Ma sikerült újra Varadérózni, ha esik az eső, hideg az út, akkor majdnem annyira izgalmas, mint a Capo: a Capo konnyebbnek erzodik, sortosabb a blokkja, a futomuve meg jobb aszfaltra, viszont telleg kicsit durvább.
Nyáron volt Rnie-nél egy Caponord tesztre, úgyhogy a pécsi túrára azzal jött. Nekem az a véleményem róla, hogy egy durva koppintás. Durvább járású a motorja, keményebb a váltója, a kapcsolói, az ülés anyaga, szóval kevésbé kifinomult az egész kidolgozása. Ettől függetlenül erősebb a motorja, keményebb a futóműve és az egész nem egy rossz gép. De ha versenymotort akarnánk, nem vettünk volna Varadero-t. No és a minőség :))))))))
Két ünnep között voltunk Egerben és környékén (autóval). Megmásztuk a Siroki várat is. Nagyon szép az egész környék. Eger és Lilafüred között van egy kb 40km hosszú sssssssssssss kanyar :)) Oda el kéne gurulnunk nyáron.
Mondom nektek is: Szilveszteri bulit szervezünk a párommal. Ha van kedvetek jönni, akkor a Hotmail-es címemre írjatok és egyeztetünk!
Az én környezetemben caponordosok vannak többen is (nálam is felmerült mint lehetőség). Kíváncsi vagyok a Capohoz képest hogy viselkedik majd. Szerintem nagy különbség nem lesz.
Hát inkább az ilyen utakat részesítem előnybe, vagy a hegyi szerpentineket!!! ez való ennek a motornak . Meg is lepődtem, hogy milyen kezes kanyarokban. A szlovák hegyi túránkon mindenki rajtam kívűl sport v. túrasport motorral volt, és elismerően bólogattak, hogy a varát hogy lehet döntögetni..... és kényelmesebb!!!
Lightos-ismerkedős-túraendúrós-egynapos gurulgatást BP körzetében _szerintem_ :) leginkább a Börzsöny-Cserhát felé keresendők. Kis utak néha elég rossz aszfalttal, kis falvak olcsó kis presszókkal, szép táj, nem kell nagy tempó (közel van) és nagyon szép a környezet.
A többit inkább IRL, hogy ne szokjon oda az összes léhűtő/forraló (termosztátállapottól függően :) ).
Felvezetést nem szívesen vállalok, már így is sokak bizalmát elveszítettem "csak egy kis lightos gurulás lesz" felvezetéseimmel... ;)
Jól látod a helyzetet. A váltókar a "ricnikbe" kapaszkodik amik a tengelyen vannak. Van olyan, amit szemből a tengelybe belemenő csavar szorít a tengelyre (ilyen a KTM is), van olyan ami oldalt szorítja össze a váltókart és úgy fogja a tengelyre (ilyen volt pl. a Dominatorom és ilyen a Simson is). Azért is érdemes megnézni néha, mert ha kilazul (pl. a gyárban nem szenteltek neki elég figyelmet) a laza váltókar könnyen lenyalhatja a ricniket a tengelyről - és kib. drága egy ilyen kar+tengely kombó. Dominatoron 2000-ben több mint 40e lett volna a 2.
Ha kicsit kilazítod, megmozgatod és nem megy, akkor tekerd le róla nyugodtan teljesen és úgy vedd le.