Keresés

Részletes keresés

dekóder Creative Commons License 2004.11.18 0 0 15
Az Index cikke se marad el a Népszabadság nevű hirdetési lapétól...
armagnac Creative Commons License 2004.11.18 0 0 14
Maga az írás, ha a tizenvalahanyadik oldalon, a gazdasági hírek között jelenik meg, teljesen OK:) Mondjuk szerkesztőségi állásfoglalásnak, a nap hírének, az országot foglalkoztató legfontosabb témának egy kicsit tényleg, hát, hm... Valóban zavarbaejtő.
Előzmény: dekóder (-)
petrovus-spqr Creative Commons License 2004.11.18 0 0 13
annál kellemetlenebb, hogy egy rovatvezetőt vesznek meg kilóra...
Előzmény: GLászló (10)
dekóder Creative Commons License 2004.11.18 0 0 12

Hú, de nehezen megy ma...

Az ötödiken van a kolumnás hirdetés, a harmadikon Tóth Levente "vezércikke".

Mi nem világos ezen?

Előzmény: méregkeverő (9)
carl solomon Creative Commons License 2004.11.18 0 0 11
Én az onlájnon futottam bele a Túszul esett személyi cikkükbe.Sunyi mód ott volt a További cikkek között.
Lassan már a vízcsapot se merem kinyitni, hátha kibújik egy angolna valami frappáns kis reklámszöveggel.
GLászló Creative Commons License 2004.11.18 0 0 10
Frászt A Népszabadság gazdasági rovatának vezetője Tóth Levente, aki a harmadik (!)oldalon jegyzi a vezércikket.
Előzmény: petrovus-spqr (8)
méregkeverő Creative Commons License 2004.11.18 0 0 9

"egy teljes kolumnán az ötödik oldalon"

 

Mióta szokás az ötödik oldalra tenni a vezércikket???

Előzmény: dekóder (-)
petrovus-spqr Creative Commons License 2004.11.18 0 0 8
Sztem külsős lehet, de akár pr, akár nem, vezércikket erről nem szabadna írni...
Előzmény: dekóder (5)
Pistike Creative Commons License 2004.11.18 0 0 7
:DDD
Előzmény: dekóder (-)
Hayloft Ezekiel Creative Commons License 2004.11.18 0 0 6

M.A. monogrammal?

 

mivan?

Előzmény: dekóder (5)
dekóder Creative Commons License 2004.11.18 0 0 5
Az "újságíró" neve, csak a jegyzőkönyv és az emlékezet kedvéért: Tóth Levente.
Geyza Creative Commons License 2004.11.18 0 0 4
Rémes:-(
dekóder Creative Commons License 2004.11.18 0 0 3

A mai "vezércikk" szimpla marketing. Lehet PR-cikkeket írni egy lapban, de alapelv, hogy azt jelezni kell. Nem ez történt: a Népszabadság egész egyszerűen eladta a mai vezércikk helyét.

Ami engem nem bánt, lesz@rom, mindenki úgy játszik a hitelével, ahogy akar.

Csak jellemzőnek tartom.

Előzmény: Zsebenczy Klopédia (2)
Zsebenczy Klopédia Creative Commons License 2004.11.18 0 0 2

Azért nem szokványos ez a "reklám", főleg ha elolvasod hozzás ezt is:

 

http://www.nol.hu/cikk/340241/

 

Inkább egy amolyan ágazati elemzés-szerű izé. Azt meg miért ne tehetné meg egy országos napilap?

 

zsk

Előzmény: dekóder (-)
dekóder Creative Commons License 2004.11.18 0 0 1
Vezércikknek álcázva? De. És az etikátlan szót is ismerem...
Előzmény: Zsebenczy Klopédia (0)
Zsebenczy Klopédia Creative Commons License 2004.11.18 0 0 0

PR-cikkekről még nem hall0ttál?

 

zsk

Előzmény: dekóder (-)
dekóder Creative Commons License 2004.11.18 0 0 topiknyitó

Új hirdetési lap jelent meg a piacon. A már megszokott forma és tipográfia
és tördelés. Naprakész információk. A címlapon, alul, a most nyitó Lidl
élelmiszer-áruház reklámja, ugyanez egy teljes kolumnán az ötödik oldalon.
A kettő között, a harmadik oldalon a vezércikkekre jellemző külsőségekkel
egy szöveg, ugyancsak a Lidlről. Egy bekezdés ebből a visszafogott, nem az
agresszív meggyőzésre irányuló, de a fontos információkat (olcsó, nagy,
stb.) közlő írásból:


"A Lidl megjelenése mindenképpen nyereség a vásárlóknak, hiszen vele egy
olyan, alacsony áru termékeket kínáló kiskereskedő lép a piacra, amely a
többieket is újabb engedményekre ösztönzi, de egy Lidl-boltba betérve semmi
olyat nem tapasztalnak, amit az eddigi "hard diszkontokban" (Penny Market,
Profi) ne láthattak volna. A Lidl letelepedése ugyanakkor mégiscsak lezár
egy korszakot a magyar élelmiszer-kereskedelem átalakulásában, amelyet
eddig az újabb és újabb vetélytársak színrelépése jellemzett. Most már
teljes a szereplőgárda, aki ide akart jönni, megérkezett. Tegyük hozzá: az
eddigi főszereplők közül többek nimbusza megkopott az elmúlt években. A
hipermarketek példátlan térnyerése meggyengítette több nagy lánc
pozícióját. Számukra akár a vég kezdetét is jelentheti a Lidl. És vele a
még kíméletlenebb árharc."

 

Szóval a lap szépen teljesíti a marketing-újságírás követelményeit. Csak a
neve zavarbaejtő: Népszabadság...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!