Értem, hogy miről beszélsz. A befektetett munkádat csak az érti aki már túl esett ilyenen de sajna a biztosító ezt nem fizeti meg.
A motor pótlása a Te esetedben azért is nehéz mert ebből a tipusból amúgy is kevés van az országban, a jó állapotú meg ritka mint a fehér holló.
Ha nem értesz velük egyet lehet harcolni az igazadért. Voltam párszor ilyen helyzetben és volt amikor egy év kellett hozzá mire mindent korrektül kifizettek. Idegrendszer és kitartás kérdése, hogy mennyi a végösszeg amit ki lehet belőlük húzni.
Nem akarok tehetetlenek látszani, de azért amit 1 év alatt "felépítettem" az egy csatt után kuka. Ugyan ilyet nem is tudok venni (leszámítva azt az egyet ami 770eFt). Megnéztem mobile.de oldalon is és ott is 1990EUR ez az évjárat (igaz annak az eleje újra fújt). Így ha 500eFt és a roncsot reálisabbnak gondolok. Nem új motort akarok venni belőle, de egy közel azonos állapotúnak azért örülnék.
Nem lenne rossz összeg ha ennyiből tudnám pótolni a motorom (mást lehet tudnék venni), de most (sokat nem is változott szeptember óta) ilyet vagy kockalámpást nem. 450.000Ft-ért láttam a "legolcsóbb" XTZ ami még kinti papíros. Igaz én már vettem másikat, de az is még foglalkozós. Mindegy, pár kört futok még azt megláttom mi lesz ebből.
Nem, de a blokkon a két (elvileg mind kettő jónak néz ki) keréken és pár apróságon kívül kuka az egész :( Jobban őrülnek ha legalább annyit adnának, hogy egy másik működő TENERE kijöjjön belőle és úgy maradjon meg a roncs (nem baj ha nem 94 utáni), vagy annyit, hogy tudjak venni egy ugyan ilyen TENERE-t és akkor vihetik a roncsot.
Ha esetleg valakit érdekel akkor egy 1995-ös Yamaha XTZ660 TÉNÉRÉ piaci értéke 430.000Ft (bár lehet csak az enyém ért ennyit), biztosító felmérte a piacot és az alapján küldte :) ebből az összegből kéne nekem pótolni az XTZ-t, bár nem tudom hogy, de a biztosító állítja, hogy ezt simán tudom :D
Nekem ABS-es van. Az ABS kikapcsolhatóságáról nem tudok nyilatkozni, mert soha nem próbáltam. Nem tudom, hogy miért akarod az ABS-t kikapcsolni, mert még terepen is rövidebb a fékút, mintha nem lenne, legalább is egy tesztben ez olvastam vagy láttam videón.
Elméletileg ki lehet kapcsolni egy kis trükközéssel. Ha a hátsó kerék a levegőben van és sebességben forgatod addig, amíg el nem kezd az ABS lámpa villogni a műszerfalon, akkor kikapcsolja magát és ez az állapot fent marad a következő gyújtás ráadásig. A módszert nem próbáltam ki soha. Mind a két kereket felügyeli az ABS fékezéskor.
Az tény, hogy a rugóút, hasmagasság, ülés magasság 5 centivel kisebb, mint a nem ABS-es verzióé, sőt az első villák csillapítása sem állítható és még vonószem sincs rajta gyárilag.
A fenti "hiányosság"-okat én nem vettem észre motorozás közben, az ABS előnyét viszont igen. Dolgozott már első és hátsó keréken is.
Sziasztok! Lassan a célegyenes felé haladok, de jól jönne még egy kis infó, mielőtt a garázsba kerül az új gép, egy xt660z Ténéré. Alig lehet infót találni az ABS-es verzióról. Kikapcsolható az ABS? Mind2 kereket figyeli? Mind2 kapcsolható? Mintha valahol azt olvastam volna, hogy az ABS-es modelnek kisebb a magassága, és kisebbek a rugóútjai. Ez tényleg így van? Előre is köszi, ha valaki hasznos infóval tud szolgálni
évjárat: 2017. április
okmányok: érvényes külföldi okmányokkal
futott: 15800 km
lökettérfogat: 1200 cm³
teljesítmény: 113 LE
feladva: november 06.
hirdetés azonosító: #2108299
Azonnali KP.-s motor FELVÁSÁRLÁS! Aktuális ajánlataink: w.w.w.markamotor.hu
Külföldi papíros motoroknál, a rendszámozást mi végezzük! Az ügyintézés gyors és teljes körű. Némely esetben, akár azonnal, de átlagosan egy- két napot vesz igénybe!
KAWASAKI XT 1200 Z SUPERTENERE ABS! 2017-04 HAVI 83 KW 113 LE 15.800 KM ! 3db GYÁRI KULCCSAL, Első gazdájától ( 51éves), jó állapotú első hátsó gumikkal,jó állapotú féktárcsákkal, kardán hajtással, kézvédőkkel, bukókeret, központi sztender, 2db GYÁRI oldaldoboz +1 GIVI doboz (platni nélkül) , kiegészítő plexi, 12V csatlakozó, kézvédők, GYÁRI fényezés! Rendezett külföldi okmányokkal ELADÓ 3.799.000.-FT (Csereár 3.899.000 .-Ft)! Megtekintés előtt, kérem telefonon egyeztetni Akár önerő nélkül HITELRE is megvásárolható! Hétvégén is megtekinthető, előzetes egyeztetés alapján! További képekért és járművekért, kérem keresse fel honlapunkat! Teljes körű ügyintézés, névre írás, igény esetén friss Szerviz! Házhoz szállításban tudunk segíteni!
Több baja lesz, mint előtte volt! :-( ELőferdült már, hogy a takarítás után itt-ott bejutott a kipucolt kopások mellett a luft - és nem volt felhőtlen az öröm.
Nem biztos, hogy így lesz - de esély, nna, az van rá...
na szetkaptam a karbit rendbe volt vele minden, egy baj volt :) aki csinalta elottem az furan ertelmezte a levego-benya keverek beallitasanak a gyari 2,5 menetes beallitasat es konkretan 2,5 FEL fordulatra volt beallitva:). Beallitottam gyarira es megszunt a durrogas megy mint a gozmozdony a gyari cdivel. Meg csinalok egy szelep allitast azert.
2000nel viszont ha eppen csak a gazon van a kezem, neha egyet egyett kihagy?!? Ilyet csinal valakie?? Ha folyamatosan gyorsul hibatlan.
Helló ! Ha a gyujtás jeladó rendben ( ki kell mérni az ellenállását) akkor tuti cdi .A cdi szabályozza az elő és az utó gyulytást ,tipikus tünet hogy van alapjárat viszonylag normális ,de nagyobb fordulaton már rossz helyen van a szikra .Tökéletlen égés az a büdös .Vagy a törlő rongy benn maradt a légszűrőben :--))