Keresés

Részletes keresés

ronya1 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91168

ez nézőpont kérdése

 

ha azt nézed hogy az összeged ami a bankban áll évről évre jelentősen veszít a vásárló értékéből, és azonnal ott van az áhított tárgy nem 4-6 év múlva akkor a hitel nem is ördögtől való

 

ha azt nézed hogy bármi ok miatt fizetésképtelenné válhat bárki, még ha önhibáján kívül is jó nagy szarban lesz, a hitelezett tárgy tuti ugrik és ha nincs szerencséje még mellé némi zseton is pluszban, nem csak az addigi befizető

 

 

 

Előzmény: ales40 (91163)
ronya1 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91167

egy jó ügyvéd mindent el tud intézni

sok éve egyik munkatársam barátnőjének a férjét elgázolták és belehalt

még a temetésre vett ruhákat is behajtották a biztosítótól

nem emlékszem pontosan mi volt még de olyan dolgok hogy csak pislogtunk

persze a férj ettől nem támadt fel, de csenget a biztosító ha szorítják a tökeit

csak mint írtam nem biztos hogy megéri a fáradságot

Előzmény: Doomedsrac (91166)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91166

Nem baj az :) nagyon szívesen megosztom veled (veletek) ezzel kapcsolatos gondolataim. 525eFt volt a motor, megfejeltem pár "extrával"(bár ugye ez már a saját problémám, de ugye ezek minimálisan növelik a piaci értékét is), ezek egy részét lehet fel tudom használni a másik XTZ-n. Viszont sok kuka lett (kormány, bukócső, stb.). Mivel tisztába vagyok azzal, hogy az tárgyi kár (ruházat, sisak, stb) elég nyomot árat állapítanak meg, és azért 2 sisak, egy Yamaha-s dzseki, esőruha és asszonykám utcai szettje kuka, mert a ruhát levágták róla és mind a 2 sisak csattant az aszfalton, meg azért olyannal nem kezdtem el szenvedni, hogy lett egy folt az én esőruhámon is mert attól nekem ellátja a dolgát, de ami tényleg kuka ott nem lenne rossz egy tényleg olyan ár amiből közel lehet pótolni a dolgokat. Így lehet gáz, de azért a motort jó lenne tényleg ki maxolni. Nem-nem 430eFt és ebből levonódik a roncs ár (igaz ez elenyésző 21eFt).

 

Ezt az opciót is néztem (és pár hasonlót) de közel 100eFt a papírozás és nem lehet abból kiindulni, hogy lehet alkudni vagy hibátlan és nem kell rá semmi kopó alkatrész úgy, hogy egy métert nem mentem vele. Így azért láttam a legjobb opciónak egyből egy "szart" venni és azzal kezdeni valamit mint azt, hogy normál áron venni egy szart és azzal szopni.

 

 

 

Ini: 94-től kereklámpás és nagyobb műanyag elemek lettek rajta. Más nagyon nincs szerintem.

Előzmény: ales40 (91164)
ronya1 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91165

Mennyivel másabb egy 94 előtti mint egy 94 utáni?

nekem az a meglátásom hogy  kb tökmindegy hogy mennyi idős egy ilyen régi lom motor, ami igazán számít hogy volt karban tartva eddig....

sok tapasztalat nincs se eddig azt vettem észre mindenképp megéri egy külföldi kotort venni ilyen idősen mint egy magyart. A magyar nagyon szeret sufni szerelésekét csinálni. 
én már csak tudom ;)

 

amugy a biztosító alapból egy szar szemét cég, az a kérdés hogy ilyen 100 ezer körüli “kár” mellett megéri- e kínlódni velük, idő, ideg, stressz..... megér ennyit?

 

Előzmény: Doomedsrac (91162)
ales40 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91164

Megint nem értelek. 525-ért vetted. A biztosító fizet 430-at plusz marad a töröt motor . A törött mtor szerinted nem ér 95 ezret? 

