Keresés

Részletes keresés

Hadvezér Creative Commons License 9 órája 0 0 33564

Ja, és csak Varadero szerelésből szerintem nem lehet megélni, azokat az időszakos karbantartás, és egy esetleges baleset kivételével nem nagyon kell szerelni!!!! Pl. egy láncprés 20 ezernél kezdődik, két kalapáccsal nittelni csak a nagyon profik tudják, ha megszorul a csap, jóval rövidebb lesz az élettartama, és előkerül a "nálam csak 8 ezret bírt az erősített DID, ráadásul a lánckerekeket is szétcseszte" bejegyzés.  :-)

Előzmény: TODI187 (33562)
Hadvezér Creative Commons License 9 órája 0 0 33563

Felteszel 2-3 kérdést, és rájössz! :-) Vagy kérdezz a márkatársaktól, de ne olyat, mint amikor egy csóka megtalált, elégedetten használok több éve egy készen vásárolt kemencét, és kérdezni szeretett volna: mostanában vett ő is, miért kormosak az edények, és miért füstölődik a kemence külseje is???  :-) :-) :-) (bocs, ha off, de sajnos megtörtént...)

Előzmény: TODI187 (33562)
TODI187 Creative Commons License 1 napja 0 0 33562

Sziasztok.

Köszi a tippeket, akkor DID láncot nézek.

Szerelőt Budaörs, Biatorbágy, Érd, Budapest tehát a nyugati részén keresek a fővárosnak.

Mint mondtam olyan kellene, aki ismeri a Varaderokat, mert sima motorszerelőt, akihez minden féle vasat visznek olyat én is tudok.

Köszi. 

Hadvezér Creative Commons License 4 napja 0 0 33561

Szia! Nekem az erősített DID bevált. Szerelőt Diósdon tudok.

Előzmény: TODI187 (33559)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 4 napja 0 0 33560

Neves gyartotol vegyel teljesitmenyben is ra ajanlott lancot. Nekem barmilyen lanc (DID-t hasznaltam, volt sima, erositett, gyari stb.) volt rajta, valahol 20-30000km kozott cseres volt. Az apolason es a hasznalaton sok mulik. 

Szerelot konnyebb ajanlani, ha megirod merrefele keresel. :-)

 

Előzmény: TODI187 (33559)
TODI187 Creative Commons License 4 napja 0 0 33559

Sziasztok.

Lassan eljutok oda hogy cserés lesz a lánc és a lánckerék is.

Tekintve hogy 3 éve nálam van a gép és még mem cseréltem, gomdolom ideje már.

Viszont nem tudom milyet vegyek, melyik a jó választás?

Jó minőségűt szeretnék ami nem szakad el, nem nyúlik ki 1 év alatt.

Tudnátok javasolni valmi jó minőséget?

 

Illetve valaki olyan szerelőt akinek a Varadero a kisújában van?

Aki pontosan ismeri ezekt a vasakat, mert még 3 év után is tele vagyok kérdésekkel.

Sajna sokat megmutatni tudok csak, így itt a fórumon ezek nem taglalhatóak.

 

Előre is köszi mindkét infót.

A láncnál ha azt is megmomdaná valaki hogy honnan érdemes beszerezni, az csodás volna.

janoszeged Creative Commons License 2020.02.12 0 0 33558

Nem kell nagy és nehéz, a 15 éves szomszéd lány pont jó lesz!:-)

Előzmény: Nagy Pedro (33557)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.12 0 0 33557

Kell egy utas akkor

Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.12 0 0 33556

Ebben lehet valami. doboz nélkül egy sima léghajó. De a dobozba midig rángatózik valaki😂 

janoszeged Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33555

Mégegyszer végig gondoltam azt a 30 évvel ezelőtti cikket, nem a fogyasztás csökkenését tapasztalta a Kawánál, hanem a végsebesség növekedett!

Előzmény: janoszeged (33553)
janoszeged Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33554

A Diversion 900-nál 12 literes fogyasztást írt az egyik tulaj 200-nál. Sztem reális a Vara 15 liter szólóban, végdobozzal.

Előzmény: Nagy Pedro (33542)
janoszeged Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33553

Régen olvastam egy cikket a Das Motorrad-ban, a Kawasaki Voyager-ről. Az egyik tulaj leírta, hogy a hátsó ülésre szíjazott egy nagyobbacska játékmackót, és csökkent a fogyasztás! A magyarázat az lehet, hogy a vezető mögött kialakuló örvények beleakadtak a végdobozba, ezt símította ki a hátsó ülésen lévő tárgy. Egy motorkerékpáron a legrosszabb üzemállapot a szóló vezető, és a hátul megterhelt motor. Ez a jármű stabilitására értendő. A fogyasztás független attól, hogy a végdoboz üres v. teli, az örvények miatt fogyaszt többet a motor.

Előzmény: Nagy Pedro (33542)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33552

https://totalbike.hu/tesztek/varadero/de bocsi. Csak 210. Már nem a régi a memó

janoszeged Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33551

"gyári adat szerint 220 a vége" Ezt hol olvastad?

Előzmény: Nagy Pedro (33542)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33550

Lehet félre értetted a kérdést. Fogyasztási adataitokra lettem volna kiváncsi. Senki motort nem akart cserélni. De köszönöm. Lezártam a dolgot. 🏍🏍🏍

aladar644 Creative Commons License 2020.02.10 0 0 33549

Amint végig olvastam a Varás hozzászólásaidat,már 2 éve izzadsz a tipussal. Elég kitartó vagy,én már régen túladtam volna rajta. Nekem bevált a Varadero, azt nyújtja amit elvár tőle az ember.

