Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2024.04.10 0 0 68564

 

 Ezek a kábelek kimérhetőek különösebb bontás nélkül. Lehet cserélni/javítani. Az ECU-ig menő komplett köteget szerintem nem akarod megvenni. Persze még az is megeshet, hogy ECU hiba.

Előzmény: eLeMer24 (68562)
409 Creative Commons License 2024.04.10 0 0 68563

 

 Ha olyankor fehéres pamacsokat füstöl, akkor izzítógyertya*. Ha semmit, akkor kihagy a befecskendezés.

 

* az a kérdés mi az a hideg, mert ilyenkor azért nem kellene kihagyogatnia egy jó állapotú motornak izzítás nélkül sem.

Előzmény: géprombi (68561)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.04.09 0 0 68562

Az eddigi tapasztalatok: A kábelcsere nem oldotta meg a problémát, a 3. pd elem cserélve ez sem oldotta meg a problémát, felcserélve egy biztosan jó pd elemre jelenleg az látszik, hogy a 3 elemhez nem jut el az áram a kábelköteg pedig teljesen új volt. Az lehet, hogy az ECI és a köteg közötti kábelnél olyan hiba van ami csak a 3-as henger befolyásolja?

Azt a kábelszakaszt lehet külön cserélni?

Előzmény: 409 (68560)
géprombi Creative Commons License 2024.04.09 0 0 68561

409 Laci szia, kérdés: a PD-s Galaxym egy ideje hideg motornál dadog, kihagy. Teljesen random ütemben, tehát nem tipikus 3 hengeres dolog (attól még lehet, tudom). Tudom, hogy nem vagy látnok, mégis megkérdezem: mire tippelsz, mi okozhatja? Üzemanyagszűrő nemrég lett cserélve, kb 1 hónapja, előtte is csinálta, utána megszűnni látszott, majd visszatért. Válaszodat előre is köszönöm. (ja, írtam emailt is)

409 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 68560

Nem szeret 3hengerre menni. Pár km nem árthat, de hosszútávon esélyes egy főtengelytörés.

 

Hibakód: 18071 Ez az első hengerre vonatkozó áramköri hiba.

Előzmény: eLeMer24 (68559)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 68559

A háromhengeres állapotra gondoltam. A hibakódban hol látod, hogy az 1-es hengerrel is van probléma?

Előzmény: 409 (68558)
409 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68558

Nem tudom milyen az az állapot.

Előzmény: eLeMer24 (68555)
409 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68557

Passz, zsákbamacska mindkettő.

Előzmény: eLeMer24 (68556)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68556

Pd elem csere esetén felújítás vagy bontott-at érdemes belerakni?

Előzmény: 409 (68554)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68555

Ebben az állapotban mennyire lehet közlekedni vele? 

Előzmény: 409 (68554)
409 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68554

Az a kábelköteg a PD elemtől az ECU-ig tart...  !!! Ha szálanként (5db) át lehet engedni rajtuk 15-20A-t úgy, hogy közben seholsem füstöl, akkor lehet rámondani, hogy a kábelek jók.

 

038 130 073 AK  (gyári felújított: 038 130 079 AX)

Előzmény: eLeMer24 (68552)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68553

A pontos cikkszámot, hol tudnám megnézni, anélkül, hogy szétkellene szedni? Van esetleg valami online kereső ahol alvázszám alapján meg tudom nézni?

 

Előzmény: eLeMer24 (68552)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68552

Sziasztok! Sajnos a kábelköteg csere nem oldótta meg a problémát, így gondolom a pd elemeket kellene cserélni? Van esetleg javaslatotok, hogy hol és mit érdemes venni? Bontott vs felújított? 

 

Előzmény: 409 (68551)
409 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 68551

50-50%

 

Az első hengerre most is panaszkodik.

Előzmény: eLeMer24 (68549)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 68550

Bár nem tudom, hogy van-e összefüggés, de egy pár napja még égett szag is van a motortérben.

 

Előzmény: eLeMer24 (68549)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 68549

Sziasztok!

 

Hála Istennek már rég jártam itt, de úgy látom, hogy zajlik az élet. Az elmúlt néhány hónapban elkezdett rázni az autó (hibakód szerint 3 henger nem jár), de általában egy újraindítás után megjavult és egy darabig megint nem volt gond vele. 

Sajnos most ott tartunk, hogy az alábbi hibakódokkal folyamatosan ráz. 2022-ben az 1-es henger miatt lett cserélve a kábelköteg utána egy darabig nem volt gond vele.

