Keresés

Részletes keresés

Bear7712 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 33397
Sziasztok!

Most vagyok túl, egy olaszországi kisebb túrán, ami nem ment zökkenőmentesen. Probléma abból állt, hogy melegen nem nagyon akart indulni a motor. Világított az FI lámpa és a H.I.S.S. is. Az önindító tekert, motor nem indult. A benzinpumpa nem működött. Kapcsolgattam minden: vészleállító, gyújtás ki be, önindító. Nagy nehezen mindig elindult és ha elindult akkor már nem állt le. Vissza olvastam a hozzászólások között, hogy két hiba lehetséges. Főtengely jeladó, vagy kábel szakadás.
Valaki találkozott ezzel a problémával? Amit a motor hőmérséklet befolyásol? Reggel mindig normálisan indult. Mivel kellene a hibakeresést kezdeni?

Köszönöm a válaszokat.
aladar644 Creative Commons License 2019.06.23 0 0 33396

Egy ritkán jelentkező érintkezési hiba. Kurva szar az ilyesmi,mert az ember nem hajlik a felderítésére (végülis megy),  és bármikor ismétlődhet,de egyszer csak nem indul el.Mert ez valaminek az eleje is lehet. Autóban volt hasonló élményem. anno.

Előzmény: Nagy Pedro (33394)
1 Bandi Creative Commons License 2019.06.14 0 0 33395

Picit ovass vissza. Pont ezzel vagyok most elfoglalva....

Előzmény: Nagy Pedro (33394)
Nagy Pedro Creative Commons License 2019.06.14 0 0 33394

Sziasztok. 1-2 hete elindítom a vasat és ez első méteren leállt. Nullázódott az óra és a napi számláló is. De azonnal indult és azóta semmi baja. 🥳

1 Bandi Creative Commons License 2019.06.12 0 0 33393

ok

ránézek arra is

köszi

Előzmény: JULES (33392)
JULES Creative Commons License 2019.06.12 0 0 33392
Az önindító relé hibát elsősorban kizárnám (ha kontakt hibás az érintkezője, akkor nem felejt az óra, ha a tekercse zárlatos, akkor meg melegedne nagyon). Ha indításkor lassan forgat az önindító és az óra is nullázódik, akkor valamiért nagyon lecsökken a feszültség. Ennek 4 jellemző oka lehet:
- rossz akku (elvileg új és nem minden esetben csinálja, ezért ezt kizárnám).
- rossz testkábel, vagy tápkábel kontatktus (ezt érdemes megnézni, de mivel nem minden esetben csinálja, ez sem tattom valószínűnek.
- önindító menetzárlat tud ilyet okozni (lassú forgatás és a nagy terhelés miatt akksi feszültség lehúzása)
- kopott csapágyazás miatt befeszülő önindító (ez tűnik legvalószínűbbnek)
Én először az önindítót venném ki és vizsgálnám meg...


Előzmény: 1 Bandi (33385)
1 Bandi Creative Commons License 2019.06.10 0 0 33391

Igen a gyárin gondolkoztam de mivel te javasoltad a MotoMike alkatrészét, ezért akkor megpróbálom a nem gyári alkatrészre kicserélni. De ha a Louis és a Moto Mike által forgalmazott u.a. akkor a Louis lesz.

Köszi :-)

Az alkarészek nagyrésze már meg van. Remélem, hamarosan kész lesz a gép.

Sokat segítettél!

Még 1x köszönöm

;-)

Előzmény: -Mosquito- (33390)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.06.09 0 0 33390

Gyári kb 46eFt. Jól látom a Louisban 45 euró ~ 15eFt,lehet ugyan azt fogod kapni az itthoni MotoMike boltból is. Vagy https://www.motorosboltroadrider.hu/search-engine.htm?q=Honda%20XL%201000%20V%20Varadero%20SD02A%202009%2094%20PS%2C%2069%20kw&search_exact_phrase=1&qm=2&page=1&man=9

Előzmény: 1 Bandi (33389)
1 Bandi Creative Commons License 2019.06.09 0 0 33389

Mindenre tudsz megoldást :-) 

Köszi

A Louis is árul OEM minősegű relét, hasonló árban. Szerinted, melyiket lenne érdemes megvenni?

Előzmény: -Mosquito- (33387)
Etyekzoli Creative Commons License 2019.06.08 0 0 33388

Sziasztok.

 

2001 -es varaderohoz keresek műszerfalat, egyelőre csak lepróbálni hogy az enyém fáradt e el.

 

A segítséget előre is köszönöm.

-Mosquito- Creative Commons License 2019.06.07 0 0 33387

Az önindító relét és annak biztosítékát 30A nézd meg, illetve a kábeleket,aksi előtt van. Ha neked még a gyári van bent a kis késés bizti, akkor érdemes venni kompletten egy új oninindító relét vagy csak a műanyag tetejét.

https://www.motomike.eu/keliker/hu/category/10300000000/vehicle/honda-xl-1000:59439/?sr=30&show=gal_kombi

Előzmény: 1 Bandi (33385)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2019.06.06 0 0 33386

Nekem ez akkor szokott jelentkezni, ha halodik az akksi. Ilyenkor megvarom, hogy minden bizgentyu, szivattyu feleledjen es akkor inditok csak.

