Keresés

Részletes keresés

Infós Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1458

Tényleg, ha már HÉV meg D70:

 

Mi lesz a kitermelődő egységekkel? Épül egy (új) biztber Cinkotára? Aranyos lenne, azokból a bontott egységekből. :) Azok milyen állapotban vannak? Érdemes velük valamit kezdeni egyáltalán? Vagy a cég műszerhulladékként értékesíti majd?

Előzmény: Zénóka23 (1449)
Vasutas_ng Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1457
Tudomásom szerint 12 van.
Előzmény: Zénóka23 (1449)
Infós Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1456
Köszi a kiegészítést. Mivel szolgálati helyenként kerestem, ezért találta meg az elágokat is. :)
Előzmény: sinérintő (1453)
sinérintő Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1455
Igaza van Vendégsínnek; az "E" kivételével a Szolnok környéki elágazások D55-ök. Mea culpa.
Előzmény: Vendégsín (1454)
Vendégsín Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1454
Hatvant és az elágazásokat ne számold külön, egy berendezés az egész, Szolnokon A, B és Paládicspuszta elág egy D 55, C, D és Újszász elág egy másik D 55, E elágazás meg a szolnoki D 70 része.
Előzmény: Infós (1451)
sinérintő Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1453

Balpart:

Dunakeszi (ez volt az első 1973-ban)

Bp-Ferencváros

Ferencváros- Keleti rendező

Bp-Keleti

Hatvan

Szolnok

Albertirsa

Pilis (D70 V)

Kőbánya-Kispest (en nem D70V, hanem csak egyszerűen elspórolták a külsőtéren a tolatásjelzőket; a belsőtéren minden egységük megvan)

BILK (ez volt az utolsó)

 

Jobbpart:

Bp-Kelenföld

Szabadbattyán (D70 V)

 

Pécs:

Gyékényes

Siófok (ez volt az utolsó a "hőskorszakban")

 

Debrecen:
Debrecen

 

Záhonyi területen volt még Fényeslitke Északi rendező, de ezt néhány éve elbontották.

A Hatvan és Szolnok környéki elágazások nem külön D70 berendezések, hanem az adott állomás része.

Előzmény: Infós (1452)
Infós Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1452

Jah, meg BILK.

 

 

Meg persze az Északi Tanműhely Budapesten. :)))

Előzmény: Infós (1451)
Infós Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1451

Szóval a kisokosom szerint az alábbi állomásokon van D70, D70V:
 
D70:
Albertirsa
Bp.-Ferencv. K. r.

Budapest-Ferencváros

Budapest-Kelenföld

Budapest-Keleti pu.

Debrecen

Dunakeszi

Gyékényes

Hatvan

Hatvani A elágazás

Hatvani B elágazás

Hatvani C elágazás

Hatvani D elágazás

Paládicspusztai elág.

Siófok

Stúrovo

Szolnok

Szolnoki A elág.

Szolnoki B elág.

Szolnoki C elág.

Szolnoki D elág.

Szolnoki E elág.

Újszászi elág. 
 
 
D70V:
Kőbánya-Kispest
Szabadbattyán

Pilis

 

(megjegyzem, hogy a lista pontosságát vitatom én is)

Előzmény: Zénóka23 (1449)
bsasa Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1450
CSak megerősíteni tudom.
Előzmény: 790616 (1447)
Zénóka23 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1449
Kicsit más téma. Megtudja nekem valaki mondani, hogy összesen hány darab D70 van az országban?? (D70v is jöhet és kérlek a HÉVet ne számoljátok bele) Ha esetleg meg valamelyiknek van valami külőnös technikai megoldása, akkor azt is kérném jelezni! Köszönöm
Vendégsín Creative Commons License 2006.05.03 0 0 1448
Akkor tedd hozzá Olybutát is, a maga SH-jával, a végpont felé alak kijáratokkal, fény állomásközt fedező jezővel, felől fény bejárattal, a vonatvégfigyelős vonalcsatlakozás miatt.
Előzmény: 790616 (1447)
790616 Creative Commons License 2006.05.03 0 0 1447

aZ 1443 AS HOZZÁSZÓLÁSHOZ:

 

Tokod , és Dorog

 

Én úgy tudom mindkét áll összvér .

 

Tokodon az áll  siemens és így a váltók vonóvezetékesek a vonal mindhárom irányba orosz berendezés.

