na szetkaptam a karbit rendbe volt vele minden, egy baj volt :) aki csinalta elottem az furan ertelmezte a levego-benya keverek beallitasanak a gyari 2,5 menetes beallitasat es konkretan 2,5 FEL fordulatra volt beallitva:). Beallitottam gyarira es megszunt a durrogas megy mint a gozmozdony a gyari cdivel. Meg csinalok egy szelep allitast azert.
2000nel viszont ha eppen csak a gazon van a kezem, neha egyet egyett kihagy?!? Ilyet csinal valakie?? Ha folyamatosan gyorsul hibatlan.
Helló ! Ha a gyujtás jeladó rendben ( ki kell mérni az ellenállását) akkor tuti cdi .A cdi szabályozza az elő és az utó gyulytást ,tipikus tünet hogy van alapjárat viszonylag normális ,de nagyobb fordulaton már rossz helyen van a szikra .Tökéletlen égés az a büdös .Vagy a törlő rongy benn maradt a légszűrőben :--))
Legutóbb mentünk a gyerekkel egy kört egy csatorna parton
Az őstermelők persze mindent bevetnek mert minden centi számít még az út is kell nekik
Szóval csatorna partján lucerna föld, úgy ki csúszott a kerék a zöld lucernán 10km/H tempóban hogy csak terültem mint a béka
Kb 1-2 ujjnyi magas nyomok voltak mindenfelé a megszáradt agyagos talajban
Nekem aszfalton se jött be olyan "izé" vele menni
Pedig mindig bütykös gumival jártam de akkor sem jött át a tkc érzés
Én szimóval régen csattintottam el úton keresztbehúzott villanypásztort persze nem volt jelölve egy nyűves zacskóval se. lefűrészelte pár ujjamról a bőrt.
Mi volt a baj vele? Tudom, nem voltál soha a TKC és egyéb dual gumik híve, lehet a bizalom hiányzik? ;-)
Nekem az XT-én még nem volt full utcai gumi, amiket kipróbáltam azok közül aszfalton a TKC volt a nyerő. Csak ne kopna olyan hamar el! De hát valamit valamiért.
Kakucson nézték ám (ahogy mondták) a "bütykös" gumit! :--) Hogy rosszat is mondjak, Kakucson 35 fok felett 10-15 kör után túlmelegedett és kissé csúszkált, de ilyen közúton soha nem történt.
Érdekelhet valakit egy tkc80 szett? 90/90-21 és 140/80-18
Nem sokat mentem velük 1000-1500 körül
Most hogy miatta letört az indexem meg kell hogy váljak ettől a borzalmas cucctól
Bolti ár felére gondoltam, ahogy nézem első 10 hátsó 15 kb a fele
De csak egyben eladók
Aszfaltra inkább veszek valami rendes utcai gumit
Szóval generátor csere lett a vége szépen bent is van a cucc. A régit még nem engedtem el még majd szöszmötölök még vele:)
Összerak, olajcsere és lám lám pöc röff :) His alive..
De.. a "végén hibát követhettem el" :)
Alapjárat gyönyörű, szívatóval motor szépen felpörög viszont gázadásra befullad, durrog, szenved.
Elsőre rávágnám karburátor na de ha lefullad rohadt budos tojás szag van :O
CDI kondi szag? Ha ez szar akkor lehet ez ölte meg a generátort is? Napokba kapok egy újat addig tuti ami ziher nem is próbálkozom majd csak azzal mert ha az bent lesz akkor a gyújtó kábelen kívül minden új!!
Akkor tuti már csak a karbi lehet..
.....Szorítkozzunk a motor kapcsán a rohadt budos tojás szagra minden emlék nem érdekel :DDD
Igen, arra is emlékszem, de varsány előtt visszafordultunk a kétember magas nádban - merthogy volt egy sorompó keresztben... :-) Meg a qrva villanypásztorra is :-( A túraplexin ott a nyoma, az tolta fel a homlokomra... 20 másodperccel előtte ültem le - lehet, simán kettévágott volna olyan tempónál :-(
Meg egyáltalán, miafranc volt a kérdés, amire az a válasz, hogy TET!? Amúgy jó helyen kapizsgál a gyermek az atyai örökség után, merthogy a 14-es track-ünk lett újrahasznosítva :-) Kellene már egy vérfrissítés arrafelé is, mert elég trehány helyeken is voltunk :-)))))
--
Ma viszont Gabesszel megcsináltuk a Szerbia felémenő új utat, meg besegítve a szerb gyeröknek' is, egy kis vajdasági kurfli lesz a szerb oldalon :-)
Talalkoztunk két zsandárral (majd', mint a nagytarcsai cigányok az egyik örökbecsű dalban) - de azon nem is ketten voltak, négyen!
Aztán a vérszagra még odakerült vagy három, 5 km-en belül még 2x2 két kocsiban - ennyi perzekútort régen láttam összesen :-))))
Szépen islledelmesen elmaradt a "zsanettozás", merthogy semmi rosszaságot nem műveltünk azzal, hogy kerítés mellett döngettünk vagy 5 km-t. De annyira mellette - hogy nagyon :-) 30 centire. Még jó, hogy trafijuk nem volt...
Sima igazoltatás, aztán csak annyi lett a vége, hogy együtt megreggeliztünk - hozott anyagból mindenki - aztán, hogy ne fényképezzünk, de, igazándiból nem tilos ott közlekedni, de azért valahogy, ha lehetne, mégse erre toljuk...
Visszamentünk egy másik úton kikerülni ezt a részt, sikerült, meg még utána Kelebia melllett két olyan bombázó csaj, hogy csak ámultam! Gebesz bátran, messziről figyelte a fejleményeket :-)) Sajnos nem fenyítettek meg - pedig erősen arartam volna...
Nagyon klassz részeket találtunk, nagyon jót mentünk! Kösz a kíséretet Gabesz, egyedül rosszabb lett volna!