-kb 16volt (?) körül tölt emelt fordulaton, pl indításkor, szivatóval, lámpa nélkül, amint rákapcsolom a lámpát beáll 12.5-6-7-8-ra, utána akár mennyire pergetem nem emelkedik ez érték fölé.
-kb 2,3 perc járatás után forró volt a feszültség szabályzó (bár lehet,hogy ez normális)
-normál izzó van benne
Most rendeltem egy feszültség szabályozót bele...majd kiderül.
Üdv! Így messziről elég nehéz a dolog, ha nem vagy villamos ember, akkor valsz keresned kell :-(
A generátor - feszszab - akksi szentháromságból az akksit kipipáltad, a másik kettő csereberéjével kellene elindulni. A feszszab nyilván egyszerűbb - egy köcsön cuccal meg kellene nézni. Ha akkor is rossz, akkor a generátor valamelyik fázisa/tekercse lesz a ludas.
A generátort egyébként lehúzva mindenről is lehet méricskélni, a szervízkönyvben valsz le van írva az ellenállása és az fesz-fordulatszám függvénye, ez is meg lehetne nézni.
Egy '93-as xt 600e-m van. Valamiért nem akarja rendesen tölteni az akkumulátort a masina. Addig amíg nem kapcsolom rá a világítást rendesen tölt, 13 volt felett alapjáraton, menet közben 14 voltot is eléri.
Amint kapcsolok világítást 12,5-12,8 volttal tölt alapjáraton, ami gondolom nem is lenne olyan nagy gond, de ha pörgetem a motort sem változik jelentősen a dolog, a 13 voltot akkor sem éri el.
2 hete cseréltem akkut, akkor azt hittem az akksi rossz, azóta szintre naponta jártam vele és csak ma produkálta először, hogy annyira lemerült az akku, kb 1 órás motorozás után,hogy már nem forgatta az önindítót egy órás állás után.
Huhh. :-( "Szerencsére" csak a jelölt részeken tilos a behajtás, nekem meg a Szexárd-Orfű még bőven belefér. Ha meg mégsem, legfeljebb én leszek a mozgó-célpont a lőtéren :-(
Ok, mindjárt. A Béli hg-ben Belenyes és Menyháza között. Pár bedőlt fán hol alul hol fölül még csak-csak atjutottunk, de az a rész már durva volt és inkább gurtnin engedtuk le a motorokat a hegyoldalon - volt, amikor seggen csúszva 😁
Aztán az aljában meg volt egy kis kihívás - ezt bíztunk Zolira többen is...
A Nordkapp-ról tartanak hazafelé és miután két napja áztak és haveromnak beázott az eső ruhája, hirtelen felindulásból bementek egy Yamaha kereskedésbe esőruhát venni. A motor a kereskedés előtt ketyegett, mert akkor vette át a tulaj. Haverom meg simán megkérdezte, hogy ráülhet e. A tulaj pedig megengedte neki. Kicsit túrázttta, meg nézegette. Fél perc alatt megfájdul a hátsója rajta, mert a krossz motorokhoz hasonló ülés (értsd: gyakorlatilag egy keskeny deszkalap) van rajta és a GS-hez van szokva. Telefonon annyit mondott nekem, hogy első ránézésre is látszik, hogy terepre lett tervezve. A másik amit megemlített, hogy elég csendes motor, nem üvölt úgy, mint egy KTM. Nem ment vele, mert azért csak messze van hazulról és nem akart semmi gubancot.
NagyPisti átjön 9-re Szegedre, a Csalánosiba meg lejön Pestról Kocsis Zoli - aztán ott belecsapunk a lecsóba fölfelé :-)
Még az is lehetik, hogy Robi is csapódik Majsán...
Az biztos, hogy sietnünk kell, mert, egyrészt, elesünk, másrészt 2 óra alatt fent kell lennünk és van egy kis rész, amit be kell járni :-)
(mondjuk, a Majsát oda-vissza behunyt szemmel is ismered már, az nem 1 nagy durranás - bár, pont 100 km (nagyjából...) oda-vissza. A szanki "gyors" úton megyünk.
Aludj rá egyet! 9-kor indulunk a Bajai úti MOL kútról.
A sátorra még mindíg igényt tartok! És akarok is egy kicsit homokolni a hétvégén, úgy tesztkör gyanánt. De oda-vissza össz-visz max 100km-re gondoltam. 1 hét múlva keletnek veszem az irányt egy nagyobb felfedező körre.
Persze, persze, ez eddig OK. De a Jaso MA2 az CSAK a teljesítmény-fokozatot jelenti-e, avagy azt IS, hogy nedves kuplunghoz IS használható? Mert rajta van...
Ebből semmi probléma nem lehet. Túl van ez az olaj téma tolva rendesen!
Az autó olaj mociba egyetlen ponton szívathat, ha megcsúszik vele a nedves kuplung. Egyebekben a kenést biztosítania kellene ugyan úgy! De ha csak pár decit lötyköltél rá semmit sem okozhat!