Keresés

Részletes keresés

Képzetes Kezdőtérközjelző Creative Commons License 2020.07.16 0 1 20224

A linkelt cikkben van pár térkép, bár picit régi meg talán pontatlan is a sebességeket illetően.

 

https://index.hu/belfold/2017/01/31/mikor_fogunk_itthon_szazhatvannal_vonatozni/

Előzmény: PLACI (20221)
CsP50k Creative Commons License 2020.07.16 0 0 20223

Kösz az infót!

Előzmény: Képzetes Kezdőtérközjelző (20220)
Törölt nick Creative Commons License 2020.07.16 0 2 20222

"Tegnap IEMIG-en láttam az egyik KISS-t a 120-ason, Békéscsaba környékén, hogy 159 km/h sebességgel csapatott a határ felé."

 

Különleges próbamenetként nincs akadálya Szajol és Békéscsaba között.

 

"akkor azt jelenti, hogy már használta az ETCS2-höz tartozó dolgokat?"

 

Nem.

 

"Lassan élesedik a rendszer?"

 

Lassan.

Előzmény: PLACI (20221)
PLACI Creative Commons License 2020.07.16 -1 0 20221

Képernyőfotó nem készült, de remélem, hisztek nekem. :)

Tegnap IEMIG-en láttam az egyik KISS-t a 120-ason, Békéscsaba környékén, hogy 159 km/h sebességgel csapatott a határ felé.

 

Ha ez valós volt, akkor azt jelenti, hogy már használta az ETCS2-höz tartozó dolgokat? Mert régen csak az 1-esen lehetett ilyen nagysebességű próbameneteket végezni. Múltkor olvastam, hogy a 30-ason is indulnának a menetrend szerinti 160-as vonatok. Lassan élesedik a rendszer? Hol várható még 120-nál magasabb sebesség? Van ezt bemutató térkép?

Képzetes Kezdőtérközjelző Creative Commons License 2020.07.16 0 0 20220

Létezik AKF Elektra2-höz is. :)

Előzmény: CsP50k (20219)
CsP50k Creative Commons License 2020.07.15 0 0 20219

Hali!

 

Szimulátorról (jelenleg) nem tudok, de netes kereséshez:

 

AKF az Elektra 1-hez való (az AKF magyar fejlesztés, külföldi szimulátorban nem valószínű, hogy előfordul).
Elektra 2-hőz EBO2, Elektra 1-hez EBO vagy AKF.
Esetleg a Siemens rendszerekhez ILTIS-R54.

 

Ugyanakkor majdnem mindegy milyen a kezelőfelület, eléggé hasonlítanak egymásra a kezelések, visszajelentések.

Előzmény: 431001 (20218)
431001 Creative Commons License 2020.07.13 -1 0 20218

Szeretném megkérdezni, hogy Elektra 2 (AKF felülettel) gyakorló szimulátor nincs valakinek véletlenül, esetleg külföldi programról nincs tudomásotok? Az Axon 6m oldalán a demo szimulátor kliensének a linkje sajnos úgy tűnik halott. 

Integra D55 Creative Commons License 2020.07.11 0 0 20217

Üdv!

 

Esetleg Nagyobb méretben saját felhasználásra megkaphatom a képeket?

fsandor23@gmail.com

 

 

Köszönöm szépen 

 

 

Előzmény: Jacquemin (9361)
Fizolti Creative Commons License 2020.07.10 0 0 20216

Ez így igaz. 

Előzmény: _Nyuszi (20215)
_Nyuszi Creative Commons License 2020.07.10 0 1 20215

félOFF

Elcsúsztál egy válasszal sztem.

Előzmény: Fizolti (20214)
Fizolti Creative Commons License 2020.07.10 -1 0 20214

Az pl. érdekes kérdés lehet, hogy a szőnyi, kerítésen lévő, soromókezelő által működtetett kapuval mi lesz. 

Előzmény: Muurola (20212)
ovarnet Creative Commons License 2020.07.05 -1 0 20213

Szerinted mikorra épül ez ki teljesen? Mikor szűnnek meg az állomásokon a szolgálatok? Mi lesz a forgalmistákkal? Hogyan biztosítják az akadálymentes közlekedést?

