Sziasztok Egy Kreidler jigger 50 az alany olyat produkált nemrég hogy Este leállítottam és reggel mikor mentem ki semmi szikrát nem adott CDI-T és a Gyujtás trafót cseréltem nem jutottam semmire Esetleg valakinek valami tipp ?
Kymco Cobra 2 ütemű 50-es motor olyat produkál hogy : hidegen melegen könnyen indul alapjárat jó, jól is húz, szépen kipörög stb,nem csörög nem zörög,, minden jó rajta,kivéve most nincs benne aksi,,pár kilométer 3 kb. után leáll talán némi csörgés vagy ciripeléssel,utána kicsi pihi és mintha semmi baja nem lett volna,,,köszi ha tudsz erre valami megoldást. :)
Harmati Yamaha kereskedés és márkaszervíz tapasztalatom.
Kezdem azzal, hogy Woody Allen-t idézek: "bekaphatják az összes faszom".
Tavaly nyáron vettem tőlük egy 19e km-es Yamaha NMAX-ot. Életem első motorja volt.
Két héten belül kijött rajta egy hiba, amit a mai napig nem voltak képesek elhárítani, közben - mint ma megtapasztaltam - meghamisítottak vagy tévesen vették fel a hibát, és ezzel - nagyon ügyesen - engedték, hogy kicsússzon az egész a 6 hónapos szavatosságból.
Igaz, már a vásárláskor eleve nem adtak garanciát a motorra. Elmagyarázták, hogy miért hazudik mindenki más, amikor garanciát ad. Én pedig hülye módon hittem nekik.
Amiből kiderült, hogy mi valójában a hiba, az a tél volt. Télen ugyanis nem jelentkezett a hiba egyáltalán. Ebből kiderült, hogy a feszültségszabályozó okozta a galibát a kezdetektől fogva.
Mivel azonban sosem rögzítették pontosan, hogy mi a gond, ez elsikkadt.
A legutóbbi szervizelés előtt már nem mertem szóban újból elmondani, hogy mi a baj, hanem kétoldalas hibamagyarázatot és instrukciót írtam nekik, azt sem voltak képesek pontosan végigcsinálni és betartani, ami akkor derült ki, amikor a biztonság kedvéért odatelefonáltam az elindulás előtt, hogy akkor megvan-e, amit kértem. Ja, az nincs...
Ma megpróbálták elmagyarázni nekem, hogy miért vagyok hülye és becstelen, és ők miért makulátlanok. Ebből már nem kértem...
Honda lead 100 as melyik jobb ékszíj , Dayco, Gates,Bando ?
A mostani (talán gyári 20000 km t bírt)
Miért van az hogy a különböző márkáknál eltérő a hossza az ehhez a robogóhoz való ékszíjnak -- Dayco (18,5 x 732),Dayco (18,6 x 758) német shop, Bando (18,5 x 722) , ebay aramid ékszíj (18 x 735), ebay-angol eladó (18,3 x 745) x?
A neten hiába keresem mekkora méret való bele...
Vagy a hossza lehet pár cm rel hosszabb rövidebb nem számít , van állítási lehetőség??
Utangyartott, ugyanolyan torokatmeroju karbi ment ra?
Gyurunel hogy erted, hogy nincs hezag? Gyuruhezagnak lennie kell.
A regi henger ment vissza, regi dugattyuval, hengerfejjel, atalakitas nelkul, csupan uj gyuruvel?
A levego/benzin aranyt az alapjarati csavar melletti levegocsavar allitasara erted, vagy fofuvoka csere, tu, tuhelyzet allitasra?
sziasztok van egy peugeot satelis nem indul igy vettem az efi lampa vilagit a muszerfalon, megneztem a szivattyu szepen nyomja a benzint viszont az efi szelepnel van egy 2 illetve 5 polusu csati a 2 polusun ami szerintem nyitja vagyis adagolja a benzint csak 0.49volt van ami szerintem nagyon keves, sok inditozas utan sem benzinszagu a gyertya tehat nem megy benzin oda. ötletek mit csináljak?
