Keresés

Részletes keresés

GADA Creative Commons License 2005.01.25 0 0 259

Szerintem is elég az emil. A telefonszámokat meg úgyis megosztja, aki és akivel akarja. (Asszem aki eddig írogatott ide, többnyire már meg is tette egy-egy üzenetben)

 

Gada

Előzmény: VaraRider (258)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.25 0 0 258

 

Türelem, már majdnem kész vagyok a weboldallal, és már magamtól is tettem rá XL125V-t  :-)))  (a most fent levő oldal hamarosan lecserélődik

Egyelőre egy induló verzió lesz, aztán majd valami hozzáértő nekiállhatna fejlesztgetni.......Részletek nemsokára...

Ezzel kapcsolatban egy kérdés: egymás telfonszámait szerintem nem kéne kirakni az oldalra, szerintem elég az e-mail cím, ugye?

 

 

 

 

Előzmény: Kicsivara (257)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.25 0 0 257

Tessék azonnal feltenni a www.varadero.hu -ra XL125 képeket is vagy a honlap nevét megváltoztatni www.varadero1000.hu -ra! :o))))))))))

(most Kicsivara el van kenődve, hogy rá nem is gondol senki) :oDDDD

Ha lesz rajta kép (lehetőleg egy ezüst színűről), akkor fogok ám egy nagyot regisztrálni boldogságomban.

Na most aztán jól meg vagy zsarolva! ;o))))

Előzmény: GADA (256)
GADA Creative Commons License 2005.01.25 0 0 256

www.varadero.hu -val kapcsolatba jutott eszembe számtalan szebbnél szebb gondolat. (Na, jó, csak pár szerény)

Szerintem érdemes lenne összegyüjteni a magyarországi Honda kereskedők emil címeit, és küldeni egy körlevelet, amiben tájékoztatjuk őket az oldalról. Nekem, mint marketingesnek, logikusnak tűnik, hogy érdekeltek lehetnek abban, hogy minél több varást irányítsanak az oldalra, mert ezen keresztül számukra is egy helyen elérhetőek vagyunk. Akár cserébe fel lehet ajánlani egy olyan helyet az oldalon, ahová a kereskedők is feldobhatják az aktuális ajánlataikat, akcióikat, varásokat érdekelhető információkat, esetleg egy műszaki "helpdesk" helyet (mondjuk valamelyik nagy szervíz egy bannerért cserébe).

Meg ilyenek jutottak eszembe nagy ráérésemben.

Én megcsinálom ezt, ha jó ötletnek találjátok. (hivatalból is csinálok ilyesmit) Csak úgy mondom. Aztán a télből már "csak" pár hét van hátra. Az első örsi gyűlésen ezt is átbeszélhetjük, de addig is lehetne ötleteket gyüjteni. 

 

Gada

GADA Creative Commons License 2005.01.24 0 0 255

Törökbálintról nem is beszélve. Ottan dolgozom, jó időben motorostul.

 

Gada

Előzmény: Kicsivara (253)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.24 0 0 254

Azért ne kenődj el nagyon! Dunakeszi röpke 20 percre van tőled motorral (cc-től függetlenül :)).

 

Jirzsij

Előzmény: Kicsivara (253)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.24 0 0 253

Bizony, gyerekkorom óta sokszor találkoztam Ostapenko kapitánnyal, akit a legutóbbi időkben nem kevésbé éber trafipaxos elvtárs helyettesít. Remélem azért akad majd Varadero tulaj errefelée is.

Tegnap néztem a net-en, hogy lehet kapni alsó borítást a blokkra szerintetek érdemes azt itthon megvenni? Lehet, hogy jobb lenne kimenni Graz-ba, mert már igen hosszú a bevásárlólista.

