Keresés

Részletes keresés

aladar644 Creative Commons License 2019.02.12 0 0 33205

szerinted a Petya féle sztender nem saját készítésű? Van tapasztalod esetleg vele kapcsolatban?

Előzmény: -Mosquito- (33201)
1 Bandi Creative Commons License 2019.02.12 0 0 33204

Ok

De felezhetünk is, úgy jobban jövünk ki :-)

Akkor majd szólok.

Előzmény: aladar644 (33203)
aladar644 Creative Commons License 2019.02.12 0 0 33203

Ha véletlenül csak párban adják,rám számíthatsz. 2008-as évjáratúhoz vennék én is egy középsztendert.

Előzmény: 1 Bandi (33202)
1 Bandi Creative Commons License 2019.02.11 0 0 33202

A polirozás jó 5let. A középállványra még rákeresek.

 

Köszi

Előzmény: -Mosquito- (33201)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.02.10 0 0 33201

Középsztender:

 

Petya,nála kb az lesz a bibi,hogy akár 2-3 hónap is lesz mire a kezedbe adja. Szóval ha mégis így kell akkor azonnal rendeld meg.

 

https://auto.jofogas.hu/csongrad/Honda_Varadero_kozepallvany_87899457.htm

 

Ez egy másik.

Nem ajánlom,gyengének nézem.

 

https://auto.jofogas.hu/fejer/Honda_Varadero_1000_kozep_sztender__88883124.htm

 

https://motocad.hu/Honda-XL-1000-V-Varadero-SW-Motech-k%C3%B6z%C3%A9psztender/p4498

 

Ezen kívül ebay,itthon bontókban ritka.

 

Plexi.

 

Próbáld meg előbb políroztatni ha nem drága.

Kicsit messze van.

 

http://autodetox.hu/polirozas/motor-plexi-polirozas/

 

https://szelvedo-klinika.blog.hu/2010/06/18/muanyag_plexi_polirozas

 

Vagy csináld magad. :)

 

http://polirozas.lapunk.hu/?modul=shop&k=8336

Előzmény: 1 Bandi (33200)
1 Bandi Creative Commons License 2019.02.10 0 0 33200

Tisztelt Mindenki!

 

Szeretnék egy középsztendert az 1000 Varámra. Van valakinek eledó? Vagy valami jó 5lete, hogy hol lehet pl. bontotran  venni? 

 

Valamint a gyári és nagyon karcos szélvédő plexit is lecserélném, gyári és nem karcos plexire. Ha esetleg valaki lecserélte és útban van neki a gyári, akkor szívesen + venném.

 

Köszönöm

Bandi

Motoros73 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 33199

Ránézek, semmi nem lehetetlen!!!

 

Ilyen megfontolásból már nézegettem a Kawasaki KLR 650-et is, de nincs belőle eladó rendszámos! :(

 

Brutálias futóműve van fordított telókkal!

 

Köszi! ;)

 

Széles utat, napsütést! ;)

Előzmény: **ADAM** (33198)
**ADAM** Creative Commons License 2019.02.10 0 0 33198

Ha rossza utakon jársz, akkor a Transalp futóműve lehet, hogy még jobb lenne neked.

Nem tudom elég-e az ereje, de nagyon megbízható és strapabíró motor, és nagyon olcsó.

Csak egy ötlet....

Előzmény: Motoros73 (33197)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.09 -2 0 33197

Azt a sületlenséget ott olvastam még anno a bmw fórumon! :) A vizes új lc-re írták! :)

 

Szóval hazudtak! :))))

Előzmény: Mortoff (33196)
Mortoff Creative Commons License 2019.02.09 0 2 33196

Értelmetlenül, össze vissza zagyválsz. Mi köze van a haverodnak és a raktárának ahhoz, hogy azt a sületlenséget sikerült leírnod, hogy a GS-ben csak egyben lehet lecserélni a hátsó agyat a lengőkarral egy milláért?

