Sziasztok! Ha nézegeti a fórumot xtz660 3yf tulaj: csináltatok oldalidomot, ami ugye érzékenyeny rész, kb 20-25 --eFt ra jön ki a pár, ha többet csináltatok.
udv mindenki, XT660Z Ténéré vasarlasan gondolkozok. tegnap sorozos kozben emlitette 1 ismeros, hogy volt egy magyar tag akinek ilyen gepe volt par eve viszont valami elektronikai/ECU problemaja volt. o se emlekszik a pontos reszletekre ezert hatha itt vki ismeri a story-t? mennyire kell felni az ilyen gepek elektronikai hibaitol? ha jol emlekszem vmi fel millias hibarol magyarazott, ami azert nem piskota. tenyleg kell felni, vagy csak egyedi eset volt?
az volt a baj, hogy a ház elöl nem tudtam kiállni mert forgott a kerék motor meg állt :D ha nincs sár akkor földút lett volna :) mert a motor tudja amit kell :D
Úgy élvezet, uccai' gumival! Krosszal még én is el tudok menni ...
Ezért tökös legények a bmw-sek: egy aszfaltos gumiban meglátnak egy barázdát, kinevezik enduro guminak - és úgy tolják vele terepen, mintha sose lenne holnap :-))))
Igen :) Felnéztem Dobogókőre ahol még hó is volt. Úgy volt, hogy terepezni megyek, de sajnos nagyon felolvadt a talaj és tiszta sár volt minden :( nekem meg még utcai gumim van XT-n.
pl a deko bowden egyik szála el volt pattanva meg rozsdás volt(szerintem sosem volt használva, csak a rezgés koptatta ki)
de biztos ami biztos mindből vettem újat, mert közel sem annyi mint egy erdélyi hazafuvar
ugyanígy gondolkodtam amikor a kerékcsapágy szettet rendeltem, teljesen jó volt, még most is hibátlan, de ha valami van vele akkor ismét cumi
a ténéréhez is volt másik kuplung és gáz bowden a többnaposokon, és kerékcsapágy is , meg egy csomó minden egyéb kacat ami sosem kellett, legalábbis nekem......
így legalább nyugodtan mentem mindenfelé, mert megtettem mindent amit lehetett, pl egy ecu hiba is lehet bármikor, de az ellen nem tudok tenni semmit sem
a karbantartás meg olyan hogy ha kimosom+átzsírozom 1-2 évente a lengőkar-himba-kormány-stb csapágyakat akkor nagyjából sosem megy tönkre és olcsóbb egy doboz zsír 10 évente mint egy bármilyen csapágyszett bármilyen motorhoz
de a féket is mindig szétszedem vétel után, csak magamban bízok meg....
Mindíg ugyanolyan körülmények között néztem.... néha rálöttyintettem, akkor meg hol sok volt hol kevés...azért írtam,hogy random volt... utána már nem lesegettem állandóan, hála égnek jellegzetes hangja van, ha ,,kevés" van benne...
visszajelző buzi vagyok, szeretem látni mi van...és ennél sose produkált normáális eredményt, ezért nem szerettem ezt a rendszert.
Látni is kell tudni, nem csak nézni :-))) És ott lesz a megoldás... Valsz ott volt a baj, hogy eltértek a mérés (a "látás") körülményei.
Leállítás után pivel szoktam - akkor még nincs ideje túl sok olajnak lefolyni. Ha fél-egy óra múlva nézed, akkor már lehet csalafinta eredmény :-( Egyszer engem is megszívatott, reggel, indulás előtt néztem meg, öntöttem rá vagy 2-3 decit - és ki is nyomta fülin-farkán :-(
Ennél a masinánál szerencsére nincs túl nagy jelentősége a PONTOS mennyiségnek. 3 lityi - elvileg - a teljes mennyiség, a min-max jelzés között nekem 2,2-2,7 deci a különbség! Ha már csak a pálca hegye ér bele az olajba, akkor esetleg 4-4,5 deci a hiány. De még mindig van 2,5 liter a motorban!!
Amivel azért ne kerüld meg a Földet, de simán hazahoz bárhonnan... Ez persze plusz súly, egy DRZ-ben van másféllityi, de ha abból elmegy fél, akkor már imádkozhatsz Mekka felé :-(( Pont az ilyenek miatt van a 6ekm-es csere (és nem 2 meg 3e :-) , az ilyenek miatt veszett tartósak az XT-k. (persze, ezekkel a tulajdonságokkal lehet élni - meg visszaélni :-( Sajnos, a mi kezeinkbe általában a "visszaélt" járművek kerülnek :-(( Kíváncsi lennék, hogy mennyit bírnának a mostani tudásunkkal hajtott-karbantartott vadiúj 1VJ / 3AJ / 3YF -ek... Szerintem sokat!