 

Ha minden áron ragaszkodsz az adott típushoz egy ilyen szerintem kiindulási alapnak nem rossz:

https://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_enduro/p2099304?st=xtz

Előzmény: Doomedsrac (91162)
ales40 Creative Commons License 2019.11.27 0 1 91163

Én ezt nagyon egyszerűen oldom meg, semmit sem veszek hitelre. A hitel a türelmetlen emberek fizetőeszköze.

Előzmény: ronya1 (91160)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91162

A törött motort 525eFt volt (ezt láncozni kellett azért volt ennyi) , akkor ez volt a legolcsóbb kerék lámpás. Amit most vettem az 250eFt, de ez motor hibás és foglalkozós is. Amit néztem még Gödöllőn az meg egy roncs volt 400eFt-ért, lánc szett kuka, gumik a kuka szélén, fényszóróra kötött USB töltő és még kitudja milyen meglepik, ja és túl jó álapotba se volt. Ezek ugye 94' előtti példányok. Amit láttam még (szintén 94' előtti) 480eFt (irányár), de itt is van 1-2 bibi. Ezeket látván nem érzem túl tehetetlenek magam, írtam egy biztosítási ügyekkel foglalkozó cégnek és mondták, hogy picit tényleg alul áraztàk a dolgot.

Előzmény: ales40 (91161)
ales40 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91161

A másikat mennyiért vetted?

Előzmény: Doomedsrac (91154)
ronya1 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91160

képzeld el ha egy kölcsönre vett új gépel történik ez

lesz egy csatt gazdasági totálkárral, a bank szépen felszólít hogy azonnal fizesd ki a kölcsön összegét hiszen a fedezet nincs többé

és bukod az addig kifizetett kamatot......a semmiért........

Előzmény: Doomedsrac (91158)
ales40 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91159

Értem, hogy miről beszélsz. A befektetett munkádat  csak az érti aki már  túl esett ilyenen de sajna a biztosító ezt nem fizeti meg.

A motor pótlása a Te esetedben azért is nehéz mert ebből a tipusból amúgy is kevés van az országban, a jó állapotú meg ritka mint a fehér holló.

Ha nem értesz velük egyet lehet harcolni az igazadért. Voltam párszor ilyen helyzetben és volt amikor egy év kellett hozzá mire mindent korrektül kifizettek. Idegrendszer és kitartás kérdése, hogy mennyi a végösszeg amit ki lehet belőlük húzni.

Előzmény: Doomedsrac (91158)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91158

Nem akarok tehetetlenek látszani,  de azért amit 1 év alatt "felépítettem" az egy csatt után kuka. Ugyan ilyet nem is tudok venni (leszámítva azt az egyet ami 770eFt). Megnéztem mobile.de oldalon is és ott is 1990EUR ez az évjárat (igaz annak az eleje újra fújt). Így ha 500eFt és a roncsot reálisabbnak gondolok. Nem új motort akarok venni belőle, de egy közel azonos állapotúnak azért örülnék. 

Előzmény: ales40 (91157)
ales40 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91157

Így már azért egészen máshogy hangzik. Szerintem korrekt  ajánlat a biztosítótól. Ne legyél telhetetlen.

Előzmény: Doomedsrac (91151)
ronya1 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91156

ha nem olyan az alkatrész ellátása mint a sherco beta stb motoroknak nem lehet rossz

 

Előzmény: Mistral1 (91155)
Mistral1 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91155
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91154

Nem lenne rossz összeg ha ennyiből tudnám pótolni a motorom (mást lehet tudnék venni), de most (sokat nem is változott szeptember óta) ilyet vagy kockalámpást nem. 450.000Ft-ért láttam a "legolcsóbb" XTZ ami még kinti papíros. Igaz én már vettem másikat, de az is még foglalkozós. Mindegy, pár kört futok még azt megláttom mi lesz ebből. 