Előzmény: Motoros73 (33193)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.08 -1 0 33195

Na most nagy igazságot mondtál! Jó lesz a Vara nekem is! :)

Előzmény: nagykunsági (33194)
nagykunsági Creative Commons License 2019.02.08 0 2 33194

Fontossági sorrend?

 

Motorozás az hobby. Vagy rászánom, vagy nem. 

Nem lehet reálisan nézni, vagy megtérülést. 

 

Vállalkozás pénzt hoz. Beruházás megtérül. Motor sosem. 

Előzmény: Motoros73 (33193)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.08 -2 0 33193

Szerencsére nem vagyok érintett, havernak van a legutolsó lég - olajos ADV, fotókon baromira dögösen néz ki, nem mondom, mellette állva már közel nem varázsol el annyira.

 

Ma el is döntöttem, elhesegettem a gondolatot is, azt a pénzt inkább a vállalkozásba teszem, nem egy motorba. Már az új gsa árát.

 

Érdekes dolog ez, van egy közeli jó ismerősöm, évek óta filózik, hogy vesz egy GSA-t, ő az a fajta, hogy használtat ilyesmiből nem vesz eleve.

 

Tavaly ősszel nekikezdett egy 3.000 m2-es raktár építésének, épp héten beszélek vele, mondja, hogy belső betonpadlóba csak a készbeton 15 millió lesz, na ezért nem vett motort.

 

Mondom, mennyi lesz a kész projekt, mármint a raktár? 1 millió EURÓ.

 

Azt gondolná az ember, hogy ennyiből már csak kiszoríthatna egy 7 milliócskát egy új GSA-ra, és mégsem, de azért az is durva, hogy 1500! m2-hez meg lehet kapni a betont - vagy egy gsa-t! :)

 

Kinek mi a fontossági sorrend! :)   

Előzmény: Mortoff (33192)
Mortoff Creative Commons License 2019.02.08 0 0 33192

A vizes GsLc-nél meg már nem is lehet külön cserélni az agyrészt sem, kompletten lehet csak a hátsó lengővillával, közel milliós tétel.

 

Nem, ilyen olcsón nem úszod meg. Egy komplett motort kell venni:

 

https://bmwalkatresz24.hu/bmw-r-1200-gs-0a01-0a11-k50-2012-0a01/hatso-kerek-hatsokerek-szabalyozas/bevel-gear-rear/bevel-gear-rear-331715

Előzmény: Motoros73 (33191)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.08 -1 0 33191

Ok! Ezt elhiszem, viszont a hátsó kerékagy + szöghajtás az mint rugózatlan tömeg van jelen, táhát minden kátyú - értsd nem útegyenetlenség - az úgy hat mind a csapágyakra a hátsó agyban és a szöghajtás kúpkerekeire is, mint ha kalapáccsal ütné az ember!

 

Tehát hiába hajózok én kényelemben az ülésben, attól még a hátsó agy és részei olyan hatásnak vannak kitéve a kátyús aszfaltúton, ami rövid távon károkat okozhat, nem kicsit.

 

A Vara mivel kétoldalon van támasztva a lengővillában, és mivel egy jóval olcsóbb és egyszerűbb szerkezet, eleve jobban viseli és költségkímélőbb is ha kerékcsapágyat kell cserélni.

 

A vizes GsLc-nél meg már nem is lehet külön cserélni az agyrészt sem, kompletten lehet csak a hátsó lengővillával, közel milliós tétel.

 

A bmw-nél csak az úgynevezett tehénbokában lévő két kis kúpcsapágy 200 EURO :( ...ahol a hátsó agy elcsuklik, a palalever rész.

 

HONDA - VARA! KÉSZ!!! :) 

Előzmény: Törölt nick (33190)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.08 0 1 33190

Viszont a GS-nek hosszabbak a rugóútjai, nagyobb a hasmagassága, alapból jobb a futóműve, mint a Varaderonak.

