Két óra alatt kényelmesen fel lehet szenvedni, a belső csöveket rögzítő csavarokat kissé nehézkes meghúzni, mert alig férni hozzá. A készlethez adott blokk rögzítő csavarokat is csillagvillással kell meghúzni. Már csak napfény kellett, hogy leképezzem a fényét. Közben hó is lett, megszenvedtem a tologatással:
Ez már sokadik verzió. 1983-as GSX 1100-emen is használtam (most azon nincs). Volt csapos meg szorítós csepegés szabályzás is, de annak az a hátránya, hogy hideg időben a dermedt olajjal teljesen más volt a csepegési időköz, mint meleg időben (egyszerűen nem lehetett jól beállítani). Az időzítő kapcsolás plusz a nagy átfolyási keresztmetszet kevésbé érzékeny az olaj folyósságára. A hátsó lánckerékre jobb lenne csepegtetni, de annak is van hátránya: nehezebb oda vezetni és a mágnes szeleptől is túl messzire kerül és leálláskor több felesleg keletkezik, ami megy az aszfaltra... Nekem a láncvezető gumira megy leállás után a felesleg (max 1 csepp). Ebay-en is lehet kapni egyszerűbb cuccokat, de azok nem tetszettek. A "gyári" megoldások meg drágák.