Keresés

Részletes keresés

fantal Creative Commons License 2019.06.02 -1 0 40038

Nézd, hogy a "vezető szinteken" mit egyeztettek ez a vezérre akkor tartozik, ha megkapja a megfelelő utasítást, hogy Szfehérváron adja át a gépet a Startosnak. Ha ez nem történt meg, akkor....

Másfelől az oda vezényelt Startosnak volt érvényes típusismerete a 17-esre? 

 

(Hmm. Ha startos menetvonalon startos vezethet, akkor hogyan közlekednek azok a különvonatok, amiket olyan magánvasúti mozdonyok vontatnak, amiknek amúgy csak áruszállítási engedélyük van?)

Előzmény: braun (40037)
braun Creative Commons License 2019.06.02 0 3 40037

Gyorsan szervezett menet, ez igaz, viszont az teljesen egyértelmű volt mindenki számára (vezetői szinten is), hogy startos menetvonalon startos masiniszta vezet. Hogy ebből mit tudhatott a 017-es járművezetője, nem tudom, de ismerve a korábbi hasonló eseteket, gyanítom, pont lesz@rta. Teheti, természetesen, csak normál helyeken az ilyesminek súlyos következménye lehet. Főleg úgy, hogy az ezzel kapcsolatos véleményének nem egészen szalonképes módon adott hangot.

Előzmény: fantal (40035)
Izsó001 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40036

2013 kivételével nem volt 120-as menetvonala a nohabos vonatnak, különösen nem Fehérvártól Tapolcáig. A villamos energia kérdése számíthat, azt nem tudom, hogy most milyen szerelvény fordult volna. Egyébként van a noszinak VFK-ja is, ha nagyon akarták volna (persze, ha most éppen üzemképes). 

Amúgy egyetértünk. 

Előzmény: fantal (40032)
fantal Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40035

Ezek szerint nem. Erre írtam, hogy ez egy kapkodva összehozott menet lett volna, mert vki ránézett a naptárra, és rájött, hogy éppen a 004-es balesetének évfordulója lesz - uccu neki, emlékmenet! Biztos jó imázsnövelő lesz! Eredményt látjuk...

Előzmény: Zsivany2 (40034)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.06.02 0 2 40034

Ad-hoc nem tudták összeszervezni, hogy a Start-os felmegy a gépre, papíron csinálja a körét, a másik meg dolgozik helyette, ha már nem bírja elengedni a kontrollert? 

Én ezt az egészet nem értem...

Előzmény: fantal (40032)
martinaxe7 Creative Commons License 2019.06.02 -3 0 40033

:((

fantal Creative Commons License 2019.06.02 -1 2 40032

 Én már akkor csodálkoztam, amikor nem valamelyik noszis gépet bérelték ki, ha jól tudom van is ott a közelben egy, talán az Egyes Szabolcson dolgozik.

**

Ugyanazért, mint 2013-ban és 2014-ben a 17-es ment a balatoni retró vonatok élén. A 17es 120-as és tud villamos energiát adni a vonatnak, a 001, a 006, a  019 és a 020 meg 105-ös és nem tud villamos energiát biztosítani.

Itt ahogy látom, volt egy kommunikációs félreértés-halmaz. Ha a Pályás vezér nem kapott utasítást arra, hogy adja át a gépet a Startosnak, akkor nem adhatta át. Ez nem pályás vezér hibája, a különmenetet adhoc seperc alatt leszervezők kefélték el a szervezést...

Előzmény: Izsó001 (40029)
Bárdos Imre Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40031

Nem csodálkozom. :(

Előzmény: r1232 (40030)
r1232 Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40030
Ettől függetlenül a Nohab sofőrje (az ilyen nem érdemli meg a mozdonyvezető nevet) minősíthetetlenül kezelte a helyzetet információim szerint. Nem az első ilyen balhéja volt amúgy...
Előzmény: Izsó001 (40029)
Izsó001 Creative Commons License 2019.06.02 -2 0 40029

Így történt, és nem ok nélkül. A Start ragaszkodik a startos vezérhez, a pályások meg évek óta csak vezérestül adják oda a gépet. Ezt úgy kb. mindenki tudja, aki egy kicsit is képben van. De ezek szerint mégis csak van valaki, aki ezt nem tudta. Én már akkor csodálkoztam, amikor nem valamelyik noszis gépet bérelték ki, ha jól tudom van is ott a közelben egy, talán az Egyes Szabolcson dolgozik.

Előzmény: JHSZ TTL (40028)
JHSZ TTL Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40028

Nem valósult meg a Mozdony átadása a máv- startos vezérnek! Állítólag, majd vki megerősíti vagy cáfolja.