Előzmény: Motoros73 (33188)
kiss_atti Creative Commons License 2019.02.08 0 0 33189

kiss_atti kuzdott a CT-vel sokaig, mert az a sarat a hatso doboz zarjaba dobta fel.

---

 

kiss_atti

 

azóta rájött hogy ez a fícsör elengedhetetlen az edvencsör fílinghez.

És azóta bolondja a saras zárak nyitogatásának.

:-)))))))

Előzmény: jo_lenne_tudni (33186)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.08 -1 0 33188

Egyébként még ma reggel is nagyon gondolkodtam azon a GSA-n amit minap hirdettek meg, és szalon állapotban van, 3,4 milláért, de az az egyik legnagyobb gond, hogy földutas, murvás, füves terepen szépen elmegy az sokáig, de amiféle kátyús úttesten járok napi szinten, a térdig érő kátyúk kifejezetten nem tesznek jót az egyoldali kerékfelfüggesztésnek, szóval megint egy dolog, ami miatt a Vara véleményem szerint strapabíróbb lehet! :(

Motoros73 Creative Commons License 2019.02.08 -1 0 33187

Jól hangzik amit írsz!

Örülök, hogy a szél és esővédelem ilyen jó ennek a típusnak is, mert egész évben, rövid kihagyással - 3 max 4 hónap - használom a motort most is és a jövőben is ez a terv!

 

Úgy gondolom a napi használós és akár ad-hoc vagy tervezett hosszabb túrázós "feladatokat" is igen jól lehet venni ezzel a típussal - mármint a Varával, bízom benne a próba is ráerősít erre! ;)

 

Tegnap itt az egyik kolléga nem értette, hogy miért variálok ennyit, ha motoroztam már eddig is, akkor tudnom kell, hogy mit akarok. Ez így van, pont, hogy tudom mit akarok, és mit nem, januárban néztem egy teljesen más típust, a motor mellett állva megmondtam, ez nem az én motorom, pedig erősködött a tulaj, próbáljam ki.

 

Vagy mikor pár éve egy R1200RS kipróbálására vetemedtem, alig vártam, hogy vissza tudjak fordulni a próbaútról, kegyetlen volt az a motor számomra, lehet a magasságom tette, de fejvesztve menekültem hazafelé! :)))

Előzmény: jo_lenne_tudni (33186)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2019.02.08 0 0 33186

Nem annyira rossz a szelvedelme. Nalam elofordul, hogy 5 fok kornyeken meg elmegyek munkaba vele egy farmerben, a combom teteje szokott fazni. 

Kesztyuben evek ota sima nyari/atmeneti kesztut hordok, a fulek mogott markolatfutessel tok jo. A plexi ugy van beallitva, hogy az elso bogar a homlokomra jon. 

 

Az elso kerekrol felverodo vizbol sem sok er, mas motoroknal pedig a gyertyakra dobja az elso kerek a vizet, gyujtaskimaradast okozva. Hatul a kipufogo es a rendszamtarto pedig jol burkolja a kereket es onnan sem jon aldas. Aprosagnak tunnek, de mentem R1200GSA tulajjal, neki felverte a combjara a hatso kerek a vizet, kiss_atti kuzdott a CT-vel sokaig, mert az a sarat a hatso doboz zarjaba dobta fel.

 

A bukocso kotelezo. Nekem a Givi bukocsovon es Givi doboztarton szepen fekszik a motor, a egyedul a tukor sarka er le eldoleskor (el fog dolni). Se a fenyezes, se a kipufogo nem er le. Temposabb elcsuszasnal is szepen ezeken csuszott a motor, mindketto esetben amit volt "szerencsem" latni egyedul az elso labtarto szakadt le, de az a hatsobol potolva lett, labon ment tovabb mindket motor. 

 

Az ara, a megbizhatosaga es a hosszu ido alatt kiforrottsaga (belertve a 3rd party kiegeszitoket is) lett a hibai ellenere ilyen elterjedt motor imho. 