Előzmény: Muurola (20208)
Muurola Creative Commons License 2020.07.03 -3 0 20212

Az eset napján a területi biztosítóberendezési szakasz két munkatársa egy későbbi éjszakai vágányzári munkához a vágánytengelybe előkészített szigeteltsínek előfúrását kívánta elvégezni, Győrszabadhegy állomás végponti váltókörzetében. Munkájuk megkezdését az állomás forgalmi szolgálattevőjének nem jelentették be, noha a munkaterületük üzemben lévő vágány űrszelvényében volt. Az állomásról megállás után induló 9292 sz. vonat mozdonya a munkát végzőket elgázolta.

 

http://www.kbsz.hu/j25/dokumentumok/2019-0637-5_Gyorszabadhegy.pdf

segélyvonókészülék Creative Commons License 2020.07.01 0 1 20211

Sőt, fővonalon is.

Nekem kedvezők a tapasztalataim.

Előzmény: magosl (20210)
magosl Creative Commons License 2020.07.01 -1 0 20210

Bocsánat, meg tudná valaki mondani, hogy rugós váltó mennyire megbízható? Vannak ilyenek telepítve mellékvonalakon. 

Muurola Creative Commons License 2020.06.29 -4 0 20209

A hegyesi vonal három állomásának új biztosítóberendezési belsőtere jelfogós, hibrid, vagy elektronikus ... legyen - írja a műszaki leírás. A jelfogós és hibrid kialakítás választása esetén első vagy másodosztályú jelfogókból való kiépítés megvalósítását várják el? Van erre vonatkozóan preferenciája a kiírónak? Nos van! :)

 

A MÁV Zrt. hálózatán – néhány koros és elavult szovjet gyártmányú biztosítóberendezéstől eltekintve, amely típusú berendezést Ajánlatkérő nem kíván újonnan telepíteni – az üzemelő jelfogófüggéses biztosítóberendezéseink másodosztályú biztonsági jelfogókból épülnek fel és a megfelelő, jóváhagyott alapkapcsolások szerinti első osztályú kapcsolástechnika alkalmazásával kerültek/kerülnek kialakításra, ezért a továbbiakban is ezt az architektúrát és a jóváhagyott alapkapcsolások szerinti kialakítást részesíti Ajánlatkérő előnyben. Amennyiben Ajánlattevő a jóváhagyott alapkapcsolásoktól eltérő jelfogófüggéses, vagy hibrid biztosítóberendezést kíván megajánlani, felhívjuk a figyelmet a hazai vasúton még nem alkalmazott berendezések, illesztő áramköri megoldások, rendszerek alkalmazása esetén követendő eljárásokra és elvégzendő feladatokra.

Előzmény: Muurola (20208)
Muurola Creative Commons License 2020.06.26 -5 3 20208

Megjelent egy izgalmas tender a hegyesi vonal távközlési és biztosítóberendezési fejlesztésére. Ahogy nagyjaink anno megmondták, a mechanikus berendezés szinte örök, de még a 60 éves jelfogós berendezéseink is vígan működnek majd, mikor az első elektronikus biztosítóberendezéseket már kukázni kell! És így is lett!

 

A jelen beruházás keretében elvégzendő munka a „Budapest-Hegyeshalom vasútvonali fejlesztések”, amely több szakterület összehangolt tevékenységét igényli.

 

–         az üzemelő ETCS-1 rendszer frissítése Baseline 3.6.0 verzióra,

–         ETCS nemzeti értékek módosítása,

–         új ETCS diagnosztikai központ létrehozása,

–         az üzemi tapasztalatok alapján, a tervekben és a Műszaki leírásban szereplő módosítások megvalósítása a jelenleg üzemelő ETCS 1 rendszer forgalomkorlátozó sajátosságainak csökkentésére, illetve lehetőség szerinti megszüntetésére,

–         a fentiekhez szükséges adatátviteli utak, nyomvonalas létesítmények kiépítése,

–         az ETCS áramellátási rendszer szükség szerinti kiegészítése, módosítása.

