Keresés

Részletes keresés

egykorONtopic Creative Commons License 2019.06.03 0 1 40056

A MÁV-Start is a MÁV leánya, na de a pályások is. Szóval furcsa, a két cégenbelüli vasútvállalat torzsalakodása, meg az, hogy a Mávcsoport több kis cége egyben önálló vasútvállalat is, az Fkg meg a Kfv. Ebből simán kijön ilyen gubanc, hogy ki nem beszél meg valamit alaposan a másikkal.

Előzmény: Ahkuma (40048)
egykorONtopic Creative Commons License 2019.06.03 0 2 40055

Hát azért az nemkicsit a nap vicce, hogy a PMLI-s mozdonyvezető meg a Startos jó hogy nem már úgy zörrentek össze, mint az ovisok a homokozóban a kislapátért.

Leutaztam, gondolok csinálok már pár jó képet, de eh minek...

Tényleg ez a kis magyar groteszk volt.

zjakabfi Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40054

Hahó!

 

(Hmm. Ha startos menetvonalon startos vezethet, akkor hogyan közlekednek azok a különvonatok, amiket olyan magánvasúti mozdonyok vontatnak, amiknek amúgy csak áruszállítási engedélyük van?)

 

Erre a felvetesre írtam amit. A mai az nem különvonat vol, hanem startos, pesze.

Előzmény: norbee601 (40051)
r1232 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40053

Nem ő volt.

Előzmény: norbee601 (40050)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40052

Én csak Örkény egypercesének címét tudom az egész történet elé kanyarintani: arról, hogy mi a groteszk.

Előzmény: alkotasu (40047)
norbee601 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40051

Szerintem az ilyen vonat nem Startos menetvonal.

 

Ez menetrend szerinti vonat volt.

Előzmény: zjakabfi (40043)
norbee601 Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40050

Másfelől az oda vezényelt Startosnak volt érvényes típusismerete a 17-esre? 

 

 

Azt hallottam hogy az illető Startos Sz. T. volt (az aki alatt anno felborult a Négyes) ....

Előzmény: fantal (40038)
zjakabfi Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40049

Nem a maira írtam, hanem, amire reagaltam abban különvonat szerepelt.

Előzmény: gmarc (40046)
Ahkuma Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40048
A MÁV-START meg a MÁV leánya... nevetséges.
Előzmény: gmarc (40046)
alkotasu Creative Commons License 2019.06.02 0 5 40047

Olvasom itt a hozzászólásokat, és nem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek. Rettenetesen szomorú, hogy azok, akiknek van egy jó ötletük, és végig akarják vinni, nem képesek letárgyalni normálisan egymással vezetői szinten, hogy milyen mozdony honnan-meddig megy, ki vezeti mettől meddig, stb., és ezt nem képesek tudatni az érintett mozdonyvezetőkkel. Na, így nem lehet dolgozni. És a nagyobb baj, hogy ez a trehányság társadalmi szinten megy így, mert a teljesen más területű saját munkámban naponta szembesülök ezzel.

gmarc Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40046

A közforgalmú gyorsvonat startos menetvonal. 

Előzmény: zjakabfi (40043)
misi967 Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40045

...vasútbarátként,mint kívülálló nem tudom hogy sírjak vagy nevessek az ilyen dolgokon.

A sok megmagyarázás pedig annyira szánalmas és nevetséges...

BVmot Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40044

Mondd már meg, mikor közlekednek ilyen vonatok.

Előzmény: fantal (40038)
zjakabfi Creative Commons License 2019.06.02 -1 0 40043

Szerintem az ilyen vonat nem Startos menetvonal.

Előzmény: fantal (40038)
Matulabácsika Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40042

Nem egy kopasz csóka volt?

 

Előzmény: braun (40037)
r1232 Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40041
Volt típusismerete a Startosnak, azért ő volt ott...
Előzmény: fantal (40038)
braun Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40040

A különvonatok kapcsán érdeklődj azon vasútvállalatoknál, amelyeknél ez bevett gyakorlat. 

Előzmény: fantal (40038)
Dani9303 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40039

Ha már ilyen szintű szerencsétlenkedést sikerült összehozni, igazán illene pl. jövő hétvégén normális szervezés mellett megtartani a menetet!

fantal Creative Commons License 2019.06.02 -1 0 40038

Nézd, hogy a "vezető szinteken" mit egyeztettek ez a vezérre akkor tartozik, ha megkapja a megfelelő utasítást, hogy Szfehérváron adja át a gépet a Startosnak. Ha ez nem történt meg, akkor....