Uj akksi szokta megoldani a gondot. :-(

Előzmény: 1 Bandi (33385)
1 Bandi Creative Commons License 2019.06.06 0 0 33385

Tisztelt Varások!

 

Volt e már valakinek baja az öninditó relével, vagy az önindítóval? Nekem néha azt a hibát produkálja, hogy az indítógombot megnyova nem tudja az önindító átfordítani a motort. A következő indítási kísérletnél, pedig már jó. Ismerem az imo-s hibajelenséget, ez nem az. Itt konkrétan néha nem tudja a motort átfordítani az önindító. Ekkor az időmérő óra és a napi számláló, nullázódik. Az akku új Yuasa, biztos forrásból származik. 

 

Ha valaki találkozott már ezzel a hibával, vagy hallot már erről, az kérem ossza meg velem.

 

Köszönöm

Bandi

1 Bandi Creative Commons License 2019.06.03 0 0 33384

Ok

Köszi

Akkor rámegyek :-)

Előzmény: -Mosquito- (33382)
hbo111 Creative Commons License 2019.06.03 0 0 33383

zsifiwonder-nek!

 

Szia!

 

Milyen első fékbetétet ajánlanál egy SD2 2003-as ABS nélküli géphez? Ill. van-e raktáron neked amit el

tudnál postázni, természetesen előre utalnék.

 

köszi előre is

Zsolt

-Mosquito- Creative Commons License 2019.06.03 0 0 33382

Stimmel,vedd meg. 

Előzmény: 1 Bandi (33379)
1 Bandi Creative Commons License 2019.06.02 0 0 33381

Jó 5 let.

Köszi

Előzmény: Törölt nick (33380)
1 Bandi Creative Commons License 2019.06.01 0 0 33379

Nagyon köszönöm ;-) Én pedig írtam a forgalmazónak. Remélem válaszolnak. Meglátjuk honnanjön válasz.

Előzmény: -Mosquito- (33378)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.06.01 0 0 33378
Tegnap a biztonság kedvéért feltettem a Face Varás fórumon is. Nem jött még válasz.
Előzmény: 1 Bandi (33376)
1 Bandi Creative Commons License 2019.06.01 0 0 33377

Köszönöm előre is

;-)

1 Bandi Creative Commons License 2019.06.01 0 0 33376

Tisztelt Tagság!

 

A kérdésem, hogy tudja e valaki, hogy a 2003 as és a 2008-as évj. nagy Varák első idomzata azonos e?

aladar644 Creative Commons License 2019.05.31 0 0 33373

NG tárcsáról van szó,de még nem cseréltetem le. Több éves tapasztalat után mondja a szerelő,hogy jó lesz. szerintem is. Majd. Köszi mindenkinek az ajánlatokat.

Előzmény: -Mosquito- (33363)
1 Bandi Creative Commons License 2019.05.31 0 0 33372

Sok helyen repedt, ha 10 000 Ft van repedésmentes, akkor inkább azt választom.

Előzmény: -Mosquito- (33371)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.05.31 0 0 33371

Szerintem igen. De várj míg a többiek is bólintanak rá egyet. Az idomod ennyire sérült? Nem hiányzik semmi belölle, csak repedt,akkor inkább hegesztesd meg. 

Egy új idom ~120eFt

Előzmény: 1 Bandi (33369)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.05.31 0 0 33370

Annyiért jó! Bár nekem 09-es gépnél maradnék az alu színnel. 

Előzmény: nagykunsági (33368)
1 Bandi Creative Commons License 2019.05.31 0 0 33369

Azonos a keét évjárat idomzata? Az enyém 2008 as. A hirdetett pedig 2003 as. Ha igen, már hívom is... (Salgótarjáni a hirdetés... basszus tegnap arra jöttem haza :-) )

Előzmény: -Mosquito- (33366)
nagykunsági Creative Commons License 2019.05.31 0 0 33368
Előzmény: -Mosquito- (33367)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.05.30 0 0 33367
Előzmény: nagykunsági (33365)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.05.30 0 0 33366

Jobbulást mindkettőtöknek,szerencsésen megúsztad!

Bal oldalon a rugóstag tekerő mellett van a színkód matrica (talán NHA65),az alapján ki tudják keverni a festéket. Egy jó műanyagos simán jól meghegeszti az idomot. 

Vagy: https://auto.jofogas.hu/nograd/Honda_Varadero_90164346.htm

Bukócső GIVI TN454 vagy Kappa kn454 ez olcsóbb szokott lenni,egyezik a kettő. Alkatrész ha kell, pl matrica,felírat stb Honda Karasna,Dream szerviz 1-3nap alatt beszerzi. 

Előzmény: 1 Bandi (33364)
nagykunsági Creative Commons License 2019.05.30 0 0 33365

Gyári 88 ezer utángyártott meg 60 ezer?

 

Tuti, hogy gyárit vennék. 

Előzmény: aladar644 (33362)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!