 

Dorogon az áll kulcsos a vonal russzki

 

sinérintő Creative Commons License 2006.05.02 0 0 1446
Tiszta hülye vagyok; az is kimaradt, hogy nem ellenőrzött kapcsolástechnnikával...
Előzmény: Vendégsín (1443)
sinérintő Creative Commons License 2006.05.02 0 0 1445
Bocs, kimaradt, hogy 1. oszt. elemekből épül fel.
Előzmény: Vendégsín (1443)
sinérintő Creative Commons License 2006.05.02 0 0 1444
OK, Ajka más (de ez is elemekből és kapcsolástechnikával épül fel és szovjet), de a váltóhajtóművek ugyanazok, mint a 2, 4. vonalon.
Előzmény: perszy (1436)
Vendégsín Creative Commons License 2006.05.02 0 0 1443
Ajkán fővonali MRC biztosítóberendezés van, ez volt az első nálunk, ezt követte Apafa, Hajdúhadház, Újfehértó és Császárszállás állomáson majdnem tíz évvel később ugyanilyen biztosítóberendezés létesítése. Ajkán a vonatbefolyásolás utólag épült ki és időközben a főjelzők hazaiakra cserélődtek ki.
A 2. és 4. vonal néhány állomásán mellékvonali ECM biztosítóberendezés van.
Az MRC és az ECM egyaránt SzP-2 önzáró váltóhajtóművekkel, kampózár nélküli kitérőkkel és szovjet jelzőkkel rendelkezik, az MRC tolatóvágányutas, az ECM - Esztergomot kivéve - nem.
Előzmény: perszy (1436)
Zénóka23 Creative Commons License 2006.05.02 0 0 1442
Bocsi, de nem is volt jó a link! :S Bár a hszt tényleg Sínérintő írta, de sajnos rosszul linkeltem be és így az adatlapja jelenik meg. Kértem a moderátort, hogy szedje ki az én hozzászolásomat, de eddig nem tette meg. Szóval a nagyvasútas topicban keresendő Sínérintő topictárs ezzel kapcsolatos hozzászólása, hogy milyen tervek vannak a 2-4 vonalra.
Előzmény: GyöBzs (1441)
GyöBzs Creative Commons License 2006.05.02 0 0 1441
Előzmény: Zénóka23 (1440)
Zénóka23 Creative Commons License 2006.05.02 0 0 1440
Na ez nekem nem megy, inkább másold ki! Vagy valaki illesze be rendesen! :-))
Zénóka23 Creative Commons License 2006.05.02 0 0 1439
[link1] Bocsi
Előzmény: Zénóka23 (1438)
Zénóka23 Creative Commons License 2006.05.02 0 0 1438
http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=619293
Előzmény: Füsti-67 (1437)
Füsti-67 Creative Commons License 2006.05.02 0 0 1437
"A tányérból pedál lesz nemsokára." Mesélj, mit tudsz!
Előzmény: perszy (1436)
perszy Creative Commons License 2006.05.02 0 0 1436

Ajka az tök más, bár én csak kibic vagyok. Az inkább a Debrecen környéki cajghoz hasonlít, nem? Ez igazi, eredeti Esztergomi vonal - mint írták. Ez egy műfaj, legalábbis biztber szempontból. Az egyfőreeső sorompók száma is itt a legtöbb. És ez igazi, eredeti szovjet teknika, állomásilag. Vonalilag nemsokáig. A tányérból pedál lesz nemsokára.
P

 

Előzmény: sinérintő (1435)
sinérintő Creative Commons License 2006.05.01 0 0 1435
A 20-as vonalra gondolsz? Mert az Szombathelyig... (Biztos Ajkára gondoltál.)
Előzmény: Füsti-67 (1432)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.01 0 0 1434
Köszönet a választért!
Előzmény: Vendégsín (1427)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.01 0 0 1433
Valóban Pilisvörösvár mind a két kép!
Előzmény: Füsti-67 (1429)
Füsti-67 Creative Commons License 2006.05.01 0 0 1432
Na álljunk meg egy kicsit. A Veszprémi vasút meddig van ledrótozva? (20 éve nem jártam arra, kicsit le vagyok maradva...)
Előzmény: sinérintő (1431)
sinérintő Creative Commons License 2006.05.01 0 0 1431

Valószínű, de az biztos, hogy a 2-es vagy a 4-es vonal. Máshol nincs nem villamosított vonalon SZP-2 típusú (ez nem felvágható) váltóhajtómű.

Előzmény: Füsti-67 (1429)
Infós Creative Commons License 2006.04.30 0 0 1430
Háát, Bakonyszentlászló felé biztos nem. :)
Előzmény: Füsti-67 (1428)
Füsti-67 Creative Commons License 2006.04.30 0 0 1429
Vagy ez is Vörösvár (páratlan vége)? ??
Előzmény: Füsti-67 (1428)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!