A kábeltköteg márkája sencom electrische volt amit legutóbb beraktam.

Mennyi az esély rá, hogy megint a kábelköteg lehet a probléma, vagy inkább a befúvó fej?

Előre is köszi a hozzászólást.

 

18076 - Valve for Pump-Jet: Cyl. 3 (N242): Electrical Failure

        35-10 - - - Intermittent

16687 - Shareware Version. To Decode all DTC's

        35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

18071 - Shareware Version. To Decode all DTC's

        35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 

öregbá Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68548

Köszönöm. 

Előzmény: 409 (68545)
feksza Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68547

Köszönöm 

Előzmény: 409 (68544)
409 Creative Commons License 2024.03.22 0 1 68546

 

 Szeretnék, de nekem hideg van még ahhoz.  Igazából az Égei tengeren szeretnék.  :)))

Előzmény: KawaBazsy (68543)
409 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68545

Ha nem a műszercsoport döglött meg, akkor igen. (azt a Haudekhez kell vinni)

Dél-Buda Savoya park

Előzmény: öregbá (68541)
409 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68544

06A 919 501 A

Előzmény: feksza (68542)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68543

A Dunán szeret hajózgatni, Érd s Bp közt pl.. :-)

Előzmény: öregbá (68541)
feksza Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68542

Úgy van,tényleg.A generátor vastag vezeték volt,azt akkor ellenőriztem is.Most közben már meg tudtam nézni a vízhőfok mutatót,az sem jó,mondjuk érdekesség hogy most másképp nem jó mint eddig,meleg motornál is csak max 70fokig megy fel a mutató,de mikor eddig már felment 90re most még ott áll 50nél,szóval nagyon nem oké,arra gondoltam hogy mégsem ehhez való a jeladó.Esetleg meg tudnád adni a gyári cikkszámát? Köszönöm.

Előzmény: 409 (68539)
öregbá Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68541

Szevasz, 409 kérdés meg tudod csinálni és ha igen  hol laksz. Köszönöm. 

409 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68540

Nincs erre egzakt módszer, neki kell állni és végig mérni mi hol veszik el. Az sem biztos, hogy kettőnek köze van egymáshoz. Ha mégis, akkor test hibára gyanakodnék a műszercsoportnál.

Meg kell nézni más vezérlők látnak-e sebességjelet. (motorvezérlő)

Előzmény: öregbá (68537)
409 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68539

Valószínűleg a generátor vastag vezetékének a csatlakozóit írtam, olyan már volt, de bármi is okozhat ilyet. A hőmérő jelét diagkészülékkel jól lehet követni.

Előzmény: feksza (68536)
1407 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 68538

Sziasztok! Tud valaki beszerzési forrást 2002-es Galaxy-hoz multikormányába való tempomat kapcsolóra?

öregbá Creative Commons License 2024.03.21 0 0 68537

Sziasztok kérnék tanácsot van egy 2001-esFord Galaxym nem működik a sebességmérő és az üzemanyag mutató is megbolondult, hogyan lehet megcsinálni. Köszi a segítséget. 

feksza Creative Commons License 2024.03.20 0 0 68536

Üdv Laci!Úgy rémlik ezügyben már kérdeztem,de nem tudom visszakeresni.AUY,volt ez a beindítás után közvetlenül felugró fordulatszám,ugye akkor a hőfokjeladó volt egyik lehetséges hiba,az ma ki lett cserélve,de a jelenség megmaradt,igazából arra lennék kíváncsi hogy mi a többi esetleges lehetőség?Szerelő aki cserélte,azt mondta hogy nem nagyon szeretik ezeket az utángyártott jeladókat,mármint az autó nem szereti.

Ja még az is tünet volt hogy a vízhőfok mutató le ment,jól mutatja az aktuális hőmérsékletet,tehát felfelé nem megy,olyan mintha időnként nem kapna jelet és a mutató lemegy.Mondjuk ezt még nem tudtam ellenőrizni,de gondolom ez is megmaradt mint hiba.Esetleg tudnál segíteni hogy mik további lehetőségek?

Előzmény: 409 (68494)
409 Creative Commons License 2024.03.18 0 0 68535

 

 Van a kulcsos zár mögött egy kettős microkapcsoló. Lehet az is rossz, de megeshet, hogy a mechanika, ami nyomkodja, adta meg magát.

Előzmény: Maximboy (68534)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!