–         Hegyeshalom, Almásfüzitő felső és Tata állomásokon jelenleg üzemelő elektronikus biztosítóberendezések belsőtéri elemeinek komplex, Komárom állomáson üzemelő elektronikus biztosítóberendezés részleges cseréje, a kapcsolódó áramellátás cseréjével, illetve kiegészítésével.

–         KÖFI/KÖFE rendszer kiépítése a teljes vonalszakaszon elsődleges és havária távvezérlés megvalósítása, a kijelölt állomásokon helyi kezelés biztosításával.

–         távvezérlő központi munkahelyek kiépítése a Budapest Kerepesi út 14. távvezérlő központban, az áramellátás szükséges kiegészítéseivel és a vonalon a megnevezett helyeken havária munkahelyek kiépítése.

 

A létesítendő rendszereknek ki kell elégítenie a hatályos rendeletekben előírt interoperabilitási feltételeket.

jog.aszok Creative Commons License 2020.06.08 0 0 20207

Bocsánat. Felületesen olvastam. Szóval ahogy előttem is írták, csak kettő rész van.

Előzmény: jog.aszok (20206)
jog.aszok Creative Commons License 2020.06.08 0 0 20206

Szia! Megvan mindkét rész. Csak időhiányban szenvedek. És a logisztikát is meg kell valahogy oldani. Ha ezen feltételekkel is megfelel, keressél.

Előzmény: gigabit1 (20196)
431001 Creative Commons License 2020.06.08 0 0 20205

Szia!

Esetleg el szabadna kérni ezeket a programokat? :)

Előzmény: gigabit1 (20196)
Képzetes Kezdőtérközjelző Creative Commons License 2020.06.08 0 0 20204
Előzmény: GaGe (20203)
GaGe Creative Commons License 2020.06.07 0 0 20203

" lásd SUBSET-026 hatodik fejezetét."

Mond hol férek hozzá magyar vagy angol nyelven, és már nézem is. :)

Előzmény: Képzetes Kezdőtérközjelző (20202)
Képzetes Kezdőtérközjelző Creative Commons License 2020.06.07 0 0 20202

Gondolom SRS 3.4.0 vagy 3.6.0 pályához Baseline 3 járműoldal is kell nem?

 

Nem, ha a pálya system version 1.y-nal valósul meg.

Ekkor a baseline3 funkcionalitáshoz vannak külön 2xx packetek, lásd SUBSET-026 hatodik fejezetét.

Előzmény: GaGe (20190)
gigabit1 Creative Commons License 2020.06.07 0 0 20201

Köszönöm 

Előzmény: kerala (20198)
Vendégsín Creative Commons License 2020.06.07 0 0 20200

Kivételesen nemcsak róluk van szó... :-)

Előzmény: _Nyuszi (20199)
_Nyuszi Creative Commons License 2020.06.07 0 2 20199

Ezért még egy "színeslámpás szaxolgálat" elfért volna ebben a hsz-ben. :)

Előzmény: Vendégsín (20193)
kerala Creative Commons License 2020.06.06 0 1 20198

Szia!

Nincsen harmadik rész.

Előzmény: gigabit1 (20196)
kopaszsop Creative Commons License 2020.06.06 0 0 20197

az első balízokig jól működik 🤣

Előzmény: r1232 (20195)
gigabit1 Creative Commons License 2020.06.06 0 0 20196

Sziasztok!

 

Kis segítséget szeretnék kérni!
Van egy ilyen oktató videó szoftverem. 1 és a második része van meg, kérdésem az lenne létezik a programnak harmadik része? Esetleg valaki találkozott már vele?
Köszönöm előre is

 

r1232 Creative Commons License 2020.06.06 0 0 20195

mint a magyar utasításban, úgy az osztrákban is szerepel, hogy jól működő vb-t nem iktatunk ki! főleg olyan gép esetében, ahol az etcs-sel együtt minden mást is kiiktatsz.

 

És mikor jól működő a VB? Ha a jármű és pályaoldal is az.

Előzmény: kopaszsop (20194)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!