Szerintem is elég az emil. A telefonszámokat meg úgyis megosztja, aki és akivel akarja. (Asszem aki eddig írogatott ide, többnyire már meg is tette egy-egy üzenetben)
www.varadero.hu -val kapcsolatba jutott eszembe számtalan szebbnél szebb gondolat. (Na, jó, csak pár szerény)
Szerintem érdemes lenne összegyüjteni a magyarországi Honda kereskedők emil címeit, és küldeni egy körlevelet, amiben tájékoztatjuk őket az oldalról. Nekem, mint marketingesnek, logikusnak tűnik, hogy érdekeltek lehetnek abban, hogy minél több varást irányítsanak az oldalra, mert ezen keresztül számukra is egy helyen elérhetőek vagyunk. Akár cserébe fel lehet ajánlani egy olyan helyet az oldalon, ahová a kereskedők is feldobhatják az aktuális ajánlataikat, akcióikat, varásokat érdekelhető információkat, esetleg egy műszaki "helpdesk" helyet (mondjuk valamelyik nagy szervíz egy bannerért cserébe).
Meg ilyenek jutottak eszembe nagy ráérésemben.
Én megcsinálom ezt, ha jó ötletnek találjátok. (hivatalból is csinálok ilyesmit) Csak úgy mondom. Aztán a télből már "csak" pár hét van hátra. Az első örsi gyűlésen ezt is átbeszélhetjük, de addig is lehetne ötleteket gyüjteni.
Bizony, gyerekkorom óta sokszor találkoztam Ostapenko kapitánnyal, akit a legutóbbi időkben nem kevésbé éber trafipaxos elvtárs helyettesít. Remélem azért akad majd Varadero tulaj errefelée is.
Tegnap néztem a net-en, hogy lehet kapni alsó borítást a blokkra szerintetek érdemes azt itthon megvenni? Lehet, hogy jobb lenne kimenni Graz-ba, mert már igen hosszú a bevásárlólista.
Van benne Varadero teszt. Kb 4 oldal. Rnie csak a külön véleményt írta, a többit a főszerkesztő. Szerintem jobb lett volna, ha az egész cikket Rnie-re bízzák, de mindenki döntse el maga, hogy milyen a cikk. (uncsiiiiii)
A Viper síma nyitott? Én is úgy tudom, hogy Európa frissen hozzánkcsatolt részein ellenőrzik a hangos dobot. Bár a nyáron sokat mentem egy HD-s kollégával, aki reggel, mikor beindította a hangszert, 300 m-es körzetben rémült arcok jelentek meg a zörgő ablakokban :) , de hivatalos szerv nem kötözködött.
VIM: épp most vagyok trágyalásban a főnökömmel, hogy a nizzai mítingünkre tudok-e motorral menni (ez nem lenne rosz, mert egy vsamba sem kerülne az egy hetes túra), vagy repülnöm kell. Ha repülök, akkor visszaérek, és mennék én is.
"Azért egy Viper dob sorbaáll az egyszer beszerzendők listáján."
Na akkor beszélhetnénk róla, mert már egyeztettem ezügyben, és lehetne rendelni egy srácon keresztül. Mostanában viszont néhányan rémisztgetnek, hogy ha sima nyitott, és nem kivehető furulyás, akkor cseszegetnek érte itthon, és külföldön is. (bár szoktunk túrázgatni nyitott dobos gépekkel, de még soha nem volt gond...nem tudom.....)
"Visszatérve a Nemzetközi Vara Találkozóra. Konkrétan tervezi valaki?"
Persze, amint már mondottam, néhányan mennénk, jó lenne ha tudnátok jönni. Nekem be van írva a naptárba, Pünkösd hétvége: VIM, Lengyelország!
Iazad van Dani, de a "rendes" endurók azért kivételek, mert a felépítmény nagyon hasonló a különböző motorok körül. Merthogy a nagyoknál is a cél a minél kisebb tömeg. Igy aztán tényleg a Te vasad is (bár csak a klubtablón láttam) olyan, mint egy 400-as.
Én viszont az utcai mocikra gondolok, ahol a nayobb motor nagyobb kasznit is jelent és ahol egy átlagos 125-ös olyan kis gizda egy 600-as, vagy pláne 1000-es mellett. A gyártók pedig -szemben a sport célokra készített endurókkal- a kezdő fiatalokat célozza. A kis Vara viszont szerintem nem feltétlenül a kölköknek szól, hanem a megjelenésre is adó motorosnak, aki a kényelemről sem akar lemondani, de nkább szaladgálóst akar, és nem igényli a nagy teljesítményt . Egyébként az újabb TDR-ek ilyenek még. (az enyém még a gizda sorozatból volt)
Amúgy, ha egyszer odáig jutok, én is a Tiédhez hasonlót vennék terepezésre.
