Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tommaso75 Creative Commons License 1 napja 0 0 68752

Köszönöm szépen '409" mester úr.

 

Nem lévén klíma szerelő és töltő műszerem, is levegő vesztés helyét csak nyomás alatt tudtam felderíteni.

ez ominózus csövet sikerült szert választanom.amiben van három eléggé viseletes gumi gyűrű.

a rajz nem jelöli a bele való méretet,a készletben amit interneten vettem VW Seat klíma javító tömítő készlet viszont van öt felé hasonló.

Próbálkozással már három típust is szilikon zsír használata mellett is sérülten kellett újra szétszedni. Gondolom azok túl lágyak és nagyok voltak.

 

Jóhiszeműen azért itt írok, mert ez a fórum nem csak a trollok játszó terének készült hanem hogy segítsünk egymásnak a hasonló bajban, akkor amikor nincsen lehetőség jó szerelőkhöz elvinni családi autónkat.

Nem mindenkinek van pénze új autó vásárlása mihelyst egy csavar fellazul. Vannak akik próbálnak mindent megtenni erejük felett is hogy az autó mindig kész legyen bármely útra. 

Én is volt amikor egy jónak mondott szervizt bíztam itt olaszban meg az új motor garanciája miatt, és lám hatalmasat hibáztam velük, mert semmit nem jól csináltak meg és sok mindent úgy, hogy azzal a közeljövőben újra munkájuk legyen. És fizessek érte.

Előzmény: 409 (68747)
kiss_atti Creative Commons License 2 napja 0 0 68751

Parancs, értettem! 

:-) 

Előzmény: Teo papa (68750)
Teo papa Creative Commons License 2 napja 0 1 68750

Aki áruló és mindenféle más autókkal jár, kussoljon :)))

 

Teo >

Előzmény: kiss_atti (68749)
kiss_atti Creative Commons License 3 napja 0 1 68749
Előzmény: Teo papa (68748)
Teo papa Creative Commons License 3 napja 0 2 68748

Naja .. már rég vettem volna egy normális autót

 

Teo >

Előzmény: napoli008 (68744)
409 Creative Commons License 4 napja 0 0 68747

Az alsó sor 4db csőbontója közül kell majd a mérethelyes. A többiröl fogalmam se, hogy mire valók. Ja, és levegővel nem töltünk klímát!!!!  ://

Előzmény: tommaso75 (68743)
KawaBazsy Creative Commons License 4 napja 0 0 68746

+1

Előzmény: feksza (68745)
feksza Creative Commons License 4 napja 0 1 68745

Szintén zenész.....

Előzmény: napoli008 (68744)
napoli008 Creative Commons License 4 napja 0 0 68744

Segíteni nem tudok, de minden tiszteletem a tied!!!!

 

Amin keresztűl mentél ezzel az autóval......   nálunk már biztos a tűzijáték fő atrakciója lett volna!

Előzmény: tommaso75 (68743)
tommaso75 Creative Commons License 5 napja 0 0 68743

Szép napot mindenkinek...

 

Az lenne a kérdésem, adott egy 2000 év végi Seat Alhambra auy autó klíma hűtési problémával és hogy mivel megérkeztek az új klíma csövek és az új kondenzátor hűtő is, azokat szeretném kicserélni. Az utolsó töltés előtt már cseréltem egy kondenzátor hűtőt ami összerakva nagyon elállt az autó folyadék hűtő előtt.

Vettem hozzá egy elvileg klímacső szerelő készletet de nincsen hozzá semmi leírás, sem videó.

Esetleg valaki tudna segíteni ???

Az itteni műhelyek szeptemberig zárva vannak, és felújítani semmit, mindent csak cserélni.

Egyelőre én készítettem egy kisnyomású és egy nagynyomású csatlakozót a levegőkompresszorhoz amivel már 7,5 barra tudtam felfújni a rendszert ami már 5 perc után lement 6-5 majd másnap reggel már csak 1 bár nyomásra.

Itt a baj már nem kicsi és a felfújás után ahab képző anyag sem jelzett levegő szökést.

