Keresés

Részletes keresés

Medalaine Creative Commons License 2014.11.09 0 0 34

Sziasztok!

Nekem több mint tíz éve van tejfehérje allergiám, ezért döntöttem úgy, hogy a szakdolgozatom témája az allergénmentes élelmiszerek lesznek (marketing mesterszakos hallgató vagyok a Corvinuson). Nagyon sokat segítenétek az igényfelmérésben, ha kitöltenétek a kérdőívemet:

https://qtrial2014az1.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_d4hkeQFZUBXpAJ7

Vik 23 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 33
Az én kislányomnak is antibiotikum-allergiája van. Kétszer voltunk vele kórházban, mire elhitte az orvos, hogy az Augmentinre allergiás (főleg arra). Mióta nem kapott ilyesfajta antibiotikumokat (hasonló hatóanyagút sem) egyszer sem jöttek ki rajta a tünetek (szerencsére már 2 éve!).
Előzmény: Én mondom... (32)
Én mondom... Creative Commons License 2004.12.16 0 0 32

Antibiotikum allergiája volt már valakinek? Az én kisfiam most lett tele piros foltokkal, miután egy betegségre antibiotikumot voltam kénytelen adni. Kapott már máskor is, de még sosem volt belőle probléma. Bár a mostani valami újfajta volt, ilyet még nem szedett. Franc se érti, hogy a doki minek ír fel olyan gyógyszert, amit még nem kapott a gyerek? Néha az agyamra mennek az orvosok. Miért nem lehet a jól bevált gyógyszert felírni, amire nem volt a gyereknek semmi negatív reakciója?

Ráadásul nem akar elmúlni szegénynek, és az is érdekes, hogy megjelenik egy nagy folt a testén valhol, viszket neki, és kb. 1-2 órán belül nyom nélkül eltűnik. Később pedig megjelenik máshol ugyanez, az arcától kezdve a lábszáráig. 

Gyűlölöm ezeket az isten verte vegyszereket. Ki tudja, mit szedetnek a gyerekeinkel.

Tipetupa Creative Commons License 2004.12.04 0 0 31
Felhozom.
Tipetupa Creative Commons License 2004.12.02 0 0 30

Most kaptam emilt, 22-24 hónapos a kisfiú. Anyukánál van net, csak még nem tudja, hogy itt kérdezhet. Remélem a napokban eljut hozzá az info.