Keresés

Részletes keresés

cukormeister:) Creative Commons License 2018.12.29 0 0 33037

Köszi!

A 3 tipus között mi a különbség?

Tudnánk írni messengeren?

Bejelölnél kérlek?

Kalmár Péter Krisztián  Cukor.

Köszi

Előzmény: Barbazsi (33036)
Barbazsi Creative Commons License 2018.12.28 0 0 33036

Az előző link neked szól 

Előzmény: cukormeister:) (33033)
Barbazsi Creative Commons License 2018.12.28 0 0 33035

Én itt vettem: https://dominator.pl/

Előzmény: Hollo Horvath (33034)
Hollo Horvath Creative Commons License 2018.12.26 0 1 33034

Hali!

BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!!!!

 

Érdeklödnék ,hogy valaki tudna méretet adni xl 1000 1999 es középsztenderhez?

cukormeister:) Creative Commons License 2018.12.26 0 0 33033

Csoki!

Van valakinek eladó sport dobja 2001-es varára?

Vagy tudtok valakit aki készít ilyet?

Handó Péterrel beszéltem :'-)

Köszi előre is.

cukormeister:) Creative Commons License 2018.12.26 0 0 33032
Előzmény: Kucsera12 (33006)
1 Bandi Creative Commons License 2018.12.24 0 1 33031

Boldog karácsonyt kívánok minden fórumtársnak.

Buchokid Creative Commons License 2018.12.24 0 0 33030

Békés, Boldog Karácsonyt!! :-)

Pap82 Creative Commons License 2018.12.24 0 1 33029

Boldog karácsonyt. 

A_Kupec Creative Commons License 2018.12.24 0 2 33028

Boldog Karácsonyt Varások! :)

 

JULES Creative Commons License 2018.12.11 0 0 33027

Hali, a GSX 1100-emre is akkor került láncolajzó amikor K.Istvánnak hála a Bandit fórumra vetődtem... ;)

Előzmény: -Mosquito- (33018)
JULES Creative Commons License 2018.12.11 0 0 33026

Ez már sokadik verzió. 1983-as GSX 1100-emen is használtam (most azon nincs). Volt csapos meg szorítós csepegés szabályzás is, de annak az a hátránya, hogy hideg időben a dermedt olajjal teljesen más volt a csepegési időköz, mint meleg időben (egyszerűen nem lehetett jól beállítani). Az időzítő kapcsolás plusz a nagy átfolyási keresztmetszet kevésbé érzékeny az olaj folyósságára. A hátsó lánckerékre jobb lenne csepegtetni, de annak is van hátránya: nehezebb oda vezetni és a mágnes szeleptől is túl messzire kerül és leálláskor több felesleg keletkezik, ami megy az aszfaltra... Nekem a láncvezető gumira megy leállás után a felesleg (max 1 csepp). Ebay-en is lehet kapni egyszerűbb cuccokat, de azok nem tetszettek. A "gyári" megoldások meg drágák.

Előzmény: 1 Bandi (33020)
1 Bandi Creative Commons License 2018.12.11 0 0 33025
Előzmény: 1 Bandi (33024)
1 Bandi Creative Commons License 2018.12.11 0 0 33024

:-)

Alinál minden van.

Nekem a Loobeman rendszere is tetszik. Nem is kókány. Esetleg ezt kiegészíteném, ezzel a mágnes szeleppel.

Előzmény: -Mosquito- (33023)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.12.11 0 0 33023
Előzmény: 1 Bandi (33021)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.12.10 0 0 33022
Előzmény: aladar644 (33019)
1 Bandi Creative Commons License 2018.12.10 0 0 33021

Neked is köszi, hogy feltetted!

 

Tavasszal lehet, hogy kipróbálom.

Előzmény: -Mosquito- (33018)
1 Bandi Creative Commons License 2018.12.10 0 0 33020

Jól +csináltad! Sokat agyalhattál rajta :-)

 

Köszi a fotókat!

Előzmény: JULES (33016)
aladar644 Creative Commons License 2018.12.10 0 0 33019

Ötletes,és profi cucc. A vizeletgyűjtő vezeték mennyire bírja az olajat?

Előzmény: -Mosquito- (33018)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.12.10 0 0 33018

Itt van egy másik olajzó. A Fece Vara fórumról való. Tartály nekem is ugyan az, pont a másikat oldalon van mint a hátsó fékfolyadék tartály. Onnan jön le műanyag csövön,amin 2db műanyag csap van. Az egyikkel a csepegést szabályzom az alsóval meg a nyit/zár. A hátsó lánckerékre van vezetve és a belső oldalán olajozza a láncot. 