Előzmény: Jirzsij (249)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.24 0 0 252

Itt van a táskámban. Gyere érte! :)

Van benne Varadero teszt. Kb 4 oldal. Rnie csak a külön véleményt írta, a többit a főszerkesztő. Szerintem jobb lett volna, ha az egész cikket Rnie-re bízzák, de mindenki döntse el maga, hogy milyen a cikk. (uncsiiiiii)

 

Jirzsij

Előzmény: GADA (251)
GADA Creative Commons License 2005.01.24 0 0 251

Nekem már egy Motomix is elég lenne. (életemben nem láttam ezt a zujságot)

 

Gada

Előzmény: Jirzsij (250)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.24 0 0 250

Khmm! Ja! Rnie az én operett endurómat próbálgatta, aztán írt róla pár sort :)))))

 

Ki kér autogrammot??? :))))))))

 

Jirzsij

Előzmény: VaraRider (234)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.24 0 0 249

Kicsivara!

 

Nem, a kép az Osztyapenkónál készült, mikor indultunk Pécsre a párommal. A lakhelyünk Dunakeszin van.

Miért, te ott laksz a környéken?

 

 

Jirzsij

Előzmény: Kicsivara (221)
GADA Creative Commons License 2005.01.24 0 0 248

A Viper síma nyitott? Én is úgy tudom, hogy Európa frissen hozzánkcsatolt részein ellenőrzik a hangos dobot. Bár a nyáron sokat mentem egy HD-s kollégával, aki reggel, mikor beindította a hangszert, 300 m-es körzetben rémült arcok jelentek meg a zörgő ablakokban :) , de hivatalos szerv nem kötözködött.

 

VIM: épp most vagyok trágyalásban a főnökömmel, hogy a nizzai mítingünkre tudok-e motorral menni (ez nem lenne rosz, mert egy vsamba sem kerülne az egy hetes túra), vagy repülnöm kell. Ha repülök, akkor visszaérek, és mennék én is.

 

Gada

Előzmény: VaraRider (247)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.23 0 0 247

 

"Azért egy Viper dob sorbaáll az egyszer beszerzendők listáján."

Na akkor beszélhetnénk róla, mert már egyeztettem ezügyben, és lehetne rendelni egy srácon keresztül. Mostanában viszont néhányan rémisztgetnek, hogy ha sima nyitott, és nem kivehető furulyás, akkor cseszegetnek érte itthon, és külföldön is. (bár szoktunk túrázgatni nyitott dobos gépekkel, de még soha nem volt gond...nem tudom.....)

 

 

"Visszatérve a Nemzetközi Vara Találkozóra. Konkrétan tervezi valaki?"

Persze, amint már mondottam, néhányan mennénk, jó lenne ha tudnátok jönni. Nekem be van írva a naptárba, Pünkösd hétvége: VIM, Lengyelország!

Előzmény: GADA (242)
GADA Creative Commons License 2005.01.23 0 0 246

Iazad van Dani, de a "rendes" endurók azért kivételek, mert a felépítmény nagyon hasonló a különböző motorok körül. Merthogy a nagyoknál is a cél a minél kisebb tömeg. Igy aztán tényleg a Te vasad is (bár csak a klubtablón láttam) olyan, mint egy 400-as.

Én viszont az utcai mocikra gondolok, ahol a nayobb motor nagyobb kasznit is jelent és ahol egy átlagos 125-ös olyan kis gizda egy 600-as, vagy pláne 1000-es mellett. A gyártók pedig -szemben a sport célokra készített endurókkal- a kezdő fiatalokat célozza. A kis Vara viszont szerintem nem feltétlenül a kölköknek szól, hanem a megjelenésre is adó motorosnak, aki a kényelemről sem akar lemondani, de nkább szaladgálóst akar, és nem igényli a nagy teljesítményt . Egyébként az újabb TDR-ek ilyenek még. (az enyém még a gizda sorozatból volt)

 

Amúgy, ha egyszer odáig jutok, én is a Tiédhez hasonlót vennék terepezésre.

 

Gada

Előzmény: gencsydani (244)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.23 0 0 245

Porszem került a gépezetbe?

