De itt a helyesre kijárat helyett van benne a helytelenre kijárat. Divrotcé végül is leírta a megoldást, de ez felettébb furcsa.
Valaki össze tudja foglalni, hogy milyen elhetséges vágányutak vannak a II-es őrhelynél? (Vagy a topológiailag lehetségesek közül melyek nem elérhetők?)
Lehet nincs benne a berendezésben a Cegléd balról a kijárat a jobb vágányra (nem ritkaság, mechanikus berendezéseknél gyakori, hogy egyik-másik vágányút hiányzik, pl helyhiány miatt).
Ha szükséges ezt a vágányutat kijáratként használni és ugyanez visszafelé bejáratként a berendezésben benne van (ez elég valószínű), akkor azt állítják be, zárják le, csak nem kezelnek rá jelzőt, hanem a K-ra nyomnak egy hívót.
Ööööö. Ha belsején kiküldenek a ceglédi balra ("helytelelenbe"), akkor a II-es őrhelynél vágányúttal nem tudok áttérni a "helyes" vágányra függetlenül attól, hogy van vágánykapcsolat?
most, hogy végre hivatalosan is működik a gsmr-HU egyes vonalakon, lesz lehetőség oktatás, utasítás és egyéb harmonizációk hiányában valamikor ténylegesen használni is? vagy ez más topic témája? kereső nem dobott ki semmit...
A MÁVTI irattárát jelenleg a MÁV Központi Archívuma kezeli; amennyiben úgy gondolod, szép gesztus lenne, ha "visszakerülne" hozzájuk. - feltéve, ha ezek eredetiben nincsenek meg náluk. Ott színesben szkennelve gyakorlatilag bárki számára hozzáférhető lenne.
Tudom, nem nekem szólt az ajánlat, de engem nagyon érdekelne. (altárói kisvasút, Komló :)). Bizyosíthatlak, hogy jó kezekbe kerülnének a holmik, nagypapám dolgozott is a nevezett helyen, igaz mozdonyvezetőként és lakatosként.