Az 1200 RT-hez képest sokkal kevesebb szervízköltséget, nem hiszem,hogy több fogyasztást a 275 kg-hoz.

Némi fölösleges pluszt?? az lehet,de nyilván több aprópénzért.

Előzmény: Nagy Pedro (33547)
aladar644 Creative Commons License 2020.02.10 0 0 33548

2003-as évjáratot?

ha néhány vélt deciért kiadsz sokkal több pénzt a motorért,akkor nem értem miért írsz ide,vagy miért nem vettél egyből olyant,amiről biztosabban írsz,mint a saját motorodról.

Előzmény: Nagy Pedro (33547)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.10 0 0 33547

Vagy r1200rt. 

aladar644 Creative Commons License 2020.02.10 0 1 33546

A neten sok minden meg van írva,de egy biztos: ez nem a karburátoros fogyasztása. azok 7-nél kevesebbel nemigen elégednek meg,de 9 literről is lehetett hallani. Ha 4-5 közötti fogyasztást szeretnél, válassz egy 700-as mocit.

Előzmény: Nagy Pedro (33544)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.09 0 0 33545

lánckerekek gyári méretűek

Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.09 0 0 33544

Vannak fellelhető adatok a neten ahol “dinamikus közlekedés mellett sem megy 6 fölé a fogyasztás”van megírva.a karburátorosra irnak ilyen fogyasztást. Gondoltam akkor lehet valami bibi.

aladar644 Creative Commons License 2020.02.09 0 0 33543

szia, szerintem teljesen rendben van a fogyasztás,ennél kevesebbre ne számíts. Ha ezek az adatok a műszer általi kiírtak,akkor a reális lehet magasabb is.végül is az az érdekes:)) De mihez képest tartod magasnak a fogyasztást?

Ezres gépeknél,főleg abból az évjáratból valóknál ez a megszokott. Sőt,nekem egy szintén ezres V-strom kb fél literrel kért többet.

Most vetted a gépet? érdemes lenne tisztázni,hogy gyári lánckerék méretek vannak-e.

Előzmény: Nagy Pedro (33542)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.09 0 0 33542

sziasztok.érdeklődnék nektek milyen fogyasztási adataitok vannak.sd02 2003 inyektoros a vas.kicsit magasnak gondolom,de tényleg csak kicsit, az én műszerem által mutatott adatokat.100-nál 4,5-5   120-nál 5,5-6   140-nél 6,5-7   200-nál 15 (az is fura,hogy nem megy jobban.gyári adat szerint 220 a vége)de ez mindegy is.ritkán bolondukok meg.87kg vagyok és csak a hátsó doboz van fent,majdnem üresen.arra lennék kiváncsi,hogy nektek kevesebb e a fogyasztás vagy nem.van e valami gond ezzel vagy ez jó igy..köszi

Varakiri Creative Commons License 2020.02.06 0 0 33541

Szia, elküldtem a telefonszámomat a mailcímemről, várom a jelentkezésedet. Bocs, az itt megadott email címemet nem szoktam naponta többször nézni, úh jobb, ha telón hívsz.

Előzmény: Murnyák Marcsi És Kokó (33540)
Murnyák Marcsi És Kokó Creative Commons License 2020.02.04 0 0 33540

Szia, engem érdekelne, email címem: maruszka79@gmail.com

Előzmény: Varakiri (33539)
Varakiri Creative Commons License 2020.02.01 0 0 33539

Pontosítok: a fórumra hivatkozva jelentkezőnek ingyen odaadom az egészet, csak az a kérés, vigye, ahogy van, aztán vegyen ki belőle amit kell, utána ő vigye be a telepre ami nem kell.

Előzmény: Varakiri (33538)
Varakiri Creative Commons License 2020.02.01 0 0 33538

Sziasztok, ma már motoroztam az új blokkal, próbálok nem arra gondoloni, mennyi lett a vége, hanem, hogy milyen szép a hangja és milyen szépen megy. E hó (2020 február) végéig tartom meg a blokkot, ha vkit érdekel, de jó eséllyel megy vasáron a telepre. A gond az, hogy az SW Motech középsztender kissé lógott és így a felfogatásnál meg is repesztette, tehát tényleg csak a sérülésmentes alkatrészeket ajánlom megvételre, a blokk maga így már nem az.  

Előzmény: Varakiri (33474)
Bear7712 Creative Commons License 2020.01.31 0 0 33537

Köszönöm! Küldöm is a szerelőnek a "kívánság" listát...

Előzmény: 1 Bandi (33535)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.30 0 0 33536

Minden OK ! Ezeket nem írja a karbantartási könyv, de meg kell csinálni!

Előzmény: 1 Bandi (33535)
1 Bandi Creative Commons License 2020.01.30 0 0 33535

Saját tapasztalat: kell egy jó szerelő és nem szabad találgatni. Ő tudni fogja. :-)

 

Az aktuális problémádról a véleményem: ahogy az előttem szólók írták nekem is 40 000 km ként ellenőrizve, zsírozva van a kormánycsapágy, minden 3. évben szétszedve, karbantartva az első telo (progr rgós), a hátsó gátlo 3 évente (nem gyári) A kerékcsapágyakat és a hátsó lánckerék csapágyát és szimeringjeit szintén 40 000 km ként cserélem. A lengőkar csapágyazását, a himbák csapágyait tisztítjuk, zsírozzuk, 2 évente.

Ez lehet, hogy sok, de nincs vele soha probléma. Ha ezeket elvégezteted, akkor szerintem nem lehet több baj, ha a váz, nem görbe.

Előzmény: Bear7712 (33528)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!