Keresés

Részletes keresés

gmarc Creative Commons License 2019.06.03 0 1 40059

Létezik olyan, hogy egy vasútvállalat, aminek magának áruszállítási engedélye van, mozdonyt és személyzetet biztosít egy másik vasútvállalatnak, akinek van személyszállítási engedélye. Ebben nincs semmi probléma. 

Előzmény: zjakabfi (40054)
egykorONtopic Creative Commons License 2019.06.03 0 1 40058

Az iho cikk korrektül összefoglalja mi történt, és nagyjábol azt irja mit az itteni kommentelök

 

http://iho.hu/hir/meghiusult-a-nohabos-emlekezes-190602

 

A Facebook kommentelök a cikk alatt viszont megosztottak, a MÁV-Startos kötödésük szerint a MÁV-Startos mozdonyvezetö átvehette volna a Nohabot, a magánvasuti közeli kommentelök szerint erről szo se lehet, mert a M61-017 PMLI mozdonyaként magánvasuti gép.

 

 

Zsivany2 Creative Commons License 2019.06.03 -2 0 40057
Előzmény: fantal (40035)
egykorONtopic Creative Commons License 2019.06.03 0 1 40056

A MÁV-Start is a MÁV leánya, na de a pályások is. Szóval furcsa, a két cégenbelüli vasútvállalat torzsalakodása, meg az, hogy a Mávcsoport több kis cége egyben önálló vasútvállalat is, az Fkg meg a Kfv. Ebből simán kijön ilyen gubanc, hogy ki nem beszél meg valamit alaposan a másikkal.

Előzmény: Ahkuma (40048)
egykorONtopic Creative Commons License 2019.06.03 0 2 40055

Hát azért az nemkicsit a nap vicce, hogy a PMLI-s mozdonyvezető meg a Startos jó hogy nem már úgy zörrentek össze, mint az ovisok a homokozóban a kislapátért.

Leutaztam, gondolok csinálok már pár jó képet, de eh minek...

Tényleg ez a kis magyar groteszk volt.

zjakabfi Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40054

Hahó!

 

(Hmm. Ha startos menetvonalon startos vezethet, akkor hogyan közlekednek azok a különvonatok, amiket olyan magánvasúti mozdonyok vontatnak, amiknek amúgy csak áruszállítási engedélyük van?)

 

Erre a felvetesre írtam amit. A mai az nem különvonat vol, hanem startos, pesze.

Előzmény: norbee601 (40051)
r1232 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40053

Nem ő volt.

Előzmény: norbee601 (40050)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40052

Én csak Örkény egypercesének címét tudom az egész történet elé kanyarintani: arról, hogy mi a groteszk.

Előzmény: alkotasu (40047)
norbee601 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40051

Szerintem az ilyen vonat nem Startos menetvonal.

 

Ez menetrend szerinti vonat volt.

Előzmény: zjakabfi (40043)
norbee601 Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40050

Másfelől az oda vezényelt Startosnak volt érvényes típusismerete a 17-esre? 

 

 

Azt hallottam hogy az illető Startos Sz. T. volt (az aki alatt anno felborult a Négyes) ....

Előzmény: fantal (40038)
zjakabfi Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40049

Nem a maira írtam, hanem, amire reagaltam abban különvonat szerepelt.

Előzmény: gmarc (40046)
Ahkuma Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40048
A MÁV-START meg a MÁV leánya... nevetséges.
Előzmény: gmarc (40046)
alkotasu Creative Commons License 2019.06.02 0 5 40047

Olvasom itt a hozzászólásokat, és nem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek. Rettenetesen szomorú, hogy azok, akiknek van egy jó ötletük, és végig akarják vinni, nem képesek letárgyalni normálisan egymással vezetői szinten, hogy milyen mozdony honnan-meddig megy, ki vezeti mettől meddig, stb., és ezt nem képesek tudatni az érintett mozdonyvezetőkkel. Na, így nem lehet dolgozni. És a nagyobb baj, hogy ez a trehányság társadalmi szinten megy így, mert a teljesen más területű saját munkámban naponta szembesülök ezzel.

gmarc Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40046

A közforgalmú gyorsvonat startos menetvonal. 

Előzmény: zjakabfi (40043)
misi967 Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40045

...vasútbarátként,mint kívülálló nem tudom hogy sírjak vagy nevessek az ilyen dolgokon.

A sok megmagyarázás pedig annyira szánalmas és nevetséges...

BVmot Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40044

Mondd már meg, mikor közlekednek ilyen vonatok.

