Mi lesz a kitermelődő egységekkel? Épül egy (új) biztber Cinkotára? Aranyos lenne, azokból a bontott egységekből. :) Azok milyen állapotban vannak? Érdemes velük valamit kezdeni egyáltalán? Vagy a cég műszerhulladékként értékesíti majd?
Hatvant és az elágazásokat ne számold külön, egy berendezés az egész, Szolnokon A, B és Paládicspuszta elág egy D 55, C, D és Újszász elág egy másik D 55, E elágazás meg a szolnoki D 70 része.
Kicsit más téma. Megtudja nekem valaki mondani, hogy összesen hány darab D70 van az országban?? (D70v is jöhet és kérlek a HÉVet ne számoljátok bele)
Ha esetleg meg valamelyiknek van valami külőnös technikai megoldása, akkor azt is kérném jelezni! Köszönöm
Akkor tedd hozzá Olybutát is, a maga SH-jával, a végpont felé alak kijáratokkal, fény állomásközt fedező jezővel, felől fény bejárattal, a vonatvégfigyelős vonalcsatlakozás miatt.
Ajkán fővonali MRC biztosítóberendezés van, ez volt az első nálunk, ezt követte Apafa, Hajdúhadház, Újfehértó és Császárszállás állomáson majdnem tíz évvel később ugyanilyen biztosítóberendezés létesítése. Ajkán a vonatbefolyásolás utólag épült ki és időközben a főjelzők hazaiakra cserélődtek ki. A 2. és 4. vonal néhány állomásán mellékvonali ECM biztosítóberendezés van. Az MRC és az ECM egyaránt SzP-2 önzáró váltóhajtóművekkel, kampózár nélküli kitérőkkel és szovjet jelzőkkel rendelkezik, az MRC tolatóvágányutas, az ECM - Esztergomot kivéve - nem.
Bocsi, de nem is volt jó a link! :S
Bár a hszt tényleg Sínérintő írta, de sajnos rosszul linkeltem be és így az adatlapja jelenik meg.
Kértem a moderátort, hogy szedje ki az én hozzászolásomat, de eddig nem tette meg.
Szóval a nagyvasútas topicban keresendő Sínérintő topictárs ezzel kapcsolatos hozzászólása, hogy milyen tervek vannak a 2-4 vonalra.
Ajka az tök más, bár én csak kibic vagyok. Az inkább a Debrecen környéki cajghoz hasonlít, nem? Ez igazi, eredeti Esztergomi vonal - mint írták. Ez egy műfaj, legalábbis biztber szempontból. Az egyfőreeső sorompók száma is itt a legtöbb. És ez igazi, eredeti szovjet teknika, állomásilag. Vonalilag nemsokáig. A tányérból pedál lesz nemsokára. P