Előzmény: Motoros73 (33185)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.07 -1 0 33185

8. szezon, ez elmond valamit! Már ki van nézve egy itt a környezetemben, remélem, hétvégén sort tudok keríteni a próbára is!

 

Ma viszont meglovagoltam a GT-t délelőtt 5 - 6 fokban - egy szál jeans-ben, ezt a szélvédelmet nem várom a Varától, de amire kell, arra pont az lesz a jó, úgy érzem.

Előzmény: jo_lenne_tudni (33183)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.07 -1 0 33184

Ahogy mondod, azért kötöttem ki a Varánál, mert a többi típus valamin mind elbukott eddig eleve! A GT miatt nem tudom elengedni a bmw feelinget, csak az a baj, ezek a mai bmw-k már nem azok a bmw-k! :(

 

A másik dolog, hogy mivel az utóbbi időben olyan irányba vezetnek szó szerint úttalan útjaim, ahol a GT már felejtős, inkább szenvedés mint örömmotorozás! :(

 

Ezért kényszerülök csak - nem váltani - hanem beszerezni egy napi használatos motort is!

Előzmény: A_Kupec (33181)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2019.02.07 0 1 33183

Mondjuk nem semmi belepo volt a BMW forumban, ne csodalkozz.  :-)

 

Szinte tokmindegy milyen nagyobb, uj turaendurot konfigolsz, mire szepen felszereled kb. 4-5 millio folott van (talan a DL1000 kicsit olcsobb). Jelenleg a piacon ahogy tanult Kupec olvtarsam is irta az egyik legjobb ar-ertek aranyu motor, hiszen 1.3-1.5 korul kapsz szep SD02-ot, mig az altalad emlitett BMW ennek legalabb a ketszerese. Vitatkozhatunk azon, hogy megeri-e a kulonbseget valakinek vagy nem. Nekem nem er meg ketszer annyit, ezert igy 8. szezonom kezdem a Varaval, es remelem meg sok szep helyre visz el. A kilometertol pedig nem felek, szinte mind en raktam a motoromba. Szamtalan Varat lattam az enyemnel lenyegesen nagyobb futassal, mind ment. Ha majd egyszer el kell adni, akkor biztos lesz valaki, aki elviszi a megfelelo aron, ami meg mindig kisebb veszteseg, mint egy dragabb motor ertekvesztese.

 

Irtuk korabban, messze nem hibatlan motor, de egy jo igaslo. Jon a tavasz, menj el, nezz meg egyet, probald ki. 

Előzmény: Motoros73 (33178)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.07 -1 0 33182

Egyébként ennek mi jelentősége van? 87-ben kezdtem motorozni, azt tudom!

Előzmény: A_Kupec (33179)
A_Kupec Creative Commons License 2019.02.07 -1 1 33181

A más új motorok konfiját azért írtam, mert ott sem lesz olcsóbb számottevően az összeg.

Ha a gt-vel levezettél 100ekm-t, akkor annyira szar nem lehetett :)))

Már bocs, de én úgy gondolom, hogy ha valóban annyit motoroztál és akkora motoros vagy mint ahogy mondod, akkor nem "agonizálnál" ennyit a vásárláson:DDD

Aki ennyit tekert már motoron, annak megvan a határozott elképzelése arról, hogy mik azok a fő szempontok, amiket a leendő motorjának mindenképp tudnia kell.

Előzmény: Motoros73 (33180)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.07 -1 0 33180

Ducatit biztos nem, se újat, se használtat!

 

GT1200 ~ 100.000 + egyéb apróságok.

Előzmény: A_Kupec (33179)
A_Kupec Creative Commons License 2019.02.07 0 2 33179

Azért azt próbáld már ki, hogy konfigurálj egy új hondát, ducatit, stb......

Ha igazak a felhasználási szokásaid, akkor egy sd2-es vara valóban jó opció, mert egy végtelenül megbízható mindenes, remek ár-érték aránnyal.

