Ezen a topicon remélhetőleg nyugodt és békés körülmények között beszélgethetünk a sokunk által méltán kedvelt, legendás mozdonytípusról. Mindenkit szerettel várunk, szabad véleményt formálni, de csak kultúrált keretek között. Ide várunk képeket, híreket eseményekről, történetek leírásait, élményeket, videókat, linkeket, és mindent ami a NoHABbal kapcsolatos!
Isten óvja a NoHABokat!!!
"A pályavasút (egyébként magas pozíciót betöltő illetékese) ugyanis nem vett tudomást sem a megrendelés betűjéről, sem az előírásokról, és mozdonyvezetőjét azzal az utasítással engedte útnak, hogy ő vezet. "
Most láttam az RTL híradójában, hogy a Nohab 17-saga folytatódott - Pécsen.
A vezér megsértődött, mert megtudta, hogy kirúgják..... és ott hagyta a nohabot. Pestről ment le 2 masiniszta, aki aztán felvitte a mozdonyt Budapestre...
Tényleg röhej, hogy már minden idiótát felvesznek a Vasúthoz, ráadásul mozdonyvezetőnek!!!!
Volt esemény a BKV-nál is meghirdetve csak pár nappal korábban. Engem is elkerült így az információ, pedig közelebb lakom Pesthez, és el is mentem volna, ha tudok róla.
fedvény: a "két MÁV-os mozdonyvezető" sem éppen helyt álló, mint tudjuk.
Ami ennek a vonatnak az utasait (főleg akik nem "Nohabbuzulni" mentek, hanem menetrendszerinti vonattal a Balatonra szerettek volna lejutni az első nyári hétvégén" qurrrrvára nem érdekli, teljes joggal.
Igénybe vehet alvállalkozót a tevékenység lebonyolításához, akár vontatásszolgáltatás képében is, de kell hozzá egy szerződés, amely alapján egyértelmű a felelősség kérdése (és mivel ilyen szerződés ebben az esetben nincs, ezért ült volna fel a startos ember).
10. oldal 1. pont. Ez alapján a közszolgáltatási szerződés hatálya alá tartozó vonatot csak a Start közlekedtethet, alvállalkozót nem vonhat be. Járműbérlés esetén azt a Start munkavállalója vezetheti, mint ez esetben is kellett volna. A kötött szerződésnek ennek meg kellett felelni.
Nem tudom, hogy milyen arányban vannak a költségek és a plusz bevétel, de el tudom képzelni, hogy megéri (a reklámértékkel együtt biztosan).
Olyan szempontból is megérheti, hogy sok gyerek egyáltalán nem utazik vonattal, mert a szülei autóval viszik. Egy ilyen érdekes vonatútra esetleg elmennek vonatozni, és így a gyerek később jobban fog vonatra ülni, mert nem lesz számára annyira ismeretlen.
Vesd össze a két mondatod. Egy ilyen járat szinte biztosan bukó, ha csak ezt nézed. A marketing segítségével, és a az ilyen eseményekkel bevonzott emberekkel - akik könnyebben szoknak rá a vonatozásra, vagy akár a vasútnál dolgozik később - hosszú távon megéri. Tény, hogy forintosítani nehéz, de valahonnan kell az utánpótlás személyzet és utas oldaláról.