Keresés

Részletes keresés

Doomedsrac Creative Commons License 2019.02.07 0 2 89363

Ma elmentem tankolni :D de csak egy kisebb kör után találtam benzinkutat :D

Mistral1 Creative Commons License 2019.02.05 0 1 89362

Nekem egy komplett blokkom van tartalékban :-)

(igaz, nem hordom mindig magamnál ...) (de kormányt egyszer már vittem - el is tört a motoros, kellett a tartalék :-))

Előzmény: ronya1 (89361)
ronya1 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 89361

jut eszembe a ténéréhez egy pót fesszab is volt nálam többnyire :)))

állítólag az a gyenge pontja, bár nekem stabil 14,4 volt a töltés

ez már lehet kicsit perverz;)

Előzmény: CsLacc (89359)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 89360

http://sefag.hu/tarsasag/hirek/erdolatogatasi-tilalom_340.html?fbclid=IwAR37zsUgULLYblFwoJGDy0hfTIkAHHlChNDVd1keSlZuoynOz15syppIF9o

 

Májusban már mehetünk... :-)

A biztonság kedvéért összefésülöm majd a tervezett nyommal, mert szeretném az összetűzést a halőrökkel elkerülni.

CsLacc Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89359

A nagy átlaghoz képest már bőven igen!😋

Előzmény: ronya1 (89358)
ronya1 Creative Commons License 2019.02.04 0 2 89358

inkább túl öreg a bizonytalan dolgokhoz

pl a deko bowden egyik szála el volt pattanva meg rozsdás volt(szerintem sosem volt használva, csak a rezgés koptatta ki)

de biztos ami biztos mindből vettem újat, mert közel sem annyi mint egy erdélyi hazafuvar

ugyanígy gondolkodtam amikor a kerékcsapágy szettet rendeltem, teljesen jó volt, még most is hibátlan, de ha valami van vele akkor ismét cumi

a ténéréhez is volt másik kuplung és gáz bowden a többnaposokon, és kerékcsapágy is , meg egy csomó minden egyéb kacat ami sosem kellett, legalábbis nekem......

így legalább nyugodtan mentem mindenfelé, mert megtettem mindent amit lehetett, pl egy ecu hiba is lehet bármikor, de az ellen nem tudok tenni semmit sem

 

a karbantartás meg olyan hogy ha kimosom+átzsírozom 1-2 évente a lengőkar-himba-kormány-stb csapágyakat akkor nagyjából sosem megy tönkre és olcsóbb egy doboz zsír 10 évente mint egy bármilyen csapágyszett bármilyen motorhoz

de a féket is mindig szétszedem vétel után, csak magamban bízok meg....

szerintem ez még nem perverzió

Előzmény: CsLacc (89349)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89357

ok :-)
Volt nekem is ilyen időszakom - de kinőttem :-) Csak egy feszmérőm van, mert azzal volt több gondom is.

Előzmény: Gaborcz (89356)
Gaborcz Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89356

Mindíg ugyanolyan körülmények között néztem.... néha rálöttyintettem, akkor meg hol sok volt hol kevés...azért írtam,hogy random volt... utána már nem lesegettem állandóan, hála égnek jellegzetes hangja van, ha ,,kevés" van benne...

visszajelző buzi vagyok, szeretem látni mi van...és ennél sose produkált normáális eredményt, ezért nem szerettem ezt a rendszert. 

Előzmény: Mistral1 (89355)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89355

Látni is kell tudni, nem csak nézni :-)))
És ott lesz a megoldás...  Valsz ott volt a baj, hogy eltértek a mérés (a "látás") körülményei.

Leállítás után pivel szoktam - akkor még nincs ideje túl sok olajnak lefolyni. Ha fél-egy óra múlva nézed, akkor már lehet csalafinta eredmény :-(
Egyszer engem is megszívatott, reggel, indulás előtt néztem meg, öntöttem rá vagy 2-3 decit  - és ki is nyomta fülin-farkán :-(

 

Ennél a masinánál szerencsére nincs túl nagy jelentősége a PONTOS mennyiségnek. 3 lityi - elvileg - a teljes mennyiség, a min-max jelzés között nekem 2,2-2,7 deci a különbség! Ha már csak a pálca hegye ér bele az olajba, akkor esetleg 4-4,5 deci a hiány.  De még mindig van 2,5 liter a motorban!!

Amivel azért ne kerüld meg a Földet, de simán hazahoz bárhonnan...
Ez persze plusz súly, egy DRZ-ben van másféllityi, de ha abból elmegy fél, akkor már imádkozhatsz Mekka felé :-((
Pont az ilyenek miatt van a 6ekm-es csere (és nem 2 meg 3e :-) , az ilyenek miatt veszett tartósak az XT-k. (persze, ezekkel a tulajdonságokkal lehet élni - meg visszaélni :-(  Sajnos, a mi kezeinkbe általában a "visszaélt" járművek kerülnek :-((
Kíváncsi lennék, hogy mennyit bírnának a mostani tudásunkkal hajtott-karbantartott  vadiúj  1VJ / 3AJ / 3YF -ek...  Szerintem sokat!

Előzmény: Gaborcz (89354)
Gaborcz Creative Commons License 2019.02.04 0 1 89354
Tudom, hogy kell megnézni, csak sajnos random eredményeket produkált:(
Előzmény: Mistral1 (89353)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89353

A 3YF-en semmi szopás nincs az olajszinttel...  (mert ha már ismered a "dörgést", akkor nem számít szopásnak :-)

 

De tényleg... A száraz karter egyszerűen így működik. A visszafolyást záró golóbist kellene tudni egyszerűen takarítani - és akkor nem lenne semmi gond. De nem lehet - így marad a technika: min 5-10 perc járás UTÁN nézel olajszintet. Már, ha eljár eddig a motor, mert ha ennyi idő alatt megszorul, akkor ott korábban elrontottál valamit :-))

Ha nem fogyaszt olajat, akkor meg tökmindegy mit mutat - van benne elég :-)

Én havonta nézem csak meg.

