Manapság a szigeteltsínes fogaltságérzékelés egyre kevésbé divat, általában tengelyszámlálósokat telepítenek (a 2-esen is megjelentek, még a felújítás előtt). A tengelyszámlálóknak meg mindegy, hogy miből van az alj.
A hűvösvölgyi D70 igazából az nem egy szimulátor, hanem egy állomási berendezés, szimulátorral kiegészítve. Magát a szimulátor részt persze használja a TEBK különböző problémák vizsgálatára, Kelenföld kezelési körzetek összevonásánál és más problémáknál is igénybe vették. De a hűvösvölgyi - mint üzemelő berendezés - nem pont ilyen.
Biblia: Czifra-Divinyi-féle Dominó 70-es könyv, talán az a legismertebb és a legtöbbet ajánlott mű.
Szeretném megkérdezni, hogy a hűvösvölgyi D70 oktatószimulátor hozzáférhető -e valahogyan ill. magáról a D70-ről van -e valakinek elektronikus formában "bibliája"? (Mint a Dominó 55 állomási biztosítóberendezések könyv)
Majd kezelik a kiviteli tervben. Hatóság sem fogja hagyni így, nem is lehet. Oldják meg, ha valaki elhibázott valamit, akor meg vállalják fel, ebben igazad van. De a probléma meg lesz oldva, hidd el.
A KÖFI tender dokumentációjában egyetlen karaktert sem vesztegettek Szőnyre, az ottani kapura. Ennek okát abban látom, hogy a TEB nem ismerte a problémát, náluk ez nem volt objektum. Eddig. Most meg mehet az ötletelés és mehet az alkudozás a többletmunka költségéről. Nekem az sem derült ki egyértelműen, hogy Almásfűzítőn lesz-e a forgalmi irodában KÖFE monitor is, vagy csak a berendezés lesz helyből kezelhető. Ha már ottmarad a forgalmista a kapust tájékoztatni a vonatindulásokról...
Köszi a megerősítést, csak nem értem, miért kell kelteni a hisztit itt is és a facebook-on is... Nyilvánvalóan csak olyan megoldás lehet MAJD, ami megfelelő...nyilván ez a kapu sem maradhat így ebben a formában :)
Valóban, szinte nap, mint nap járnak hozzák Füzitőre és kevés lenne a két kezem megszámolni, hogy eddig hány verziót hallottunk. Jókat mosolygunk rajtuk, mert mindegyik csapat meg van győződve, hogy az ő verziója a tuti és ők másról még csak nem is hallottak. Majd ha átadják és eltelik 2 nap, majd elhiszem én is.
Nem értem továbbra sem. Tehát ha ott meg tudták oldani, akkor itt nem fogják? Vagy mi van? Vannak kész KÖFI tervek? (Ha igen, és azokban incs megoldva, akkor nem szóltam.) Számtalan megoldás lehet erre a helyzetre, szóval továbbra sem értem hogy miért probléma az, hogy egy jelenleg nem KÖFI kompatibilis berendezés (hiszen jelenleg nicns KÖFI) a jövőben sem lehet KÖFI kompatibilis...
A szőnyi megállóhely életvédelmi kerítésébe épített tolókapu kezelési munkautasítását a MÁV megküldte. Tanulságos olvasmány és egyáltalán nem KÖFI kompatibilis.
A MÁV szerint az állami infrastruktúra fejlesztéséért felelős társaság előkészítési projektjében készülnek az Almásfüzitő (kiz.)—Komárom (kiz.) vonalszakasz engedélyezési tervei, amely keretében Szőny megállóhely térségében jelentősebb nyomvonal-korrekció történik a sebességemelés érdekében (160 km/h). Szőny megállóhely peronjai külön szintű megközelítést kapnak. Majd valamikor. KÖFI hamarabb lesz. Évekkel.
Kettő embert felismertem, beszéltem az egyikükkel. Ha írsz a publikus mail címemre megadom az elérhetőségeit. D-55-ös tanfolyamon készült a kép a Tatai út 3 alatt.
A MÁV adatszolgáltatásának köszönhetően a http://www.kozlekedesvilag.hu/vasuti-dokumentumok/ oldalról letölthető az UTASÍTÁS az ETCS vonatbefolyásoló rendszerrel történő közlekedésre elnevezésű dokumentum.
Köszönöm a hozzászólást. Egész biztosan nem Tóth Misi. Ismerem őt személyesen és tudom hogy nincs a képen.
A kép egy továbbképzésen készült Budapesten, az akkor még TBÉF Tatai úti épületében. Meglepő számomra, hogy eddig senki nem írta a Zoli bácsit (Czifra Zoltán - sajnos már nincs közöttünk) Őt biztosan sokan ismerték.