Sajnos a napját nem tudom megmondani, hogy mikor írtam utoljára a fórumba, de heti rendszerességgel feljövök nah jó két heti rendszerességgel biztosan :)
De az biztos, hogy a klub legfiatalabb tagjának a véleményét olvasom elsőre és mit látok???
Hogy a nála 2x idősebb generációt teszi rendbe a viselkedéssel kapcsolatban???
Srácok figyeljünk már oda, de komolyan!!!!
Ha valakinek gondja van a mással akkor hívja fel, keresse meg, beszéljék meg kettesben.
De mondok egy jobbat. Üljön fel a motorra és motorozzon el Hozzá (hiszen motorosok vagyunk) és beszéljék meg egy csésze kávé mellett :)
Nem tartozik senkire max kettőjükre. Minek ebbe belevonni olyan embereket is akik most jönnek fel az oldalra,
hogy pl tanácsot kérjenek valamivel kapcsolatban mert csak most ismerkednek a géppel...
Nem oktatni szeretnék, de legyünk már ennyire felnőttek, ha lélekben gyermekek is vagyunk :)
Maradok tisztelettel:
Operett Endurós
DR Robi, kérlek amennyiben módodban áll hozd el nekem kérlek a kormányvédőt :)
Gabesz a pájinkádat Erdélyben nem szétosztogatni :)
,,Ha nyilvanosan kikezdenek akkor nyilvanosan is fejezem be."
Ez teljesen rendben van. Én is megteszem. Mindenki védje magát. Arról írtam hogy már a támadási fázist jó volna ha nem itt. (Attól hogy most neked válaszolok, nem is azt jelenti hogy ez neked szól!)
Az nincs rendben hogy engem kérnek számon (mert klub tag vagyok) az itt leírtakért, amikor én nem is vagyok jelen aktívan a fórumon. De publikus, bárki beleolvashat.
Csak gondoljátok végig. Valaki vesz egy tenerét. Tetszik neki, szereti. Utána néz-olvas. Első találat google-n: ,,ÚÚÚúú van magyar tenere klub? nézzük..." és ezzel szembesül. Nem csoda hogy fogyunk. Már nem azért mert valami tendert kéne tartani létszám ügyileg. Csak egyáltalán megadni a lehetőséget. Egyébként is én örömmel nézem amikor valaki vesz egyet, beleássa magát, érdekli, szereti. Még ha egyszer túl is ad rajta, de megbecsüli, közben barátokat ismerősöket szerez. Erre IS volna jó a klub. Tagjai, akik NEM adnak túl rajta, de a lehetőséget megadják másoknak is hogy megismerjék, akár meg is tartsák.
,,Ne olvasd el.Ez nem jutott eszedbe.?" -Ez így nagyon lenézően hangzik. Én egy pillanatig sem akartam senkinek se rosszat. És nem, nem jutott eszembe, mert ritkán olvasok fórumot egyébként is. De amikor külön felhívják már rá a figyelmem hogy mi a szar folyik itt, arra reagálnom kellett valamit. Mint a saját társaságomban reprezentatív tagja egy klubnak. Ezt a létező legelhatárolódattabban [jézusom mi ez a szóösszetétel, hogy kell ezt] próbáltam megtenni.
U.i.: privátban ill. személyesen nagyon szívesen kifejtem mindenről a véleményem. Itt továbbra is próbálok objektív maradni.
én csak azt nem értem hogy egy szinte azonos érdeklődési körű társaságban hogy tud a helyzet ennyire elszaródni hogy időről időre felbukkan a felszínre ez a "nézeteltérés"
Nekem is van egy ilyen motorom. Egyszer mikor megdöglött az akksim, akkor gyenge volt a világítás és az index abszolút nem működött. Ha mázlid van, akkor az akksi csere megoldja a problémádat. Ha nem, akkor ne használd, mert a halott feszültségszabályzó megöli az új akksidat is.
Én fogadni mernék a fesszabra. Minél több a fogyasztó (féklámpa duda stb) annál kevesebbek kell dolgoznia. Valszeg döglött ott ahol referencia feszültséget figyeli és folyton leszabályoz. Nem melegszik?
"Érdekeseket" gondolunk most - de inkább vissza a problémádhoz...
Ha az akksi pár napnál tovább állt 11-12 V alatti feszültségen, akkor az a mélykisülés állapotába került és annak harangoztak :-( Az 1-1,5V a 12 alatt van...
Először tegyél bele egy jó ÉS teli akksit, műszert az akksira - és kapcsolgasd a fogyasztókat.
Ha minden muzsikál rendesen, akkor a vezeték-hálózat nagyrésze nagy valószínűséggel rengben van, marad a generátor és a fesszab mint főbűnösök.
