Akinek problémája van a pixmaniával és nem tudja rendezni a panaszt a céggel, meg lehet próbálni az Európai Fogyasztói Központ ingyenes segítségét kérni (www.magyarefk.hu). Ők megpróbálnak segíteni az eu-s cégekkel (a pixmania francia cég) szembeni panaszok rendezése érdekében. nem veszít semmit, aki megpróbálja.
A Pro-n, még a mo-i leállítás előtt rendeltünk, ki is fizettük, be is érkezett a pénz, visszaigazolás is, áru viszont nem érkezett, rendelés törölve!Azóta levelezgetünk, néha jön is válasz, h ok, visszautalnak!DE, ez már több, mint 2 hónapja zajlik, nem kevés pénzről beszélünk!Telefont nem veszik föl(francia ügyfélszolgálatosnak van meg a száma)!!!Mit tehetünk!?
Megköszönnék valami érdemleges választ, segítséget!
Fel lehet venni a kapcsolatot a pixmania-val tud erről valaki valamit, mert azt mondja be hogy 9-17 -ig hívjam őket dehát most 10:09 van :) Angolul beszélő kollégát válaasztottam.
Valaki tud valami biztos elérhetőséget?
Elromlott a fényképezőm vakuja és vissza kéne küldenem garanciális javításra.
Tekintettel arra, hogy magyar honlapunkat bezártuk az ügyfélszolgálat angol vagy német nyelven érhető el a következő telefonszámon: 003613285312 vagy e-mailen a vasarlas”kukac”pixmania”pont”com címen. A levelet lehetőleg angol nyelven írják.
Tisztelt Manzsu: az Ön által megadott adatok alapján megtaláltam a rendelését és elindítottam a visszatérítési folyamatot. Erről külön e-mailben is tájékoztatjuk.
Tisztelt Peter92 zone és G.Peti: kérem lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgáltunkkal a fent megadott címeken, rendelési számukat megadva, hogy kollégáim megoldást találhassanak problémájukra.
Február 23-án megrendeltem barátunknak egy porszívót, majd március elején a magyar postánál nem vettük át, mert sérült volt a csomag, a pixmánia küldött március 29-én egy mailt, hogy visszafizetik az összeget, és majd küldenek erről mail-t. Azóta semmi nem történt, nem lehet nekik mailt írni, nem működik a magyar telefonszámuk, és megszűnt a magyar weblapjuk.
nekem most romlott el az egyik termék, amit januárban rendeltem a cégtől, és most akkor hova kell visszaküldeni? Kinek? És mégis mi ennek a menete? Ha valaki tud bármik akkor megköszönném ha válaszolna.
január közepén küldtem vissza garanciális szervízbe a megrendelt terméket, a vásárlást utáni szervízelés nyomonkövetése szerint január 22-én átvették, azóta semmi reakció. telefonos magyar ügyfélszolgálat a kivonulás miatt már nincsen. elfelejthetem innentől kezdve a terméket? de még csak egy nemleges válasz serm jött a garanciával kapcsolatban...
Múlt hét hétfőn éjjel adtam le a rendelésem egy Zoom H2n diktafonra, elutaltam a pénzt, másnap már jóvá is írták, harmadnap előkészítették a csomagot, csütörtökön már úton volt, szombat délutánra magyar felségterületen tartózkodott a csomag, ma azaz hétfőn egy hét elteltével pedig már tesztelés alatt áll a szerkezet, ugyanis reggeltől fogva birtokomban tudhatom. A sok negatív tapasztalat mellet nekem pozitív. Megrendelésem után találtam rá erre a topikra és eléggé elgondolkodtam, kissé megijedtem, hogy kár volt a pixmaniaval kezdeni, de első rémületem ellenére teljesen korrekt módon zajlott minden. Lehet, hogy szerencsém volt, lehet hogy a több ezer megrendelés közül néhány embernek negatív a tapasztlat és csak ők adnak ennek hangot, én úgy gondolom úgy igazságos, ha már egyszer én is izgultam a korábbi bejegyzések láttán, hogy leírom a személyes élményeimet. Javítom a statisztikát, aztán majd egyszer eldől, hogy kinek lesz igaza...
Szerintem kár volt velük kezdened, mocskos tróger banda!Erős a gyanúm, hogy az én múltkori rendelésemet fel sem adták.Érdekes módon ahogy megrendeltem a terméket, utána már nem volt nekik készleten belőle a webshop szerint.
Egy baj van a franciákkal!Túl rövid ideig állomásozott náluk a Wehrmacht!
