Keresés

Részletes keresés

piret Creative Commons License 2005.03.14 0 0 249
Ha nem csak én nem látok színes csíkot az oszlopon, hanem valóban nincs is, akkor részemről passz. Én köztudottan nem értek ehhez.
Előzmény: Törölt nick (248)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.14 0 0 248
Térköz
Na és ebben mi a hiba? (Nem kell retusálás nyomait keresni, nincsenek ám...!)
Előzmény: piret (247)
piret Creative Commons License 2005.03.14 0 0 247
Az, hogy ebben a hülye rendszerben elég nehéz képet berakni :)
Előzmény: D F T (246)
D F T Creative Commons License 2005.03.14 0 0 246
[image1] Mi a hiba?
korpi41 Creative Commons License 2005.02.18 0 0 245
Akkor ezen állomásokon mi lesz öszvér? Belepakolnak egy olyan kimeneti egységet, ami az AT-kel kommunikál és kész. Vagy nem?
Előzmény: konszolid (232)
Vendégsín Creative Commons License 2005.02.18 0 0 244
Szerintem nem, a törpike nyugodtan viselheti a siklasztósaru jelét, kicsi a valószínűsége, hogy több ilyen törpét kelljen megkülönböztetni. A váltóknál viszont könnyen lehet három is.
Előzmény: gmarc (243)
gmarc Creative Commons License 2005.02.18 0 0 243
Az nem gond, ha a siklasztósarunak is Ks2 a jele?
Előzmény: Vendégsín (242)
Vendégsín Creative Commons License 2005.02.18 0 0 242
Szerintem csak Ks2-nek, ha váltó nincs, csak siklasztósaru. Az E, B, J betűknek + a váltószámnak csak azoknál van értelme.
Előzmény: GyöBzs (240)
GyöBzs Creative Commons License 2005.02.18 0 0 241
újabb szó pótlandó
Előzmény: GyöBzs (240)
GyöBzs Creative Commons License 2005.02.18 0 0 240

Igen, én is Debrecen felé emlékszem hasonló megoldásokra.

 

Akkor egy jelölési kérdés: kisiklasztó saru előtti törpe tolatásjelző?

EKs2-nek jelölik mondjuk a 2-es saru előttit?

Előzmény: Vendégsín (239)
Vendégsín Creative Commons License 2005.02.18 0 0 239
A MÁV Műszaki és Üzemi Szabályzata 4.5.2.2. pontja szerint nem kell AT jelzés. Ez néhány terület dilije, mint Debrecené a "A, B", a "a, b" betűk helyett.

Az AT (Automata Térköz) jelzéssel a térközökhöz tartozó jelfogó szekrényeket kell megjelölni, csakúgy, mint a sorompók szekrényeinek AS jelzésével.
Előzmény: GyöBzs (238)
GyöBzs Creative Commons License 2005.02.18 0 0 238
Ez rendben van, de kell az AT elé, vagy sem?
Előzmény: LVI (237)
LVI Creative Commons License 2005.02.18 0 0 237

A MÁV/GySEV váltakozóáramú térközjelzői az utoljára látott páros illetve páratlan szelvényszámot kapják. Ez egy praktikus megoldás. Korábban az alakjelzős, majd az egykori egyenáramú térközök folyamatosan növekvő páros (illetve csökkenő páratlan) számozást viseltek. Ennek akkor mutatkozott meg a hátránya, ha valamelyik vonalrészen a jelzők sűrítésére, ritkítására, áthelyezésére volt szükség: felborult a szépen kitalált rend. Az újraszámozás átmeneti bizonytalanságot keltett, növelte a balesetveszélyt. Az a,b megjelölés (amit korábban is alkalmaztak) a helyes/helytelen vágány logika miatt tűnik felcseréltnek.

A hagyományos, folyamatos térközjelző-számozáshoz a mai napig köti magát a BKV: ezt alkalmazzák a metró és a hév-vonalakon.

 

L.VI.32

Előzmény: GyöBzs (235)
GyöBzs Creative Commons License 2005.02.18 0 0 236
Idén július közepére valaminek működnie kell belőle...
Előzmény: konszolid (232)
GyöBzs Creative Commons License 2005.02.18 0 0 235

Hasonlóan a térközjelzők AT+szelvényszám(+a/b), illetve szelvényszám (+a/b) jelöléséhez...

 

Előzmény: Vendégsín (234)
Vendégsín Creative Commons License 2005.02.16 0 0 234
Nincs.
Előzmény: GyöBzs (231)
M44-419 Creative Commons License 2005.02.16 0 0 233
Véletlenül nem az elektromos ösztökére gondolsz? :-))))
Előzmény: Vendégsín (227)
konszolid Creative Commons License 2005.02.16 0 0 232

Vecsés, Üllő, Monor elektronikus bizbert fog kapni.... ...egyszer... Mint ahogy a zeg-i vonali állomások is...

 

Előzmény: korpi41 (230)
GyöBzs Creative Commons License 2005.02.16 0 0 231

Déli pu jelzői:

A vágányvégi fedezőjelzőket miért Kj_-al jelölik, van erre valami rac. magyarázat?