Másfelől az oda vezényelt Startosnak volt érvényes típusismerete a 17-esre? 

 

(Hmm. Ha startos menetvonalon startos vezethet, akkor hogyan közlekednek azok a különvonatok, amiket olyan magánvasúti mozdonyok vontatnak, amiknek amúgy csak áruszállítási engedélyük van?)

Előzmény: braun (40037)
braun Creative Commons License 2019.06.02 0 3 40037

Gyorsan szervezett menet, ez igaz, viszont az teljesen egyértelmű volt mindenki számára (vezetői szinten is), hogy startos menetvonalon startos masiniszta vezet. Hogy ebből mit tudhatott a 017-es járművezetője, nem tudom, de ismerve a korábbi hasonló eseteket, gyanítom, pont lesz@rta. Teheti, természetesen, csak normál helyeken az ilyesminek súlyos következménye lehet. Főleg úgy, hogy az ezzel kapcsolatos véleményének nem egészen szalonképes módon adott hangot.

Előzmény: fantal (40035)
Izsó001 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40036

2013 kivételével nem volt 120-as menetvonala a nohabos vonatnak, különösen nem Fehérvártól Tapolcáig. A villamos energia kérdése számíthat, azt nem tudom, hogy most milyen szerelvény fordult volna. Egyébként van a noszinak VFK-ja is, ha nagyon akarták volna (persze, ha most éppen üzemképes). 

Amúgy egyetértünk. 

Előzmény: fantal (40032)
fantal Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40035

Ezek szerint nem. Erre írtam, hogy ez egy kapkodva összehozott menet lett volna, mert vki ránézett a naptárra, és rájött, hogy éppen a 004-es balesetének évfordulója lesz - uccu neki, emlékmenet! Biztos jó imázsnövelő lesz! Eredményt látjuk...

Előzmény: Zsivany2 (40034)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.06.02 0 2 40034

Ad-hoc nem tudták összeszervezni, hogy a Start-os felmegy a gépre, papíron csinálja a körét, a másik meg dolgozik helyette, ha már nem bírja elengedni a kontrollert? 

Én ezt az egészet nem értem...

Előzmény: fantal (40032)
martinaxe7 Creative Commons License 2019.06.02 -3 0 40033

:((

fantal Creative Commons License 2019.06.02 -1 2 40032

 Én már akkor csodálkoztam, amikor nem valamelyik noszis gépet bérelték ki, ha jól tudom van is ott a közelben egy, talán az Egyes Szabolcson dolgozik.

**

Ugyanazért, mint 2013-ban és 2014-ben a 17-es ment a balatoni retró vonatok élén. A 17es 120-as és tud villamos energiát adni a vonatnak, a 001, a 006, a  019 és a 020 meg 105-ös és nem tud villamos energiát biztosítani.

Itt ahogy látom, volt egy kommunikációs félreértés-halmaz. Ha a Pályás vezér nem kapott utasítást arra, hogy adja át a gépet a Startosnak, akkor nem adhatta át. Ez nem pályás vezér hibája, a különmenetet adhoc seperc alatt leszervezők kefélték el a szervezést...

Előzmény: Izsó001 (40029)
Bárdos Imre Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40031

Nem csodálkozom. :(

Előzmény: r1232 (40030)
r1232 Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40030
Ettől függetlenül a Nohab sofőrje (az ilyen nem érdemli meg a mozdonyvezető nevet) minősíthetetlenül kezelte a helyzetet információim szerint. Nem az első ilyen balhéja volt amúgy...
Előzmény: Izsó001 (40029)
Izsó001 Creative Commons License 2019.06.02 -2 0 40029

Így történt, és nem ok nélkül. A Start ragaszkodik a startos vezérhez, a pályások meg évek óta csak vezérestül adják oda a gépet. Ezt úgy kb. mindenki tudja, aki egy kicsit is képben van. De ezek szerint mégis csak van valaki, aki ezt nem tudta. Én már akkor csodálkoztam, amikor nem valamelyik noszis gépet bérelték ki, ha jól tudom van is ott a közelben egy, talán az Egyes Szabolcson dolgozik.

Előzmény: JHSZ TTL (40028)
JHSZ TTL Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40028

Nem valósult meg a Mozdony átadása a máv- startos vezérnek! Állítólag, majd vki megerősíti vagy cáfolja.

Előzmény: HG. (40025)
miciati. Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40027

Keretek egy csörgőt, 418-140!

Előzmény: HG. (40025)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!