Honda Lead 100 ccm es , nehezen tekeri a motort indításnál. Lecseréltem az akksit újra, hasonló 4Ah sra (az való bele ). Azt hittem az jobban fogja írni de nem. Mi lehet vele ?
van egy yamaha aeroxom,több évig állt,behalt az aksija,vettem bele egy újat,azonban új problémákba ütköztem:csak rugásra indul a motor,pedig az aksi felvan tőltve!ha önidítóval próbálom,csak lassan,komótosan nyekkeg..illetve az is feltűnt,hogy az indexek gyorsabban villognak a megszokottnál..szerintetek mi lehet a probléma?
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni a Peugeot Vivacity 50 2T robogóm problémájával kapcsolatban. A sztori elég hosszú, így tömörítve megpróbálom a lényeget leírni. Nemrég felújításon esett át a járművem, mivel elégtelen olajzás miatt megszorult (ez egy másik történet). Miután ez megtörtént, megnézettem mekkora a baj, természetesen a henger és a dugattyú is „megkarcolódott”. Ezután még használtam egy szezont, de persze idővel megérett a baja, így szervízbe került (ez volt most). Fel lett újítva a henger, új dugattyú, új főtengelycsapágyak. Össze lett rakva, majd innen indult a baja… Közepes fordulattól vibráció vagy más szóval rezonálás jelentkezik. Alapjáraton nem észlelhető, de olyan 20-30 km/órától változó intenzitással, de jelen van. Olyan mintha valami forgó mozgást végző alkatrész kiegyensúlyozatlan lenne, Ez persze a hangján is hallható, nem beszélve arról, hogy az utazási komfort is borzalmas. Ezután a jelenséget kiküszöbölendő a következő alkatrészek lettek cserélve újra: komplett variátorszett, komplett kuplung, főtengely, de nem segített. A főtengely ki lett órázva, az rendben van. A variátorszíjat és a tárcsát levéve is csinálja a vibrálást, tehát az első részben van valami. A szerelőm ezután visszaadta, hogy nem tud vele mit kezdeni, minden ki lett már cserélve, ami okozhatja, Ő nem tudja megcsinálni.
Szóval most már van egy motorilag és hajtásilag teljesen felújított robogóm, ami összeadogatva ká sokban van és mégsem jó. Eladni így nem tudom, mert ki az a hülye aki így megveszi. Használni szeretném, mert munkába járáshoz kellene, de félek, hogy szétrázza vagy tönkreteszi magát ebben az állapotában.
De milyen irányban kellene keresni a bajt? Lendkerék? Van valakinek ötlete? Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni tanáccsal. Köszi
Üdvözlet olyan kérdésem lenne hogy van egy suzuki sv 650 n em2002 az első képen látható km óra volt rajta gyárilag égen földön nem találok az a kérdésem lenne hogy a második képen egy suzuki sv 650 s órája van és azt szeretném megtudni hogy kompatibilis e az n szériához válaszokat köszönöm üdv varga Ákos
Kicsit már régen volt és hirtelen nem találok irodalmat.2E motorkodos vw ,ami digifantos hogyan kell gyujtást állitani.Emlékeim szerint nem csak az elosztot kell elforgatni?Valamit az állitás idejére össze kell kötni,talán a 2szer kettes diag csatiban két szálat ?Köszönök minden segitséget
Nézd meg a tanksapkán található lyukat, lehet, hogy eltömődött. Az szokott ilyet csinálni. Ha leállás után sapka le és indul, akkor ennyi volt probléma.
Ebben a részben még járatlan vagyok. Van nekem egy Peugeot Elyseo 100 2T 1999 es motorom.
Eddig tökéletesen működött, viszont mostanában kb egy hónapja nagyon érdekes dolgokat csinál.
Pöccre indul,jövök megyek vele egyszercsk menetközben megáll mindha kifogyna a benzin.
Próbálom indítani, vagy be sem indul, vagy ha véletlen beindul alapjáraton egy kicsit jár de ha gázt adok neki
nem pörög föl nem húz csak leáll. Viszont van ha áll pár napot be sem akar indulni. Aztán van,hogy csak úgy elmegyek mellette és ráindítok és jár. Egyszóval nem üzembiztos a gép. Nekem ez az első robogóm még nem volt előtte robogóm. Viszont régóta motorozok és van egy nagymotorom ami mindíg üzembiztos. Azt szeretném
ha a robogóm is üzembiztos lenne.
Mi lehet a probléma hogyan lehet megoldani, ebben kérnék segítséget.
Leveleket inkább a mailemre kérnék. De itt is eleovasom.