Másutt csak a K_ a használatos...

korpi41 Creative Commons License 2005.02.09 0 0 230

Nem értem a dolgokat.

 

Nem az lesz, hogy elbontják a jelenlegi biztbert Vecsés-Üllő-Monoron, és egy majdmeglátjuk,hogyműködik elektronikus biztbert teleítenek? Hol kell ezt keresztezni SHval?

Előzmény: Vendégsín (227)
Vendégsín Creative Commons License 2005.02.09 0 0 229
Olvass vissza!
Ha valamit talál a berendezés, megindul - 6 s után - a kiértékelés. Ekkor tűnik el az ütemezetlen szakaszon megjelent fehér, vagy a vörös. Ha az ütemezés nem kiértékelhető, 10 s múlva megjelenik a fehér fény.
Ez a fehér ilyenkor a zavar - értékelhetetlen jel - miatt jelenik meg. Ugyanez lesz, ha a sínáramkör valamilyen ok, esetleg hanyagság miatt X ütemmel van táplálva.
Ha ilyenkor a technika értelmes jelre lel, sötét periódus nélkül megy át az ütemezett, de értékelhetetlen állapotból az annak megfelelő jelzésre.
Előzmény: utn (228)
utn Creative Commons License 2005.02.09 0 0 228
Minden csak pénzkérdés. Csak megéri-e?

Na igen. Vajon megéri-e nekik egy tódozott-fótozott (villamos váltóállítás, fényjelzők, térközbiztosítás, jelfeladás nincs, kicsit megpörkölődött), már most sem üzemkézségéről híres szerkezetett újfent keresztezni egy legújabb Alcateles(?) újdonsággal.
A KÖFE még hagyján, mert ott csak a visszajelzések vannak továbbkötve máshova, de a KÖFInél ki/mi fogja a kurblit tekergetni+stb?

-----MÁS------:

Kökinél, a pestszentlőrinci vontató kiágazásánál immár legalább fél éve gyakorlatilag nem üzemel a sugárzókábeles jelfeladás egyik vágányon sem, viszont néha paranormális jelenségek ütik fel fejüket: vonat jön Nyugati felől, előjelzőn egy sárga, fel is jön a sárga, egy sorral mégcélozva a 15 km/ó, majd 15-tel döcörészés a kábeles rész felett. Ahogy a jel véget ér, feljön a vörös, majd, ahogy áll a bejárat, eltűnik a vörös és megjelenik egy fehér a sátorjelzőn! (Nem általános eset, de már volt nem egyszer)
Ha eltűnik a vörös, akkor az nem az jelenti, hogy talált valami értelmes jelet? De akkor miért nem az jelenik meg, hanem fehér?
Előzmény: rg7 (226)
Vendégsín Creative Commons License 2005.02.09 0 0 227
a KÖFI és az SH megbarátkoztatható egymással

Igen, csak az a csatlakoztató egység egyedi, emiatt drága, és az engedélyeztetése bonyolult, ami a bakter (váltókezelő) távvezérlő rendszerhez csatlakoztatására szolgál.
Előzmény: utn (225)
rg7 Creative Commons License 2005.02.09 0 0 226

KÖFI és az SH megbarátkoztatható egymással

 

Minden csak pénzkérdés. Csak megéri-e?

KÖFE + SH-ra jó??? példa Budafok-Albertfalva, Budafok-Háros.

Előzmény: utn (225)
utn Creative Commons License 2005.02.09 0 0 225
Üdv!

Most, hogy egyre valószínűbb a Monor&vidéke KÖFI megvalósulása, felmerült bennem egy kérdés: a KÖFI és az SH megbarátkoztatható egymással, vagy SH szétszed és helyére valami egyszerű pultos valami (Integra pl.)?
korpi41 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 224

Nem láttam, hogy meg van szakítva...

 

Ha ez igaz, akkor valóban Neked van igazad:-)

Előzmény: bádoglovas (221)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 223
147-es vonal Orosháza- :-)
Előzmény: Hentes2 (211)
Hentes2 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 222

Néha azt, hiszem már értek valamit, de ti gondoskodtok róla, hogy összezavarodjak....  :-)

 

Üdv: Hentes

bádoglovas Creative Commons License 2005.02.06 0 0 221

"A főjelzőn sebességcsökkentés nélkül továbbhaladást engedélyező jelzés várható" (ekkor a jelzőlap vízszintesen van)"

 

A nem biztosított jelzőhöz tartozó előjelző (a sárga sáv középen megszakítva vékony fehér sávval) nem ad sebesség előjelzést, csak azt, hogy a főjelzőn Szabad-, vagy Megállj-jelzés várható.

Előzmény: korpi41 (213)
rg7 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 220

Ebben részben igazad van, de azoknak a jellegtáblája nem is sárga/fehér sávozású... Előjelzőkről volt szó és nem kiegészítő táblával rendelkező előjelzői funkcióval felruházott főjelzőkről.

Előzmény: Soldato (219)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!