Előzmény: fantal (40038)
zjakabfi Creative Commons License 2019.06.02 -1 0 40043

Szerintem az ilyen vonat nem Startos menetvonal.

Előzmény: fantal (40038)
Matulabácsika Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40042

Nem egy kopasz csóka volt?

 

Előzmény: braun (40037)
r1232 Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40041
Volt típusismerete a Startosnak, azért ő volt ott...
Előzmény: fantal (40038)
braun Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40040

A különvonatok kapcsán érdeklődj azon vasútvállalatoknál, amelyeknél ez bevett gyakorlat. 

Előzmény: fantal (40038)
Dani9303 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40039

Ha már ilyen szintű szerencsétlenkedést sikerült összehozni, igazán illene pl. jövő hétvégén normális szervezés mellett megtartani a menetet!

fantal Creative Commons License 2019.06.02 -1 0 40038

Nézd, hogy a "vezető szinteken" mit egyeztettek ez a vezérre akkor tartozik, ha megkapja a megfelelő utasítást, hogy Szfehérváron adja át a gépet a Startosnak. Ha ez nem történt meg, akkor....

Másfelől az oda vezényelt Startosnak volt érvényes típusismerete a 17-esre? 

 

(Hmm. Ha startos menetvonalon startos vezethet, akkor hogyan közlekednek azok a különvonatok, amiket olyan magánvasúti mozdonyok vontatnak, amiknek amúgy csak áruszállítási engedélyük van?)

Előzmény: braun (40037)
braun Creative Commons License 2019.06.02 0 3 40037

Gyorsan szervezett menet, ez igaz, viszont az teljesen egyértelmű volt mindenki számára (vezetői szinten is), hogy startos menetvonalon startos masiniszta vezet. Hogy ebből mit tudhatott a 017-es járművezetője, nem tudom, de ismerve a korábbi hasonló eseteket, gyanítom, pont lesz@rta. Teheti, természetesen, csak normál helyeken az ilyesminek súlyos következménye lehet. Főleg úgy, hogy az ezzel kapcsolatos véleményének nem egészen szalonképes módon adott hangot.

Előzmény: fantal (40035)
Izsó001 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40036

2013 kivételével nem volt 120-as menetvonala a nohabos vonatnak, különösen nem Fehérvártól Tapolcáig. A villamos energia kérdése számíthat, azt nem tudom, hogy most milyen szerelvény fordult volna. Egyébként van a noszinak VFK-ja is, ha nagyon akarták volna (persze, ha most éppen üzemképes). 

Amúgy egyetértünk. 

Előzmény: fantal (40032)
fantal Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40035

Ezek szerint nem. Erre írtam, hogy ez egy kapkodva összehozott menet lett volna, mert vki ránézett a naptárra, és rájött, hogy éppen a 004-es balesetének évfordulója lesz - uccu neki, emlékmenet! Biztos jó imázsnövelő lesz! Eredményt látjuk...

Előzmény: Zsivany2 (40034)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.06.02 0 2 40034

Ad-hoc nem tudták összeszervezni, hogy a Start-os felmegy a gépre, papíron csinálja a körét, a másik meg dolgozik helyette, ha már nem bírja elengedni a kontrollert? 

Én ezt az egészet nem értem...

Előzmény: fantal (40032)
martinaxe7 Creative Commons License 2019.06.02 -3 0 40033

:((

fantal Creative Commons License 2019.06.02 -1 2 40032

 Én már akkor csodálkoztam, amikor nem valamelyik noszis gépet bérelték ki, ha jól tudom van is ott a közelben egy, talán az Egyes Szabolcson dolgozik.

**

Ugyanazért, mint 2013-ban és 2014-ben a 17-es ment a balatoni retró vonatok élén. A 17es 120-as és tud villamos energiát adni a vonatnak, a 001, a 006, a  019 és a 020 meg 105-ös és nem tud villamos energiát biztosítani.

Itt ahogy látom, volt egy kommunikációs félreértés-halmaz. Ha a Pályás vezér nem kapott utasítást arra, hogy adja át a gépet a Startosnak, akkor nem adhatta át. Ez nem pályás vezér hibája, a különmenetet adhoc seperc alatt leszervezők kefélték el a szervezést...

Előzmény: Izsó001 (40029)
Bárdos Imre Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40031

Nem csodálkozom. :(

Előzmény: r1232 (40030)
r1232 Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40030
Ettől függetlenül a Nohab sofőrje (az ilyen nem érdemli meg a mozdonyvezető nevet) minősíthetetlenül kezelte a helyzetet információim szerint. Nem az első ilyen balhéja volt amúgy...
Előzmény: Izsó001 (40029)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!