MIVEL sorozatos E-mail megkersésemre nem válazolnak ezért itt is:
Tisztelt Pixmania-Pro ügyfélszolgálat!
2013.02.12-én regisztráltam cégemet az önök vásárlási rendszerébe. A feltételeik szerint cégkivonatot kell küldenem, amit megtehetek faxon, illetve elektronikus formában (email ) is. Én az utóbbit (email) választottam, 2012.02.12-én elküldtem az aktuálisan tárolt cégkivonatot (megjegyzem, ezt Önök is ingyenesen be tudják szerezni pl.: az e-cegjegyzek.hu szolgáltatáson keresztül).
Erre a levelemre semmi választ nem kaptam…
Másnap 2013.02.13-án érdeklődő levelet küldtem az ügyfélszolgálatukra, hogy a „teljeskörű” regisztrációhoz kért dokumentum, amit előző nap küldtem megfelelő-e, illetve mellékletként ismét elküldtem a kért dokumentumot. Természetesen erre az érdeklődésemre sem kaptam választ…
2013-02-15-én, a cégem működéséhez fontos számítógépes alkatrészeket szerettem volna vásárolni az Önök webáruházán keresztül, kiválasztottam a nekem kellő termékeket, majd a fizetés fülre kattintva választottam a BANKKÁRTYÁS fizetési lehetőséget. Ekkor meglepve vettem észre, hogy a cégem bankkártyája nem fele meg az önök rendszerének (Maestro), így a rendelésem befejezéséhez a BANKI ÁTUTALÁS-t választottam. Az utalás gyakorlatilag pár percen belül teljesült, majd vártam… Az Önök rendelés nyomonkövetés rendszere azt jelezte, hogy 2db rednelésem van: egy amit „félbehagytam” bankkártyás fizetési kísérletem miatt PRO138131149, illetve egy, amit „átutalásra vár”PRO138131171. A rendelés pillanatában minden kiválasztott termékből jelzett az önök rendszere raktárkészletet!
2013.02.18-án szintén küldtem egy elektronikus levelet az Önök ügyfélszolgálatának, amiben érdeklődtem a rendelésem iránt, kértem Önöket, hogy a félbehagyott rendelést töröljék (mivel azt én a személyes felületemről nem tudom), illetve mennyi idő kell az Önök rendszerének az utalások feldolgozására? ERRE A LEVELEMRE SEM KAPTAM VÁLASZT!
Az emailem elküldése után nem sokkal kaptam az Önöktől elektronikus levelet, hogy a fizetés megtörtént (milyen meglepő ugye (ha jól tudom 4 óra alatt teljesül egy átutalás), illetve egy másik levelet amiben tájékoztatnak, hogy ÉRVÉNYESÍTENI kell a rendelésemet, küldjek kért dokumentumot. A cégem rendelkezik érvényes közösségi adószámmal, ezért nem értem az önök rendszere álltal küldött szöveget:
„Kérjük, a mai nap folyamán juttassa el hozzánk a kért dokumentációt, hogy rendelését teljesíthessük és a termékeket határidőn belül kiszállíthassuk. Amennyiben nem rendelkezik közösségi adószámmal, kérjük küldje el : • Cégkivonat másolatát”
Semmi baj, elküldtem ismét, kézzel és géppel ráírva a PRO138131171 számot, gondolván innentől simán mennek a dolgok…
Bejelentkeztem a pixmania-pro.hu rendszerébe majd azt tapasztaltam, hogy az érvényes rendelésem tételei között egy tétel jelenleg NINCS RAKTÁRON, érkezés 8-10 napon belül… AMIKOR ÉN FIZETTEM A TERMÉKEKÉRT MÉG VOLT RAKTÁRON… Természetesen a félbehagyott rendelés még mindig látszik, ezt sem sikerült törölni…
Az oldalon fellelhető FAQ szerint ha a státusz nem vált át érvényesítésre vár –ról érvényesítve címkére, vegyem fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatukkal. EZT MILYEN FORMÁBAN GONDOLJÁK, ha az eddigi EMAILEKRE sem válaszoltak?
Tisztelt Pixmania! Önök szerint ez korrekt üzleti magatartás egy cégtől 2013-ban?
MI A TEENDŐM A RENDELT TERMÉKEK MIELŐBBI KÉZHEZVÉTELÉÉRT?
Keddre rajta volt a pénz a számlámon, a postaköltséget természetesen benyelték....
Viszont néhány dolgot nem igazán értek.
Ahogy olvastam jópáran vannak még, akiknek problémájuk van/volt a 10 napos szállítással.Gondolom ezzel tisztában van a pixmánia is.Akkor miért szerepel ez az opció a választható szállítási módok között???