Előzmény: HG. (40025)
miciati. Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40027

Keretek egy csörgőt, 418-140!

Előzmény: HG. (40025)
miciati. Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40026

Előzmény: miciati. (40024)
HG. Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40025
Akkor mi történt? És főleg mi húzza 972-t bő 1 órás késéssel...? Iemig nekem nem megy ☹️
Pedig 975-re fájt a fogam....
Előzmény: JHSZ TTL (40023)
miciati. Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40024

Idióta banda! Kiváncsi leszek kit barackolnak meg ezért?

Előzmény: JHSZ TTL (40023)
JHSZ TTL Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40023

Nem műszaki hiba miatt lett törölve.

Előzmény: JHSZ TTL (40022)
JHSZ TTL Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40022

Nohab törölve! Műszaki hiba

szén lapátos Creative Commons License 2019.06.01 0 1 40021

2017-es  képek

Előzmény: martinaxe7 (40020)
martinaxe7 Creative Commons License 2019.06.01 -6 0 40020

+lepetés azoknak, akik véletlenül arra járnak

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/vasarnap-egy-nohab-vontatja-tapolcai-gyorsvonatot

 

2019. május 31. péntek, 12.49

Előzmény: Izsó001 (40019)
Izsó001 Creative Commons License 2019.05.31 0 0 40019

A 17-es vasárnap fordul egyet a gyorsokkal a 29-en. Időben meghirdették. :(

martinaxe7 Creative Commons License 2019.05.27 -4 0 40018

001 Pusztaszabolcson építkezik

Köny Creative Commons License 2019.05.25 0 0 40017

Ezt a kiadványt tegnap láttam Dániában:

 

Ep128 Creative Commons License 2019.05.22 -1 0 40016

Na látod, ez nekem eszembe sem jutott, de... Hátha másnak igen! :-D

Előzmény: 59th_Roy (40015)
59th_Roy Creative Commons License 2019.05.22 0 0 40015

Nem is neked címeztem igazából, csak a posztodról ez jutott eszembe, mielőtt valaki felveti, hogy vegyünk onnan egyet és csináljuk meg az M61 2001 mintájára :P 

Előzmény: Ep128 (40014)
Ep128 Creative Commons License 2019.05.22 -1 2 40014

Ez a "mozdonymentési ötletem" az ottaniaknak szólt. :-)

(Amúgy meg jónak mondod... ;-) Elég közel áll a szívemhez az Alapítvány és néha személyesen is előfordulok náluk. Ha az év felét nem távol, vidéken kényszerülnék tölteni, gyakrabban is mennék... :-) )

Előzmény: 59th_Roy (40013)
59th_Roy Creative Commons License 2019.05.20 0 3 40013

A Nohab Gm alapítványnál is van két mozdony amit kellene csinálni, de ahogy tudom egy maréknyi emberen kívül, a többség csak addig rajongó míg otthon a fotelből véleményt nyilvánít...momden tisztelet persze a kevés kivételnek!

Előzmény: Ep128 (40012)
Ep128 Creative Commons License 2019.05.20 -1 0 40012

Ez rémlett, de... Akkor ők csak kb. 80-85% -ban azonosak vele.

(Kellene ebből a három ramatyból legalább 1 működőképeset összerakni ott...)

Előzmény: 59th_Roy (40011)
59th_Roy Creative Commons License 2019.05.19 0 1 40011

Német DB V 300 001 (Krauss-Maffei ML 3000 C'C' típusú 3000 LE-s kétmotoros Diesel-hidraulikus mozdony, ez a mozdony volt 1960-ban az M61.2001 bemutató mozdony Magyarországon, majd 1963-tól a DB V 300 001) (Boda Miklós gyűjt.) Csak ez az egy volt belőle, és miután Olaszországot is megjárta, 1980-ban Penzberg-ben szétvágták.

https://www.facebook.com/124751094216689/photos/n%C3%A9met-db-v-300-001-krauss-maffei-ml-3000-cc-t%C3%ADpus%C3%BA-3000-le-s-k%C3%A9tmotoros-diesel-h/1243855102306277/

 

Előzmény: martinaxe7 (40010)
martinaxe7 Creative Commons License 2019.05.19 0 1 40010

?

 

Előzmény: Májusi Dusán (40008)
Ep128 Creative Commons License 2019.05.19 -1 0 40009

Tudtommal igen. (De majd az okosabbak kijavítanak, ha mégsem.) Pár éve volt is róla egy fotó itt...

Előzmény: Májusi Dusán (40008)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!