Ezt csak megállapításként írtam
Pl lecseréltem az összes bowdent is hogy még véletlenül se szopasson be valahol a hegyekben
Pedig már nem egy embernek tákoltam a bowdenjét ;)
Akkor valójában mondatjuk azt, hogy a berúgókar inkább egyfajta biztosíték, ha az akksi meggyengül, és nem forgat kellőképpen? Ezt nem értettem igazából, hogy minek egy mocin ez is, az is.
SZétszedtem ma egy távirányozót, leküzdöttük az emeletről a farácsonykát (ha már jesszoszka eltüntette a telipót zsákostul...), elültettük a társasházi udvarban - és már harmadszor nem találom a qrva renyóban a tompi-biztijét :-( Megvan a refi, a helyzetjelző - de ahol a doksik írják, ott nekem lóf.sz sincs, nemhogy tompi bizti :-( És csak az egyik oldali szállt el.
Hát ma ennyit motoroztam a szép napsütésben megint :-((
a 2001-esnek van egy bosszantó hiányossága a többihez képest, itt az olajszűrő fedélnél a váz csak meg van lapítva és csak úgy jön ki a fedél hogy ha le van kötve a 2 olajcső
2002-től már az a vázrész ki van vágva be van egy lapos kovácsolt vasdarab építve így az olajcsere könnyebbé vált
a többi "macera" egyforma ( 3 helyről engedni le az olajat, 3 szűrő stbstb)
ha véletlen elmenne, akkor tervben van valami nagyon egyszerű endúró vásárlás, se víz se villanyos indítás se semmi ami extra karbantartást igényelne, aztán ha évente párszor elkap a motorozhatnék van valami berregő otthon
mellé meg egy jobb pedelec bicikli a hétköznapokra ;)
de ha nem akkor nem.....
tegnap egész jól elvoltam, csak 2x kellett megállni a kb 60 km táv alatt hogy kirázzam a kezemből a zsibbadást, ez azért sokkal jobb mint régebben volt ahol már 3-4 km után alig tudtam fogni
de úgy gondolom a többnapos 1000+km túrák már nem fognak menni többet
lassan indulok anyámékhoz aztán kibogarászom a motort és megyek vele egy kört, és hazahozom van pár érdeklődő aztán meg sem tudom mutatni mert előtte van egy csomó kacat mert még ősszel arra gondoltam hogy májusig úgysem akarom elővenni