Előzmény: Hadvezér (91153)
Hadvezér Creative Commons License 2019.11.25 0 0 91153

2010-ben 600 ezerért számította be egy srác a Varába, k.b. 3 évvel később felhívott valaki, aki 400 ezerért vette meg. 1998-as volt. Szerintem nem rossz ajánlat a biztosítótól.

Előzmény: Doomedsrac (91149)
Mistral1 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 91152

Nem sok okosat tudok mondani, szerencsémre nem volt még biztosítós ügyem.  De hogy nem fogsz jól kijönni, az biztos :-(

Nincs azért kizárva, hogy kifoghatsz egy jó állapotú, de blokkcserés masinát - még ez lenne a legegyszerűbb.

De aztán, hogy ezt hogyan lehet lepapírozni-pénzezni - azt főleg nem tudom.

Előzmény: Doomedsrac (91151)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.25 0 0 91151

Nem, de a blokkon a két (elvileg mind kettő jónak néz ki) keréken és pár apróságon kívül kuka az egész :( Jobban őrülnek ha legalább annyit adnának, hogy egy másik működő TENERE kijöjjön belőle és úgy maradjon meg a roncs (nem baj ha nem 94 utáni), vagy annyit, hogy tudjak venni egy ugyan ilyen TENERE-t és akkor vihetik a roncsot.

 

(a roncs nem lesz eladó)

Előzmény: ales40 (91150)
ales40 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 91150

A roncsot ( sérült motort) le kell adni a biztosítónak?

Előzmény: Doomedsrac (91149)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.25 0 0 91149

Ha esetleg valakit érdekel akkor egy 1995-ös Yamaha XTZ660 TÉNÉRÉ piaci értéke 430.000Ft (bár lehet csak az enyém ért ennyit), biztosító felmérte a piacot és az alapján küldte :) ebből az összegből kéne nekem pótolni az XTZ-t, bár nem tudom hogy, de a biztosító állítja, hogy ezt simán tudom :D

Gabe.Sz Creative Commons License 2019.11.14 0 2 91148

Ahoy! Szombat reggel 9:45-től gyülekező és 10:00kor indulás innen! -> 6729 Szeged, Szabadkai út 7 Shell benzinkút <-

Valami lesz, de odáig sem aszfalton.

Shevinon Creative Commons License 2019.11.11 -1 2 91147

Szia ZenÉsz01,

 

Nekem ABS-es van. Az ABS kikapcsolhatóságáról nem tudok nyilatkozni, mert soha nem próbáltam. Nem tudom, hogy miért akarod az ABS-t kikapcsolni, mert még terepen is rövidebb a fékút, mintha nem lenne, legalább is egy tesztben ez olvastam vagy láttam videón.

 

Elméletileg ki lehet kapcsolni egy kis trükközéssel. Ha a hátsó kerék a levegőben van és sebességben forgatod addig, amíg el nem kezd az ABS lámpa villogni a műszerfalon, akkor kikapcsolja magát és ez az állapot fent marad a következő gyújtás ráadásig. A módszert nem próbáltam ki soha. Mind a két kereket felügyeli az ABS fékezéskor.

 

Az tény, hogy a rugóút, hasmagasság, ülés magasság 5 centivel kisebb, mint a nem ABS-es verzióé, sőt az első villák csillapítása sem állítható és még vonószem sincs rajta gyárilag.

 

A fenti "hiányosság"-okat én nem vettem észre motorozás közben, az ABS előnyét viszont igen. Dolgozott már első és hátsó keréken is.