 

Az elhárítás már dolgozik, nyugodjatok meg klubtagok!  :)

 

gencsydani Creative Commons License 2005.01.23 0 0 244

"Igazi felnőtt gép, a 125 ccm ellenére (szerintem az egyetlen a kategóriában). "

 

Na-na! És az EXC 125? Tőlem mindig kérdezték, hogy mekkora, aztán mikor mondtam, csodálkoztak, mert legalább 400-asnak nézték! És a hangja, hát az tuti überelte az operettendurokét (pedig fullgyári kipu volt rajta)!

Előzmény: GADA (242)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 243

szia GADA! szerintem még nincs kialakulva,ki és mit akar a VIM-el kapcsolatosan.elég nehéz lesz összehozni/időbeosztás és egyéb okok miatt/,de valamilyen úton módon ott kellene lenni a magyar delegációnak is:)

nagyobb esély van rá ,hogy ezt egy ismerkedős moccozáson meg tudnánk beszélni.azért nem árt itt a fórumon időnként előhozakodni vele...

 

Előzmény: GADA (242)
GADA Creative Commons License 2005.01.23 0 0 242

Na, én is visszatértem síelésből.

 

Először is: szia KicsiVara! Nagyon szép a vas! Igazi felnőtt gép, a 125 ccm ellenére (szerintem az egyetlen a kategóriában). A Karasnában nézegettem nemrég. Olyan, mintha lenne vagy 600-as. Szerintem is itt a helyed!

 

Nagy elvonási betegségemben kifelé menet megálltam a bécsi Louis-ban egy rövid 90 percre, majd a gráciban hasonlóképpen. A gráci nagyon király, jóval nagyobb, mint a bécsi! Sikerült vennem egy 3 részben bővíthető Moto Detail tanktáskát 36 euróért!!! (most akciós, 66-ról),

meg pár apróságot. Eddig csak Bécsben voltam, de érdemes ide kinézni, aki teheti.

 

Téma volt a sisak is, azt is nézegettem. Valahogy a Schubert-ek dizájnja/súlya nem győzött meg. Felhajtott állal akkora a homlok felülete, mint egy vitorla, ja, és szemüveggel elég nehézkes a felvétele. Ami nagyon tetszett viszont, a Caberg Justissimo és az Airoh S55(szintén belső leengedhető sötét plexivel, viszont felhajtva is áramvonalasabbak). Persze nem egy árkategória, mert ezek 190 körüliek, mig a Schubert ugyebár...

Na, de ez a jövő zenéje.

 

A kipuval kapcsolatban: én is imádtam a KTM nagy hangját. Mire beértem a faluba, a zasszony már nyitotta a garázst :))

Viszont a szomszédok már kevésbé voltak lelkesek, amikor a ház előtt melegedett a gépezet reggel 6.30-kor. Azért egy Viper dob sorbaáll az egyszer beszerzendők listáján.

Visszatérve a Nemzetközi Vara Találkozóra. Konkrétan tervezi valaki?

 

Gada

Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 241
egy kis csemege,afrika twin módra....
Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 240

persze! ugyanaz a szín,de nem én festettem....

40 ezret kért érte egy manus,türhető lett.

Előzmény: Kicsivara (239)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 239

A hűtőtakaró idom milyen színű lesz? Azt is ezzel a színnel fújod? Szép!

Előzmény: Petyavara (233)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 238

hali,nekem vannak a varához nyitott csöveim.próba megvolt,állat hangja van!!!három csavar fogja,de sajnos az egyik csavarkához úgy férsz hozzá csak,ha lebontod a hátsó idomot.szivesen kölcsönadom,ha ki akarod próbálni(de lehet hogy még a szomszédban is csörögnek majd a lábosok....

Előzmény: Varapapa (237)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.23 0 0 237

Halihó!

 

Szó volt itt valami kipufogó cseréről?

Nem is tudom, itt mekkora darabot kell cserélni, hol van megbontva a gyári?