Még augusztus előtt kértem egy Bosch autószerviz műhelyben időpontot de azt mondták majd október közepe és csak a szivárgás keresés fog fájni 500€ + amit cserélni kell+ munkadíj.

És nem, nem szeretek szopni, ezért is kértem a hozzá értők segítségét.

Minden hasznos segítő tanácsot örömmel fogadok.

S670i Creative Commons License 2024.08.17 0 0 68742

Köszi szépen,megtaláltam a vezetékét,mert sajna leszakadt az érzékelő és ezért nem találtam meg!

 

 

Előzmény: Maximboy (68741)
Maximboy Creative Commons License 2024.08.16 0 0 68741

Nálam a bal első ködlámpa "takarásán" van. 

Amelyik gyárilag ködlámpás, annál fogalmam sincs. 

Előzmény: S670i (68740)
S670i Creative Commons License 2024.08.15 0 0 68740

Sziasztok!

 

99 es ford galaxy mk1 esen hol találom a külső hőmérséklet jeladót?

 

Mindenhol keresem de nem találom!

 

Előre is köszi!

géprombi Creative Commons License 2024.08.11 0 0 68739

9-re ott vagyok

Előzmény: 409 (68738)
409 Creative Commons License 2024.08.11 0 0 68738

Megpróbáljuk.

Előzmény: géprombi (68737)
géprombi Creative Commons License 2024.08.11 0 0 68737

Köszi Laci, a szabadonfutó érdekes lenne, nemrég lett cserélve újra. Holnap tudtok-efogadni, és ha igen, megoldható-e a nap folyamán?

Előzmény: 409 (68736)
409 Creative Commons License 2024.08.11 0 0 68736

 

 Bizonyára meg tudjuk csinálni, eddig legalábbis mindig sikerült. Bár manapság sokszor gazdaságosabb cserélni egészben mint javítani. Megeshet, hogy a szabadonfutója döglött meg.

Előzmény: géprombi (68735)
géprombi Creative Commons License 2024.08.11 0 0 68735

409 Laci remélem még ma elolvasod és válaszolsz is. Úgy tűnik behalt a generátorom a Galaxyban. Először csak néha kihagyott (kigyulladt a töltés lámpa), majd hosszabb időre is kihagyott (10 percig izgultam, hogy felgyújtott lámpákkal este hazaérek-e Visegrádról), ami után visszajött és a töltéslámpa kialudt. Jelenleg töltés ugyan van, de az akksi saruin mérve 14 és 15 volt között ingadozik, le-fel ugrál a feszültség másodpercenként 2-3-szor. A lámpákon is jól látszik, ingadozik a fényerejük. Mivel a voltmérőm már be volt készítve, amikor nem volt töltés rámértem, semmi töltés nem jött a generátor felől az akksi felé. Motortéri biztitábla rendben, csavarok meghúzva, elméletileg kontakthiba kizárva.

  Kérdésem, hogy meg tudjátok-e csinálni a műhelyben a generátort, vagy tudsz-e valakit, akihez gyorsan elvigyem, mert ma kellett volna Nagyváradra menjek a kisfiamért (Esztergomból), de így nem merek elindulni. Egy Egom-BP utat még bevállalok nappal, max ha behal, lekapcsolom a fényszórókat.

  Ha van bárki, aki Egom közelében holnap be tudja vállalni, kérem az is szóljon, fontos lenne. Köszi

feksza Creative Commons License 2024.08.07 0 0 68734

Viszont ha pont a műszakin áll be megint,akkor tuti bukta.Az hogy meg lett járatva és éppen nem fog be, az nem azt jelenti hogy üzembiztos.Én pont a műszakira csináltattam meg.

Előzmény: ronya1 (68733)
ronya1 Creative Commons License 2024.08.07 0 0 68733

műszakira kell a kézifék, utána 2 évig nem lesz bántva

de azt látom hogy ha a jövőben  bármi baja lesz kell venni másik munkahengert

Előzmény: feksza (68732)
feksza Creative Commons License 2024.08.06 0 0 68732

Hát......ha nálad is a kézifék a hiba,akkor ez a "pár perc mozgatás után megjavult" csak ideig óráig lesz jó,illetve jó lesz ha nem használod a kéziféket.