 

https://www.sportmotor.hu/album/GNbUPFCaqtN

janoszeged Creative Commons License 2018.12.10 0 0 33017

Tetszik!

Előzmény: JULES (33016)
JULES Creative Commons License 2018.12.10 0 1 33016

Na csak eljutottam odáig, hogy lefényképezzem a házi készítésű láncolajzót:

Lada kuplung folyadék tartály az ülés idom alatt:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303057

Időzítő áramkör az ülés alatt, TIC TAC Orange dobozzal védve a nedvesség ellen:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303058

Gázos autóba való üzemanyag elzáró mágnesszelep (Lovato):

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303059

Réz fékcső, a végén beleszorítva egy aránylag vastag egyerű réz vezeték:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303060

 

Ahogy ráadom a gyújtást az időzítő elindul és 0.25mp-re kinyitja a mágnes szelepet, aztán 120mp szünet és így ciklikusan nyitogatja. Ez két percenként egy csepp olaj.

A kormányon van egy nyomógomb amivel plusz cseppet tudok indítani.

Applikátorként próbálkoztam többféle dologgal amit a neten találtam (injekciós tű, gyors kötöző, ecset szerű), de én a láncvezető fölé csepegtetek és ott tud csapkodni a lánc rendesen és ledarálta rövid idő alatt. Ez a fölé lógatott réz drót bevált, mert annyira fölhajtja amennyire kell, utána már nem bántja a lánc. A réz fékcsőből meg szépen legurul a csepp a dróton és megy a láncszem görgőjére közepére.

Előzmény: 1 Bandi (32942)
JULES Creative Commons License 2018.12.09 -1 0 33015

Pedig előre lehet dönteni azt a panelt...

Előzmény: aladar644 (33013)
1 Bandi Creative Commons License 2018.12.09 0 1 33014

Pár éve Varázom, de az aksit kivenni az elöző motorjaimhoz képest tényleg nagyon szarakodós. Pici a hely, nehéz az akku... szokta szídni a kiskezű japán... 

Előzmény: aladar644 (33013)
aladar644 Creative Commons License 2018.12.08 0 0 33013

A panel nem dőnthető eléggé előre.Gondoltam,rá,hogy esetleg kiakasztható,de ez sehogysem sikerült,még akkor sem,amikor már végre kikinlódtam az akksit,pedig akkor már ráláttam az egészre.Lehet,hogy a panel rosszul van beakasztva.Majd ránézek....Lényeg,hogy ki lehet akasztani,vagy jobban előre hajtani.Köszi.

Előzmény: -Mosquito- (33012)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.12.08 0 0 33012

Kulcs be,fordít ülés le. Aksi sarukon T kulccsal leveszem a csavarokat,gumi pánt kiakaszt,panel előre dönt,aksit is előre döntöm a másik kezemmel és már kint is van. 

Amúgy az egész panelt ki lehet akasztani. Biztos,hogy a helyén van?

Előzmény: aladar644 (33011)
aladar644 Creative Commons License 2018.12.08 0 0 33011

Igen,így volt előző motorjaimban. Viszont itt döntve van,kb50 fokban,beszorítva,úgy kell ki feszegetnem.

Van ott az a,nevezzem elektromos panelnek,,amire rá van akasztva a leszorító gumi szallag. Egy kicsit elmozdul,de nem eléggé,így marad a piszkálás csavarhúzóval,kézzel,meg a qrva anyázás.

Ha ez a panel jobban elmozdul,akkor kijönne könnyen,gondolom,de sehogy sem akar jobban eltávolodni az akksitól.

Előzmény: -Mosquito- (33010)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.12.08 0 2 33010

Mit/min kínlódol? 1 perc alatt ki lehet venni úgy,hogy az ülés levétel is benne van. 

Előzmény: aladar644 (33009)
aladar644 Creative Commons License 2018.12.08 0 0 33009

sziasztok

ma kivettem az akksit a sd2-es Varaderomból. Csak én kínlódom ennyire,vagy mindenkinél egy rémálom ez a művelet?

több motorom volt eddig,mindegyiknél egyszerű volt.

Bear7712 Creative Commons License 2018.12.08 0 0 33008

Köszönöm a válaszokat és a jó tanácsokat!

Németországban fogok motort venni, mert itt élek. Lehet kereskedésből veszek 1 év garanciával motort. Sajnos nincs itt olyan ismerős aki ért a motorokhoz. Azért megnézek egy jó párat mielőtt döntök. Jelenleg 44 db van eladó 3000-7000€ között. Csak van közöttük egy jó!

 

 

Előzmény: **ADAM** (32999)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!