 

Üdv:

Shevinon

Előzmény: ZenÉsz01 (91146)
ZenÉsz01 Creative Commons License 2019.11.09 0 0 91146
Sziasztok! Lassan a célegyenes felé haladok, de jól jönne még egy kis infó, mielőtt a garázsba kerül az új gép, egy xt660z Ténéré. Alig lehet infót találni az ABS-es verzióról. Kikapcsolható az ABS? Mind2 kereket figyeli? Mind2 kapcsolható? Mintha valahol azt olvastam volna, hogy az ABS-es modelnek kisebb a magassága, és kisebbek a rugóútjai. Ez tényleg így van? Előre is köszi, ha valaki hasznos infóval tud szolgálni
Mistral1 Creative Commons License 2019.11.08 0 0 91145

:-)

Ez a Taró-é lehet, bár nem említette, hogy a felújítás során Kawa blokkra cseréli a Yamahát :-)))))))

A km is "természetesen" annyi, amennyit az ügyfél igényel :-))

Előzmény: szöke77 (91144)
szöke77 Creative Commons License 2019.11.08 0 0 91144
Ez ám a hirdetés mit szoltok &#128512;


évjárat: 2017. április
okmányok: érvényes külföldi okmányokkal
futott: 15800 km
lökettérfogat: 1200 cm&#179;
teljesítmény: 113 LE
feladva: november 06.
hirdetés azonosító: #2108299
Azonnali KP.-s motor FELVÁSÁRLÁS! Aktuális ajánlataink: w.w.w.markamotor.hu
Külföldi papíros motoroknál, a rendszámozást mi végezzük! Az ügyintézés gyors és teljes körű. Némely esetben, akár azonnal, de átlagosan egy- két napot vesz igénybe!
KAWASAKI XT 1200 Z SUPERTENERE ABS! 2017-04 HAVI 83 KW 113 LE 15.800 KM ! 3db GYÁRI KULCCSAL, Első gazdájától ( 51éves), jó állapotú első hátsó gumikkal,jó állapotú féktárcsákkal, kardán hajtással, kézvédőkkel, bukókeret, központi sztender, 2db GYÁRI oldaldoboz +1 GIVI doboz (platni nélkül) , kiegészítő plexi, 12V csatlakozó, kézvédők, GYÁRI fényezés! Rendezett külföldi okmányokkal ELADÓ 3.799.000.-FT (Csereár 3.899.000 .-Ft)! Megtekintés előtt, kérem telefonon egyeztetni Akár önerő nélkül HITELRE is megvásárolható! Hétvégén is megtekinthető, előzetes egyeztetés alapján! További képekért és járművekért, kérem keresse fel honlapunkat! Teljes körű ügyintézés, névre írás, igény esetén friss Szerviz! Házhoz szállításban tudunk segíteni!
Mistral1 Creative Commons License 2019.11.07 0 0 91143

Shevi, neked volt E08-ad?

Mistral1 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 91142

Kó hát!!!

Einstand!

 

Kösz!

Előzmény: .Kendi. (91141)
.Kendi. Creative Commons License 2019.11.06 0 0 91141

A világ legszarabb gumijától én is megszabadultam hamar..

Pár horzsolás meg kék zöld zúzódás után..

Most van egy Mitas e09 elsőgumim eladó, újszerű állapotban.

Ez kicsot jobb a TKC nál terepen, de azért az első dolgom volt átcserélni Geomaxra.

7000 ft kérek érte....

Még középen is látszik a szőr....

Mistral neked kő...?
Előzmény: ronya1 (91120)
ronya1 Creative Commons License 2019.11.05 0 1 91140

karbi tisztításra a bioetanol volt a legjobb

télire beáztatja az ember egy kekszes vödörbe aztán tavaszra lesz egy tiszta karbi

csak már nem kapni sehol sem......

ki kellene próbálni valami vadabb rézeleje cuccban mit csinálna

Mistral1 Creative Commons License 2019.11.04 0 1 91139

Óvatosan!

Több baja lesz, mint előtte volt! :-(
ELőferdült már, hogy a takarítás után itt-ott bejutott a kipucolt kopások mellett a luft - és nem volt felhőtlen az öröm.

Nem biztos, hogy így lesz - de esély, nna, az van rá...

Csaka fúvókákat, túszelepet, ilyesmiket rázogasd ultrán.

Előzmény: GyuriXT (91138)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!