereár 3.899.000 .-Ft)! Megtekintés előtt, kérem telefonon egyeztetni Akár önerő nélkül HITELRE is megvásárolható! Hétvégén is megtekinthető, előzetes egyeztetés alapján! További képekért és járművekért, kérem keresse fel honlapunkat! Teljes körű ügyintézés, névre írás, igény esetén friss Szerviz! Házhoz szállításban tudunk segíteni!
Több baja lesz, mint előtte volt! :-( ELőferdült már, hogy a takarítás után itt-ott bejutott a kipucolt kopások mellett a luft - és nem volt felhőtlen az öröm.
Nem biztos, hogy így lesz - de esély, nna, az van rá...