És a legszebb az egészben, hogy kitöröltem a hibakódot és mentem vele kb 10 km-t közben 7-8 alkalommal leállítottam és minden hibátlan. Nem írt hibát és megy minden henger.
Na ezek után mondja meg valaki, hogy mi van az autóval.
Ó,igen.Közben nekem is beugrott hogy van egy ilyen jelenség is,pár éve az enyémen is lett cserélve,mert már látható volt a kopás,nem akartam így járni.
Szia Laci!Egy újabb problémával fordulok hozzád.Ez a bátyám autója,de szintén AUY.manuális váltó.
A következő történt,a lámpánál elindulva(teljesen normálisan)hallott egy nagy csattanást,aztán gyakorlatilag megszűnt a hajtás.Sebességet veszi kuplung jó,mikor elkezdi felengedni a kuplungot akkor jön egy kerregő hang és meg sem mozdul.Azt mondja tolni is lehet sebességbe.Én a féltengelyre,belsőcsuklóra tippelek.De szívesen venném a te gondolatodat.Ja,és nem volt előjel.A dolog pikantériája,hogy Olaszországba vannak,véletlenül se a házuktól két utcára.
Heh, ilyet én is szoktam csinálni.. Kimék egy földes útra, s Laci tiszteletére először letesztelem, h működik e a sperrdiffi hátul, mindkét kerék kapar e. Majd bekapcsolom a felező-összkereket, h megnézzem, ott is minden működik.. :-)))))) Vhogy így..
A műszerfalon egy sárga körbe zárt háromszög. egy sárga, szinú izzitást szimbolizáló jel jelenik meg. a displain pedig üzenet, hogy a szervízt keressem fel. A telefonra telepített Wi-Fi-s TORQE program nem ír ki hibakód számot, ami alapján vissza lehetne fejteni a hiba okát. Ma hajnalban Laci tiszteletére (409) mentem vagy 30 km-t, hogy ha előjön a hiba, és képet küldjek róla. Nyilván, nem jött elő...
2006-os 1,9 PDTDI-s bvk motorkódú Sharanommal ( 320e km, rendszeresen szervizelt)kapcsolatban kérem a segítségeteket.
( Régi fórumozó vagyok, csak a 85kW-os nicknevem jelszava eltűnt)
A hibajelenség: Menet közben dadog a motor néha-néha, hibakód nincsen, csak hibajelzés. Azt kiütve újra előjön a két sárga figyelmeztető jel pár perc múlva, aztán leáll a motor.
Elvittem szervízbe, kettőbe is, ott csak azt mondták, az akku lemerült. Feltöltötték, elhoztam, ellenőrzöm, próbáltam új aksival. Párszáz km után megint előjött a hiba, feltöltött akkumlátornál. A generátor 13,6 és 14,1 között tölt menet kozben. Ha leáll a motor, nagyon enyhe égett szagot lehet érezni, az aksi meleg, noha a saruk szorosak. Érdekes módon rázós úton (Pest!) gyakran jön elő, pályán szinte alig.
Sajnos a motorvezérlő csere sem oldotta meg a problémát. Néhány indításig (körig) rendben volt, de utána ugyanúgy előjött a hiba? Van esetleg még ötlet, hogy hol keressem a hibát.
Sziasztok, egy nemrég vásárolt 2011-es Ford Galaxyhoz keresem az alábbi képen (napellenző felett lévő lámpa) lévő alkatrészt. Az említett lámpa széthullott, kapcsolója sincs meg. Mindkét oldalra kellene belőle, de szerintem szimmetrikus.
Sziasztok ford galaxy 1.9 tdi afn motorkód 110 le motor cserét követően elment a műszerfal az üzemanyag szintjelző és a vízhőfok jelző fent van majdnem félig ha nincs gyujtáson akkor is, a kilométeróra és a fordulat szám mérő semmi működik a műszerfalból halak sípolás halható,szerintetek hol keressem a hibát?
Az Audi így hívja a DSG váltót. Nincs vele különösebb tapasztalatom, olajat/szűrőt szoktunk cserélni, olyankor nem árt kalibrálni a kuplungok fogáspontját. Hogy miért világít a hibalámpa azt csak a váltó vezérlője tudja, bele kell nézni. :)
Laci az Audi féle S-tronic váltót ismered vmennyire? Azt írja az eladó, h időnként felvillan a sebességváltó hibát jelző sárga lámpa, de hamar eltűnik, váltásoknál nem érződik a hiba..
Ha jól emlékszem, a PD hibát az elemek felcserélésével már kizártad. Köteget cseréltél, elvileg az sem lehet rossz. A maradék vezetékeket is kimérted. Ha a csatlakozókban sincs semmi hiba, akkor marad az ECU. Előfordul, hogy csak a csatlakozólábak forrasztása hibás a panelon.
Bocs Laci,még egyet kérdeznék.A 104 ill. a 112 lábra csak az az egy vízfokjeladó megy,tehát nyugodtan kiiktathatom a régi vezetéket fent az ecu-nál?Logikusan gondolva nem megy rá más érzékelő,de biztosra akarok menni.