Sziasztok!
A helyzet, hogy van egy idősebb gépem, egy 83-as tenere, 34L motorkódos, csak berugós.
Az vele a gond, hogy elment a világításom majdnem teljesen. 1V jut az izzóhoz konkrétan. Ezzel párhuzamosan felfedeztem, hogy az akksi megfingott. Rendeltem bele másikat, pénteken nézem meg hogy megjavul-e, de szerintetek az akksi okozhat ilyet, vagy a feszültségszabályozó a bűnös?
A pislákolás nyilván generátorról hajtva értendő. Indiferens, hogy a rossz akksi benne volt vagy sem.
A legérdekesebb számomra viszont, hogy ha plusz fogyasztó került a rendszerbe(mint a féklámpa) akkor a tompított ia jobban világított. Ha emellé dudát is nyomtam, akkor mégjobban világított. Mondjuk akkor is csak 1,5-1,7v-ra ment fel.
Pénteken mondjuk kiderül, de a kérdés nagyon izgatja a képzeletemet.
Mit gondoltok?
Elhatárolódom minden online tett nyilatkozattól - megnyilvánulástól! -Hiszem, hogy online nem lehet megoldani ilyen jellegű problémákat kulcsfontosságú kommunikációs eszközök és megfelelő hely híján.
Ezért...
Ha valakinek baja van valakivel, nyomatékosan kérem, még időben hívja fel telefonon vagy tök mindegy hogyan, de zárt ajtók mögött intézze!
Egy ponton túl már annyira toxikussá válik egy csoport az ilyen publikus, moderálatlan drámáktól hogy azzal nem szívesen azonosul az ember!
Ha egy kívülálló a fórum tartalma alapján ,,ítélkezik" a társaság felett, a társaság védelmére szállok a találkozók hangulatával érvelve! Mert a valóság ott van, és nem itt! (gy.k.:nem így ismerlek bennetek'öt! :) )
Igen kileptem,mivwl nem tudtam nehany dologgal azonosulni.
Mindent atadtam.A mai napig abbol eltek amit en takaltam ki.(a Trans Tripre ne fajjon a fogatok,ti olyat nem vagytok mar kepesek lejatszani)
A munkambol adodoan nem tudok tervezni elore.De miert is kellene ott lennem????
Ha valaki jart a classic tarsasag turajan az tudja hogy nem rekesztunk ki senkit.De mivel classic igy igywkezni kell oreg motor tulajdonosnak lenni.
Nem a csapatom es nem is klub,csupan negany hasonlo gondolkodasu enber.Jonnek mennek,semmi nem kotelezo,nincsenek titkos megbeszelesek stb stb...
Csoki reagalasa???Ezert kerdeztem ra mert tudtam milyen elbizakodott.Nem vele akartam talalkozni,hanem nehany ertelmes fickoval akik ott lesznek.De ,mondom semmi baj,en el tudom foglalni magam masutt is.
Nekem ez egy beszelgetes lett volna😉
Mi volt meg??Ja igen ..a fasza gyerekek.
...hat azok...
Szerintem en csak toled kaptam minuszt a hsz emre.Viszont Csoki vakami 8at osszekapott!
Akkor Classic (szopózás) után szabadon: ha hozol MENTORT aki fogja a kis kezedet (és minden klubtag egyhangúlag elfogadja a személyét), akkor esetleg.....
Egyébként jobban örülnénk, ha a KÜLÖN utaid most is MÁSFELÉ vezetnének!
Zoli én is megyek :-) Mi volt az a duma, hogy a szervezők viszik a vasakat a startok között - vagy vmi ilyesmi... Futón?
Vagy, hogy tőletek menjünk futón a tetthelyre?
-
Robi!
Nekem is annyira megtetszett a 14-45 a bejárásokon, hogy ha kifut a 14 elől, akkor már megvan az utóda hátra - és véletlenül pont 15-47 lesz nekem is :-)
--
Találtam itten még egy elfekvő 43-as hátsót - hát bakker, azzal is csudát láttam! Itt az Alföldön baromi jó volt! (régebben talán Kisti járt 16-45-tel, annál csak picit "jobb" a 15-43 :-))
Megvan az új láncszettem szombaton rakom fel! Kíváncsi vagyok milyen lesz a 15-47 kombo? Sokat nem mertem rajta rövidíteni. Na meg fékbetét cserék is befigyenek.
Én kettőt változtattam.: prog + 10 helyett 20-as olaj bele. Isteni lett! Homokon uberfasza aszfalton csak jobb😉 a prog elvileg csak a koppanas környékén javít, én nem tudom melyik volt nagyobb hatású, de most nagyon fajintos