A tapasztalatotokra lenne szükség. Az elmúlt néhány hidegindítása a motornak nem sikerült. Beindul, utána gyorsan leesik a fordulat, majd megáll. Ezután úgy érzem nem tudnám beindítani. Kis gázzal rásegítek, akkor elkapja, és szépen bemelegszik. Melegen nincs probléma (egyenlőre).
Ez egy 2006-os, 84 ezer km-t futott példány. 12 éve nálam van, gondosan karbantartott, minden cserélve időben. Benzin is van benne, még mielőtt valaki erre gyanakodna :) , sőt szinte kizárólag OMV 100-as az E10 bevezetés óta.
Ami érdekes, hogy éppen olajcsere után kezdte el, de nagyon csodálkoznék, ha lenne összefüggés, Motul 5100 jött le és 7100 ment be.
Feszszabályzó, benzinpumpa, sőt minden eredeti még benne ami nem kopó-fogyó. Egy éves Exide aksi van benne, a belevaló, nem alulméretezett.
Szia, köszönöm szépen a tippeket . Ma jön meg elvileg az első kerékre való gumim is, a Pirelli Scorpionra tettem a voksom, elég sok jó kritikát olvastam róla a neten. Van arra adat, hogy mennyi az első tengely anyájának meghúzási nyomatéka ? A hátsóra találtam adatot : 100 Nm .
Féknyereg. Lehet venni bontottat. De azon is látszódjon,hogy jó. Gondolok arra,hogy nincs össze b@szva, munka henger/ek nem rozsdás,minden alkatrésze megvan stb.
Sziasztok ! Friss, kis Varás lettem, ez az első motorom, a jogsi is éppen készülőben. A vásárlást követően ,ahogy kell, elvittem ( persze trélerrel :) ) a Red Baronba , szerviz miatt, illetve hogy nézzék át . A szerviz lement, friss olajok, szűrők, hűtővíz is cserélve lett .
No, de a lényeg, vélhetőleg az előző tulaj esett vele és az első féktárcsa üt ( éreztem, hogy hullámzik a fékkar fékezéskor ) illetve a féknyereg is úgy néz ki cserés. Néztem a neten, a féktárcsa nem túl húzós árban, de a féknyereg az viszont rémisztő összeg. Nem tudom szabad-e fékalkatrésznél bontottat vagy utángyártottat keresgélni ? Most, hogy írom és belegondolok, lehet megér az életem 80 rugót, az-az gyári, új féknyereg árát.
Tudtok esetleg némileg olcsóbb beszerzési forrást ? Köszönettel : Achtung Panzer
Hát elvileg nem , de indításkor a benzinszivattyúnak nem kellene behúznia vagy mozognia ? Az mintha nem menne, biztosíték jó de sajnos nem értek hozzá íg lehet marad a szervíz.
Hosszabb ideig állt a motor (Varadero 2006-os, SD02-es ) beindítás nélkül, de most nem akar beindulni. Az önindító teker de semmi. Mit érdemes megnézni? Eddig amíg állt simán beindult. Aksi jó, benzin van a tankban mit nézzek? Esetleg valami service manual-ja van valakinek?
Én meg 178 cm vagyok... nekem Wilbers gátló van hátul, ami 1 cm rel magasabb. Így jó a geometria. Elég fordulékony. Ha ülteted, akkor ha jól tévedek, laposabb lesz a villaszög. Amitől kevésbé lesz fordulékony. Bár stabilabb lesz. Ha beengeded a villákat a hídba, akkor utáname7tsz a szöggel. De akkor sem lesz már olyan mint a gyári. Én egy cm t emelnék rajta :-) és megszoknám. Nagyon jó!
Általában a kormánykapcsoló szokott elb... nálam a védzvillogó rész hagyott ki. Ez 53 papírba került, gyári alkatrész. (szerintem utángyártott nincs is). De a tévedés jogát fenttartom. Kell 1 jó villamosságis. :-) nekem van.
Sziasztok. S O S !!! Elment valahova a tompított meg a reflektor is. Fénykürt sincs.minden más működik.bisztik jók. Ízzók jók. Hova nyúljak? Valaki talizott már ilyesmivel? Köszi
Ez egy hidraulikus szerkezet, a tekerővel egy főhengert tudsz mozgatni befelé, ami egy mukahengert nyom ki. Visszafelé tekerve meg a főhenger akkor jön vissza, ha a rugó visszanyomja a munkahengert. Progresszív rugó cserekor sikerült véletlenül széthúznom a munkahengert (jó sötét folyadék volt benne):
Ne szedd szét ha nem muszáj, mert nerm egyszerű lelégteleníteni...
Ha a rugó tetejénél lévő (horganyzott) távtartó gyűrű és az állító szerkezet alu háza között 3..4mm hézag van, akkor befele lehet tekerni, ha szinte összeérnek akkor kifele lehet tekerni.