Előzmény: ronya1 (68731)
ronya1 Creative Commons License 2024.08.06 0 0 68731

végül ez lett belőle nekünk is

a jobb oldali munkahengert levettem szétszedtem félig aztán a zégergyűrűt belül nem tudtam kivenni mert kicsi volt a fogó

pár perc mozgatás után a kézifék megjavult

a bal oldalit le sem vettük csak be lett húzva a kézifék én meg kulccsal visszanyomtam

5-6 perc után megjavult

már csak egy abs szenzort kell nézni aztán teljesen jó lesz a verda

Előzmény: feksza (68727)
feksza Creative Commons License 2024.08.04 0 0 68730

És az a gépműhely publikus? Igazából olyan helyet keresnék akinek vinném a kiszedett alkatrészt és megcsinálja.

Előzmény: 409 (68729)
409 Creative Commons License 2024.08.04 0 0 68729

 

 Felénk tudom, hogy mi*. Hogy felétek ki, arról fogalmam se.

 

* van itt még 2-3 ember, de mindannyian ugyanabba a szikraforgácsólós gépműhelybe visszük.

Előzmény: feksza (68728)
feksza Creative Commons License 2024.08.04 0 0 68728

Üdv Laci!Nem tudod hogy hol csinálnak balansztengely/hatszögtengely átalakítást?Mindenhol olvasom látom hogy ez a tuti megoldás,de valahogy sehol nincs ott hogy hol és ki csinál ilyet.

Előzmény: 409 (68723)
feksza Creative Commons License 2024.08.02 0 0 68727

Én ha úgy jártam hogy véletlen be lett húzva,akkor simán hátulról aláfeküdtem és egy 13-as kulcsal a kézifék villát visszafordítottam.Aztán jó volt.

Előzmény: ronya1 (68726)
ronya1 Creative Commons License 2024.08.02 0 0 68726

kb itt is ez volt a hiba, olyan vezette aki nem tudta hogy nem szabad a kéziféket behúzni, aztán azt vette észre füstöl a kerék, mert nem engedett vissza

még az abs jeladó is elolvadt

az a vicces hogy a műszakin vették észre hogy nem lehetett behúzni a kéziféket, aztán cseréltek bowdent mert be volt állva, de a többi részt nem nézték meg

aztán kell valamit kezdeni vele mert fékbetétet se lehet cserélni mert nem megy vissza a dugattyú

Előzmény: feksza (68725)
feksza Creative Commons License 2024.08.01 0 0 68725

Nekem be volt rohadva a kézifék baloldalt,kiengedés után nem engedett vissza,vagy csak részben.Szerelő havernak mondom hogy hátsó nyerget kéne cserélni,aztán mondja hogy nem kell azt cserélni,fel kell újítani.Ha már ott volt,megcsinálta a másikat is,az meg szivárgott,nem akarok hülyeséget mondani,de olcsób volt a kettő ,betét cserével együtt mint egy utángyártott nyereg.Arról nem beszélve hogy a jobboldali amelyik szivárgott az 3éve lett cserélve.

Előzmény: ronya1 (68724)
ronya1 Creative Commons License 2024.08.01 0 0 68724

meg tudom csinálni, csak ilyet még nem láttam ahol a kézifék a munkahenger dugattyút mozgatja, ez a része nem szokott elrozsdásodni? mert ha rozsdás az a rúd akkor nem sokat ér a karmanytú csere, bár lehet az egész mindenség be van rohadva

nem szedtük még szét mert még pár napig használatban van

utángyártot féknyeregből milyen gyártmányút érdemes venni? mert vannak egész olcsók is, nagyjából  15-50 ezerig  kb 50 féle

Előzmény: 409 (68723)
409 Creative Commons License 2024.08.01 0 0 68723

Attól függ, hogy magad csinálod a felújítást, vagy fizetni kell érte. Az utóbbi esetben jobban jársz a cserével.

Előzmény: ronya1 (68722)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!