Nekem tetszene egy mélyített, de nem túl hangos megoldás. Elég, ha hörög egy csipetnyit. Az AKMT-sek túráján volt egy nagy cruser üres csővel, mikor beindította az ember, leesett a mellette lévő motorról a bukósisak. Nem egészen ilyen kellene, de a gyári elég szerénynek tűnik.

 

Varapapa

 

Nagy előny pl., hogy ha jövök, az asszony idejében ki tudja nyitni a garázst, mert berezonál a fazék a konyhában, ha befordulok a sarkon ...

 

Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 236

Helló varások!

jól látod VaraRider,egy két műcucc nem tetszett úgy ahogy azt kitalálták./pl:fejidom,első sárvédő/ a szín pedig autójé,kvarckéknek becézgetik a bajorok.dobtam rá még egy-két rozsdamentes polírozott cuccot is/kormány rezgéscsillapító,lábtartó konzol kupakja,stb/

de egyébként kényszerszülte fényezés,mert az első gazdija elfektette a garázs előtt jobbra+balra is egy picurkát.tehát nem volt optikai top-on a gép.így legalább a saját ízlésemhez igazíthatom....

 

Előzmény: VaraRider (235)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.23 0 0 235

 

Petyavara,

 

mi az eredete a te gépednek? sérülten vetted?

a fényezés szerintem jól fog kinézni, úgy látom sok - eredetileg fekete - műanyagot is színre fújsz

Előzmény: Petyavara (233)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.23 0 0 234

 

Jirzsij,

 

Jól gondolom, hogy a januári Motomix-ben a Te gépedről tesznek említést?

angliai túra, >30e km, mindennapi (több, mint 1000) egykerekezgetés? :-)

 

Most már igazi médiasztár is van köztünk? :-))))

 

 

 

 

Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 233
Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 232
na így "állunk"most...ez lesz a Petyavara 2005-ös új színe.
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.22 0 0 231

-A 1,2,3,4,5 nekem is megvan, de marhára hiányzik belőle a 6. Még az MTX is 6 gangos.

-A kis vara papíron 175 kg.

-Bízzatok bennem, mint új Varás nem hajtom ki a lelkét, max 5000-6000-en járatom az első szervízig, legalábbis ez volt az ukáz.

- Igen-igen, 200 valóban több, de az MTX-el is nagy kaland volt a gyorsforgalmin csutkagázon, hátul füstöt okádva "tépni" Vecsés felé.

Uraim, ez egy más világ! :o))))) Ha 20 km-nél többet mentem rajta egyhuzamban, mindenem fájt és még órákig éreztem minden porcikámban a rezonálást. :o)))))

Előzmény: Macipapaa (230)
Macipapaa Creative Commons License 2005.01.22 0 0 230

Üdv kicsivara!

 

Én is azt mondom mint Petyavara, hogy jó lesz a kicsike csak finoman. Na meg itt a nagy különbség a kicsi meg a nagy vara között. A nagytesónál meg 1..2..3..4..5..(6) fullgázon ahogy használtad az MTX-ed és itt az 200.. az meg kicsit más mint 90en. Ezt ne lenézésnek vedd csak ott már igen gyorsan szaladnak a 'csíkok' és az ördög meg az autosok nem alszanak vagy az autósok igen.

A másik nagy különbség szerintem ami nem elhanyagolható az a súlybeli különbség amit a kollégák nem tudom osztanak-e. Ha már gurulsz semmi gáz, de ha odébb kell tolni vagy egyéb mutatványt kell bemutatni az igen érdekes lehet. Az XT-m után ami 170kg volt azt gondoltam hogy nem sokkal nehezebb a Vara legalábbis papíron amit irnak. Azt már 'félkézzel' állítottam fel ha eldőlt (terepen) vagy odébb kellett rakni a Vara meg amikor először jobban megbillent igencsak nyiltak a 'fékszelepek' mindenhol rajtam, hogy megtartsam és ne takarózzak be vele pedig nem vagyok egy vékonyka gyenge ember. Igaz ez is csak szokás kérdése, de meg kell szokni és ez legyen a legnagyobb bajom:)))

 

Macipapa

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!