"Igazi felnőtt gép, a 125 ccm ellenére (szerintem az egyetlen a kategóriában). "
Na-na! És az EXC 125? Tőlem mindig kérdezték, hogy mekkora, aztán mikor mondtam, csodálkoztak, mert legalább 400-asnak nézték! És a hangja, hát az tuti überelte az operettendurokét (pedig fullgyári kipu volt rajta)!
szia GADA! szerintem még nincs kialakulva,ki és mit akar a VIM-el kapcsolatosan.elég nehéz lesz összehozni/időbeosztás és egyéb okok miatt/,de valamilyen úton módon ott kellene lenni a magyar delegációnak is:)
nagyobb esély van rá ,hogy ezt egy ismerkedős moccozáson meg tudnánk beszélni.azért nem árt itt a fórumon időnként előhozakodni vele...
Először is: szia KicsiVara! Nagyon szép a vas! Igazi felnőtt gép, a 125 ccm ellenére (szerintem az egyetlen a kategóriában). A Karasnában nézegettem nemrég. Olyan, mintha lenne vagy 600-as. Szerintem is itt a helyed!
Nagy elvonási betegségemben kifelé menet megálltam a bécsi Louis-ban egy rövid 90 percre, majd a gráciban hasonlóképpen. A gráci nagyon király, jóval nagyobb, mint a bécsi! Sikerült vennem egy 3 részben bővíthető Moto Detail tanktáskát 36 euróért!!! (most akciós, 66-ról),
meg pár apróságot. Eddig csak Bécsben voltam, de érdemes ide kinézni, aki teheti.
Téma volt a sisak is, azt is nézegettem. Valahogy a Schubert-ek dizájnja/súlya nem győzött meg. Felhajtott állal akkora a homlok felülete, mint egy vitorla, ja, és szemüveggel elég nehézkes a felvétele. Ami nagyon tetszett viszont, a Caberg Justissimo és az Airoh S55(szintén belső leengedhető sötét plexivel, viszont felhajtva is áramvonalasabbak). Persze nem egy árkategória, mert ezek 190 körüliek, mig a Schubert ugyebár...
Na, de ez a jövő zenéje.
A kipuval kapcsolatban: én is imádtam a KTM nagy hangját. Mire beértem a faluba, a zasszony már nyitotta a garázst :))
Viszont a szomszédok már kevésbé voltak lelkesek, amikor a ház előtt melegedett a gépezet reggel 6.30-kor. Azért egy Viper dob sorbaáll az egyszer beszerzendők listáján.
Visszatérve a Nemzetközi Vara Találkozóra. Konkrétan tervezi valaki?
hali,nekem vannak a varához nyitott csöveim.próba megvolt,állat hangja van!!!három csavar fogja,de sajnos az egyik csavarkához úgy férsz hozzá csak,ha lebontod a hátsó idomot.szivesen kölcsönadom,ha ki akarod próbálni(de lehet hogy még a szomszédban is csörögnek majd a lábosok....
Nem is tudom, itt mekkora darabot kell cserélni, hol van megbontva a gyári?
Nekem tetszene egy mélyített, de nem túl hangos megoldás. Elég, ha hörög egy csipetnyit. Az AKMT-sek túráján volt egy nagy cruser üres csővel, mikor beindította az ember, leesett a mellette lévő motorról a bukósisak. Nem egészen ilyen kellene, de a gyári elég szerénynek tűnik.
Varapapa
Nagy előny pl., hogy ha jövök, az asszony idejében ki tudja nyitni a garázst, mert berezonál a fazék a konyhában, ha befordulok a sarkon ...
jól látod VaraRider,egy két műcucc nem tetszett úgy ahogy azt kitalálták./pl:fejidom,első sárvédő/ a szín pedig autójé,kvarckéknek becézgetik a bajorok.dobtam rá még egy-két rozsdamentes polírozott cuccot is/kormány rezgéscsillapító,lábtartó konzol kupakja,stb/
de egyébként kényszerszülte fényezés,mert az első gazdija elfektette a garázs előtt jobbra+balra is egy picurkát.tehát nem volt optikai top-on a gép.így legalább a saját ízlésemhez igazíthatom....