Viszont ha már szerepel, igazán feltüntethetnék, hogy:
1. A csomagot nem lehet követni. (Csak a rendelés visszaigazolásból derül ki, miután a vásárló kifizette a terméket)
2. Nem csak a 10 napos határidőre, de még arra sincs garancia, hogy a küldemény egyáltalán megérkezik e valamikor.(Egyébként az is elég szégyen, hogy a DHL ehhez adja a nevét)
Nem a Magyar Postát akarom védeni, de majdnem biztos vagyok benne, hogy az eltünt csomagok legnagyobb része el sem éri a határt.Úgy látszik ez az a "Csúcstechnológiájú logisztika" amire olyan büszkék.Bár ami az egyik népnek csúcstechnika, az a másiknak még lehet kőbalta...Bonjour! :)
Bár a Pixmania ezúttal nem tudott segíteni mert lejárt a 6 hónapos garancia a kiegészítőre, nagy meglepetésemre a gyártó felajánlott egy ingyenes csereadaptert! :)
Igen, igazad van. Nekem eddig csak pozitív tapasztalataim vannak a Pix-ről, az utolsó rendelésemmel gond volt, azt 2 hét alatt cserélték ,bár igaz, azt meg se próbálták javítani. (Gondatlan vásárlási szerződés)
Írtam már a gyártónak is meg nekik is, a gyártónak is visszaküldhetem Németországba saját költségemre. Egy táp postázása meg már nem éri meg.
Viszont azt se szeretném, hogy a Pix küldje a futárt, vigyék el és utána dobják vissza javítás nélkül az esetleges sérülésekre hivatkozva. Egyrészt ez nekik is költség, másrészt nekem is felesleges várakozás. Igen, majdnem 2 év használat után párszor a szék kereke alá jutott (igen igen, milyen trehány ember vagyok...), de ez nem okozott semmi gondot. A legutóbbi működő- nem működő állapot közt csak egy 7 méteres szállítás történt, semmi több.
Legszívesebben saját magam kicserélném a vezetéket... Bár szerintem nem vezetékszakadás történt mint mondtam (mértem)
Mindenesetre várom továbbra is a válaszukat, ami remélhetőleg hamarabb érkezik mint a futár.
A helyedben megpróbálnék szerezni valahonnan egy ilyen adaptert, mindjárt meg is indokolom.
Azt, hogy kihez fordulhatsz, abból fogod megtudni, hogyha megnézed a pix és én menüpont alatt a számládat és az érintett termékkel kapcsolatban elindítod a vásárlás utáni szervíz szolgáltatást. Az ennek a folyamatnak a végén kapott ups etikett alapján látni fogod, hogy hova kell visszaküldeni a cuccot. Mivel a pixmania egy év után a saját szervízébe szállíttatja a hibás dolgokat, így nagy eséllyel egy francia cím fog szerepelni a papíron. Ez ugye esetedben két dolgot jelent, egyrészt éljen, mert nem kell fizetni a WD-nek az adapterért, másrészt pedig sajnos elindul egy elég hosszúnak kinéző folyamat. Kb. 3-4 nap , mire kiért a csomag. Miután megkapták ülnek rajta egy hétig vagy épp kettőig, míg egyáltalán felveszik javításra. Utána pedig 30 áll a rendelkezésükre, hogy megbizonyosodjanak a nyilvánvalóról, hogy az adapter rossz. Ekkor még felmerülhet az is, hogy esetleg a nem rendeltetésszerű használat eredménye az adapter hibája, például a macska játszott vele, harapdálta és emiatt megszakadt benne a vezeték. De most vegyük azt az esetet, hogy küldenek helyette másik adaptert. Mire megérkezik a csereadapter, megint eltelik kb. 3-4 nap. Akkor számoljunk is csak gyorsan utána: kevésbé szerencsés forgatókönyv fennállása esetén, mire az adaptert megkapod, eltelik 52 nap. Na most hogyha megvetted a hdd-t, akkor gondolom használni is szeretnéd, így lehet jobban megéri rászánni azt az x összeget, hogy idegeskedés helyett vegyél egy adaptert. Azonban ha nem sürgős, vagy épp élni akarsz fogyasztói jogoddal, akkor minél előbb indítsd el a folyamatot, hadd haladjon.
Az általam visszaküldött videokártya eddigi státuszaiból indultak ki az idő becslése során (18-án érkezett meg a vga, de még ma, azaz 28-án is felvétel alatt státuszban van).