Előzmény: Gaborcz (89347)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89352

Grat ügyi vagy!

Benzin nélkül is megy a belsőégésű...

 

1. önindító

2. dízel

3. alkohol

 

:-))))))))))))))))

Előzmény: CsLacc (89350)
XTE Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89351

Köszi a hasznos tippeket !

Előzmény: Gaborcz (89347)
CsLacc Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89350

Tegnap újra szembesülnöm kellett egy axiómával 

: a belsőégésű motor működéséhez elengedhetetlenül szükséges a BENZIN!

3 óra szopóka volt!😋

CsLacc Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89349

Akkpr Te karbantartás perverz vagy!

Előzmény: ronya1 (89344)
szasza0211 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89348

https://youtu.be/ogCTonrtlvQ

 

Hát ez nagyon jó 😉

Gaborcz Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89347
Fura, de az enyém aksi nélkül is pöccre indul rugásra is. Sokan inkább rugdalják, hogy kíméljék a szabadonfutót...
Lc4-nek van pár trükkje, amiket be kell tartani, pl: tipushiba az önindító szabadonfutója, ezt meg lehet úszni, ha dekompresszorral állítod le, tovább bírja:) olaj csere macera... Pont 2.1 L kell bele hogy basszák meg.... Ráadásul csak full szintetikus 10W50...legalább nem tartják sehol...viszont van ablaka:D, nincs az a szopás az olajszint vizslatásnál mint anno a 3YF-emen volt.
Igazából ennyi.
Rúgni baromi könnyű( a 83-as XL 600-am hoz képest) :D ja igen, annak is megvan a teknikája:)
Előzmény: XTE (89339)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89346

És ami előferdülhet - az elő is fog :-(

Az egyiknek a keféi halnak meg, a másiknak a csapágya, a harmadiknak meg a szabadonfutója...

De a varázsgomb kell, mert a 40 centis vízben nem őszinte az ember mosolya, amikor rugdossa a berugdalót...

Előzmény: ronya1 (89340)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89345

Ja, és még egy másik távirnyákot is kibeleztem azóta - de az nem lett jobb :(

Előzmény: ronya1 (89338)
ronya1 Creative Commons License 2019.02.03 0 1 89344
Ezt csak megállapításként írtam
Pl lecseréltem az összes bowdent is hogy még véletlenül se szopasson be valahol a hegyekben
Pedig már nem egy embernek tákoltam a bowdenjét ;)
Előzmény: CsLacc (89341)
Shevinon Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89343

Ez nagyon jó :D

Előzmény: Doomedsrac (89342)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89342

CsLacc Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89341

Akinek van pénze majomra (ktmre)....

Előzmény: ronya1 (89336)
ronya1 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89340

szerintem jó dolog, bármi előfordulhat a villanyos résszel

pl a ténérével jártam úgy hogy lefelé jöttünk a biharról, csak leállítottam a motort és gurultunk

mivel többen voltunk, lassan haladt a csapat sokat kellett fékezni-fékezve állni

aztán addig nyomtam a féket amíg lemerült az akku....

aztán tolhattam fel egy dombra hogy be tudjam tolni

Előzmény: XTE (89339)
XTE Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89339

Akkor valójában mondatjuk azt, hogy a berúgókar inkább egyfajta biztosíték, ha az akksi meggyengül, és nem forgat kellőképpen? Ezt nem értettem igazából, hogy minek egy mocin ez is, az is.

Előzmény: ronya1 (89336)
ronya1 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89338

olyan vagy mit én, csak a kifogásokat keresed mit miért nem csinálsz meg :))

 

Előzmény: Mistral1 (89337)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89337

Negyveeen!?

Annyiért már egy egész xt-t is adnak... :-)))

-

SZétszedtem ma egy távirányozót, leküzdöttük az emeletről a farácsonykát (ha már jesszoszka eltüntette a telipót zsákostul...), elültettük a társasházi udvarban - és már harmadszor nem találom a qrva renyóban a tompi-biztijét :-( Megvan a refi, a helyzetjelző - de ahol a doksik írják, ott nekem lóf.sz sincs, nemhogy tompi bizti :-( És csak az egyik oldali szállt el.

Hát ma ennyit motoroztam a szép napsütésben megint :-((

Előzmény: ronya1 (89336)
ronya1 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89336

nyáron volt műszakin, azóta áll, múltkor volt az a pár napos melegebb idő hét közben akkor indítottam és a 3. főtengely fordulatra indult, meg most is 

a benzint a májusi erdélyi túrán öntöttem bele

ettől szerintem semmi sem indul jobban ;)

akku nélkül vagy teljesen lemerült akkuval is be lehet rúgni, van egy nagyobb kondi benne az ha feltöltődik tudja biztosítani a szikrának az áramot

 

nagyon jó motor csak költségesebb mint egy xt, pl az első teleszkóp generál 40 ezer volt, kicseréltek benne pár biszbaszt aztán ennyi lett a végösszeg

 

Előzmény: XTE (89335)
XTE Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89335

Sosem volt KTM mocim, tájékozatlan vagyok, ezért kérdezem, hogy üzembiztosan indul az indítómotorral?

Előzmény: ronya1 (89334)
ronya1 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 89334

lusta voltam vele foglalkozni, de tervben van. eddig még úgy is hideg volt motort nézni

múlt évben is fent volt egy ideig de meggondoltam magam

Előzmény: XTE (89333)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!