Amúgy mondj már róla pár szót, hogy eddig milyen motorral mennyit mentél :))

Előzmény: Motoros73 (33174)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.07 -1 0 33178

Hogy a motor többe kerülne, mint az autó? :) Azzal miért is lenne gond! :)

 

Ez még soha nem merült fel bennem, az ellenkezője már viszont igen - ami nem is nagyon tetszett az asszonynak mikor odaszúrtam - hogy az ő autója is annyiba került, mint ha én egy jó motort veszek egyszer magamnak! :) az már nem is egy Vara lenne pedig! :(

 

De jó lesz az nekem! :)

 

Most van fenn egy gyönyörű GSA1200 a képesmotoron, minössze 56.000 km-el, 2010-es a levegő - olajos és a legkiforrottabb változat, szó szerint olyan, mint az új! Azt mondom megéri a 3,4 millát, tényleg látni rajta, összes féktárcsa meg gumi új, féktárcsák gyárik!

 

A gondom az, hogy tényleg csak akkor érné meg nekem ennyit beletenni, ha tudnám, hogy 5 év múlva is gond nélkül gurulok vele az én használatom mellett! De pont ez az, amiről nem vagyok meggyőződve! :(

 

Nálam nincs az, hogy csak száraz időben, napsütésben, pedig látni, hogy azt a motort csak úgy használták eddig. Állítom, nálam elvesztené az értékének a felét a 2-ik szezonra! Az pedig nem is, hogy nem érné meg anyagilag, hanem magát a gépet sajnálnám tönkretenni.

 

A Vara más, minden tekintetben jobban bírja a külső hatásokat is az összes eleme, sajnos a GS nagyon kényes minden környezeti behatásra, oxidálódik az összes alumínium, blokk, kipufogó rendszer, stb. Egyszóval ha nem ápolják - pedig nekem arra se időm se kedvem nem lenne - akkor gyorsütemben kakivá válik! :(  

Előzmény: nagykunsági (33177)
nagykunsági Creative Commons License 2019.02.07 0 0 33177

Én évi 5-6000-nél többet nem megyek, és általában 3 év alatt megunom a motort, és veszek másikat. 

Így nálam kicsi a veszélye annak, hogy ennyi mindent kelljen csinálni rajta. 

 

De azért 2.5 millánál többet nem adnék egy vasért. Sajnálok ennél több pénzt benne tartani. 

 

Na meg, hogy nézne az ki, hogy a motor többe kerül mint az autó :)

Előzmény: Motoros73 (33176)
Motoros73 Creative Commons License 2019.02.07 -1 0 33176

Én sejtem, de már inkább nem írom le, mert megint én leszek a bunkó!

 

Egyébként szerintem is jobb az RT, ha a GS lenne a használhatóbb, akkor gondolom a rendőröknek is az lenne. Na jó, talán a GS-el kisebb földutakon is el lehet poroszkálni.

 

Az a gondom a BMW-vel, hogy ha olvasgatja valaki a bmw-s fórumot, az őszinte tagok pont a múltkor írták meg egy érdeklődőnek, hogy mire figyeljen 100 km vagy feletti GS1200 vagy RT vásárlásakor, és ott biza bármikor borulhat már a szöghajtás vagy a váltó is.

 

Az a hirdetés tetszet a múltkor, hogy GS1200A, 140 ezer km-el garantáltan költségmentes, 120 ezernél szöghajtás csere kompletten, 130 ezernél komplett váltócsere meg volt.

 

Akkor érted már miért nem vennék használt bmw-t? :(

 

Még ha nem is tekert, van benne 60 - 70 ezer, max 2 év és benne lesz nálam a 100 ezer, feltéve ha addig szét nem hullik az egész.

 

És utána???

 

Azt látom ezeket a BMW-ket 100 ezer felett szinte lehetetlenség eladni, vagy hatalmas bukóval csak. De nem is eladni akarom, hanem használni, szóval jó lesz ott a Honda! :)

 

 

Előzmény: nagykunsági (33175)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!