Természetesen kívánom, hogy szerencsésen alakuljon számodra a dolog, és 8 nap oda-vissza út mellett csak egy-két napig üljenek rajta, vagy pedig legyen olyan nagyvonalú a cég, hogy küld neked egy adaptert, amint visszaküldted nekik a rosszat, nehogy adaptervisszaélés gyanúja merüljön fel :)
Adott egy [B]30/04/2011[/B]-án a Pixmanianal vásárolt [B]WD Elements Desktop külső merevlemez - USB 2.0, 2 TB[/B] ([url=http://www.argep.hu/product_1185277.html]link[/url]) Ma a hálózati adaptere meghalt, nem add áramot, mértem multiméterrel. A WD honlapján Limited Warranyt ír még rá (mert ugye 2 év gari van), beregisztráltam, nyitottam egy RMA request et, erre kiírja, hogy fizessek US $194.40-et a cseréhez. Kérdésem az lenne, hogy a 2 év gari akkor most mire vonatkozik? Csak a hálózati adaptert kéne cseréltetnem, nem a merevlemezt. Pixmaniat zaklassam ezzel kapcsolatban, vagy ne? Szerintem el fognak küldeni a gyártóhoz...
Gondatlan vásárlási szerződés az ugye lejárt elméletileg, mert csak 1 évig szól. Köszi
:D itt már megjött végre sérült csomagolásban :( megnyomódott vagy leejtették :( hála az égnek az árunak nincs baja
más kiszállítási móddal sokkal jobb lenne sajnos nem vigyáznak a csomagokra a postánál egyszer külcsön adtam ismerősnek egy usb-s wifi adaptert sajnos csak levélként adta fel hát el is lopták a feldolgozás során és nővéremtől is jöbbek már úgy levelek amiben fényképek voltak,hogy kibontva és egy cipőtalp nyommal a tetején jó tudom ez nem ide tartozik,de vérlázító,hogy ellopnak dolgokat ott átkutatnak és hozzá nyulnak :(
22.-ig kellett volna megérkezni a csomagnak, de még mindíg sehol!Elöbb beszéltem az ügyfélszolgálattal, azt mondták visszafizetik a pénzt.Hát kíváncsi vagyok....
Vásárlás utáni szervízbe szeretnék visszaküldeni egy videokártyát. Minden szükséges dolgot kitöltöttem, azonban a probléma leírását magyarul követtem el. Miután megtörtént az adatok felvétele kaptam egy emailt önöktől, amelyben szállítási címkén egy franciaországi cím szerepelt. Ezután szerintem joggal merülhetett fel bennem az, hogy a francia szervizes kollégák a magyar nyelven megírt probléma-leírással sokkal előrébb nem fognak jutni. Jól gondolom? Amennyiben igen, van mód arra, hogy a probléma leírását módosítsam, leírjam ugyanazt mondjuk angolul? A probléma rekonstruálása szempontjából véleményem szerint a hiba előfordulási körülményeinek feltárása kiemelkedően fontos, mivel ennek hiányában lehet a tesztelés során nem fog előjönni az a hiba, amely a termék használatát számomra az esetek egy részében teljesen lehetetlenné, míg más esetekben nagyon körülményessé tette.
Ezen felül is lenne néhány kérdésem. Amennyiben ezt a dolgot sikerült tisztázni, nincs más dolgom, mint felhívni a megadott telefonszámon a futárszolgálatot, hogy egy alkalmas időben elvigyék a terméket? A futár költségét nekem kell fizetni? Amennyiben igen, milyen összegre számíthatok? Kb. hány nap az ügyintézési idő?
Segítségét előre is köszönöm!
(ezt az észrevételt emailben is elküldtem, így amennyiben arra válaszol korábban, ezt tekintse tárgytalannak és fordítva!)
Sajnos veled értek egyet :( voltam olyan buta,hogy utólag olvstam a forumot :( :'( hát nem tudom ajánlani senkinek :( másol már másnap ott az áru 1500-2500ft közötti összegért
A szállításban tapasztalt késésésért ezúton is elnézését kérem a Pixmania nevében.
A Bpost futárszolgálat magyarországi kézbesítését valóban a Magyar Posta végzi.
Sok vásárlónk elégedett a szolgálatással tekintettel arra, hogy amennyiben a kiszállítás pillanatában nem tartózkodnak otthon, úgy a csomag a legközelebbi postán kerül letétbe helyezésre ahol a postai nyitva tartási időszakban a csomag bármikor átvehető.
Természetesen véleményét továbbítom a szállítási osztályunknak kivizsgálás céljából.
Amennyiben bármiben a segítségére lehetek, kérem ne habozzon írni nekem a velemeny_hu@pixmania.com email címen.