Nekem olyan problémám van, hogy van egy gmail címem, amit több éve nem használtam.
A mai nap be akartam lépni, de nem sikerült, a korábban beállított kétlépcsős azonosítás miatt, mivel az a telefonszám már nem él, és azóta a szolgáltató még nem adta ki újra azt a számot.
A kérdésem, hogy hova kell írnom, hogy töröljék a számot, és újat állítsak be?
Egyébként a beállítások közt valóban nincs olyan, hogy "alapértelmezett sorrend módosítása". Ha lenne, azt írtam volna meg. De ezért küldtem a képet, és a leírást, hogy hogyan működik.
Ha jól értelek, az a gondod, hogy egy adott beszélgetésben a kapott emailjeid hozzád a Gmail alapértelmezett sorrendjében jelennek meg, azaz a legfrissebbeket látod elől.
A levelezőpartnerednél pedig a beszélgetés legrégebbi üzenetei vannak elől, és a legfrissebbek a legvégén. Az a sejtésem, hogy őnála nem csak a beszélgetésen belül, hanem az egész levelezésben fordított a sorrend. Legalábbis én nem tudom külön kezelni a teljes levelezés, illetve az egy beszélgetésen belüli levelek sorrendjét.
Mindenesetre az alapértelmezett sorrend módosítása a jobb felső sarok közelében lévő számok fölé állva érhető el. Ez is csak akkor, ha nincs megnyitott beszélgetés.
Az alábbi képen a te esetedben a legrégebbiekre kattintva éred el a fordított sorrendet, a kollégád esetében pedig a legújabbakra kell kattintania.
Az előbb feltelepítettem a google-chome-ot, ahol rendben beléphettem a fiókomba. Ami érdekes, hogy utána a többi, az előzőekben említett böngészőkben is használhattam a gmail fiókomat. Lehet, hogy véletlen vagy semmi köze hozzá, de olyan, mintha a chrome segített volna. Szóval most úgy látszik megoldódott a problémám. Egyébként az említett HTML módban tegnap beléptem, de ott olyan táblázatszerűen jelenítette meg fiókomat és csak úgy tudtam kilépni, hogy bezártam a böngészőt. Köszönöm a segítő szándékotokat, egyelőre működik a gmail fiókom. :)
Firefox és Edge van a gépen és rendszeresen ellenőrzöm, hogy a legfrissebb legyen.
Valahol olvastam, hogy a gyorsítótárat ürítsem ki meg töröljem a cookikat. Ekkor beléphettem, de a következő próbálkozásnál megint üresre futottam. Próbaképpen feltöltöm a Chrome-ot és ott próbálok belépni, de nem gondolom, hogy ez lenne a megoldás.
Elképzelhetú, hogy a Google Chrome régebbi verziója van a gépeden. Ha ellenőrizni szeretnéd, akkor jobboldalt fenn látsz 3 pontot egymás alatt. Ha arra kattintasz, a megjelenő lista alján van a súgó, arra kattintva meg tudod nézni a Chrome névjegyét. Ezt kellene látnod:
Sziasztok! Új vagyok itt és majdnem új a gmail-ban. A napokban új mailcímet hoztam létre, de nem tudok belépn a gmail-re. Se firefoxon, se edge-n nem sikerül. Valamiért sokadik bűvészkedésre be tudok lépni, de az esete 99%-ában ez a szöveg fogad és hiába klikkelek arra, hogy az ajánlottat szeretném, csak ez a kép köszön vissza. Tudtok segíteni, hogy mit csinálhatok rosszul?
10 évig használt mail-omba nem tudok belépni, másodlagos mail cím nem volt anno. Én nem változtattam jelszót, de nem enged be vele. Hová címezted a leveled?
Én már ITM (anno), hírközlési hatóság, stb írtam de semmi. Support is volt tuti.
Köszönöm ha megírod, hogy hová küldted a panasz levelet és hogy hová kaptad a választ. Ha jól értem nem tudtál belépni és egy másik címen tudtad helyreállítani a régi fiókot!
Új (apple) tabletet vettem, mentés vissza állításból mindent kivéve a Gmail jelszavakat nem állította vissza, persze a jelszóra nem emlékeztünk. A biztonsági email címet törölték mint kiderült! A biztonsági kérdésre sem tudtunk pontosan válaszolni. Gyakorlatilag nem maradt más mint kb 30-40 alkalommal próbálkozva a helyreállítás mindenféle módjait váltogatva váltogatni. Majd egyszer csak jött egy email a google től!
“A linkre kattintva tudja megadni az új jelszavát!”
És sikerült! Megadtuk az új jelszót, működik. Beléptünk.
Tegnap írtam egy google supportnak egy hosszabb levelet melyben kifejtettem nem tetszésemet, valamint az email 20 éves használatát kell kikukàzni. Nem tudom, hogy ez hatással volt e vagy mi történt, de van remény!!
Na! Koptam egy választ egy aranyfokozatú support-tól!!!!
Idézem:
A fiók-helyreállítás a Google által biztosított egyetlen lehetőség fiókja helyreállítására; A Google nem biztosít más lehetőséget. Ezért ha vissza szeretné állítani fiókját, akkor fiók-helyreállításon kell keresztülmennie.
A fiók-helyreállítás előtt ügyeljen arra, hogy vegye figyelembe a fiók-helyreállítás során követendő lépéseket: Google-fiók visszaállítása: https://support.google.com/accounts/answer/7682439 Tippek a fiók-helyreállítás befejezéséhez: https://support.google.com/accounts/answer/7299973 További információért tekintse meg ezt a cikket is: http://gmailaccountrecovery.blogspot.com/. Kérjük, használja a fiók-helyreállítást a korábban bejelentkezett helyről/ip-címről és a használt eszközről a Gmail-/Google-fiókjához, mivel a Google ezt is ellenőrzi a háttérben. Próbálja meg törölni a böngésző gyorsítótárát, vagy használjon másik böngészőt ugyanarról a helyről és a használt eszközről is. Ha nem tudja megadni az ellenőrző adatok egyikét, például a 2sv-t vagy a biztonsági kódot, vagy a helyreállítási telefonszámot vagy e-mail-címet, kihagyhatja azt, ha a fiók-helyreállításban kiválasztja a „Próbálkozzon más módon” lehetőséget. Ha fiókját feltörték, a fiók-helyreállítás során megadhatja korábbi adatait, például a korábban használt jelszót.
Ha nem tudja megadni a kért helyreállítási adatokat, és nem tudja használni a fiók-helyreállítást a korábbi bejelentkezett helyről és eszközről, akkor fiókja valószínűleg nem fog helyreállni vagy elveszni. Nincs más lehetőség.