Ez már sokadik verzió. 1983-as GSX 1100-emen is használtam (most azon nincs). Volt csapos meg szorítós csepegés szabályzás is, de annak az a hátránya, hogy hideg időben a dermedt olajjal teljesen más volt a csepegési időköz, mint meleg időben (egyszerűen nem lehetett jól beállítani). Az időzítő kapcsolás plusz a nagy átfolyási keresztmetszet kevésbé érzékeny az olaj folyósságára. A hátsó lánckerékre jobb lenne csepegtetni, de annak is van hátránya: nehezebb oda vezetni és a mágnes szeleptől is túl messzire kerül és leálláskor több felesleg keletkezik, ami megy az aszfaltra... Nekem a láncvezető gumira megy leállás után a felesleg (max 1 csepp). Ebay-en is lehet kapni egyszerűbb cuccokat, de azok nem tetszettek. A "gyári" megoldások meg drágák.
Itt van egy másik olajzó. A Fece Vara fórumról való. Tartály nekem is ugyan az, pont a másikat oldalon van mint a hátsó fékfolyadék tartály. Onnan jön le műanyag csövön,amin 2db műanyag csap van. Az egyikkel a csepegést szabályzom az alsóval meg a nyit/zár. A hátsó lánckerékre van vezetve és a belső oldalán olajozza a láncot.
Ahogy ráadom a gyújtást az időzítő elindul és 0.25mp-re kinyitja a mágnes szelepet, aztán 120mp szünet és így ciklikusan nyitogatja. Ez két percenként egy csepp olaj.
A kormányon van egy nyomógomb amivel plusz cseppet tudok indítani.
Applikátorként próbálkoztam többféle dologgal amit a neten találtam (injekciós tű, gyors kötöző, ecset szerű), de én a láncvezető fölé csepegtetek és ott tud csapkodni a lánc rendesen és ledarálta rövid idő alatt. Ez a fölé lógatott réz drót bevált, mert annyira fölhajtja amennyire kell, utána már nem bántja a lánc. A réz fékcsőből meg szépen legurul a csepp a dróton és megy a láncszem görgőjére közepére.
Pár éve Varázom, de az aksit kivenni az elöző motorjaimhoz képest tényleg nagyon szarakodós. Pici a hely, nehéz az akku... szokta szídni a kiskezű japán...
A panel nem dőnthető eléggé előre.Gondoltam,rá,hogy esetleg kiakasztható,de ez sehogysem sikerült,még akkor sem,amikor már végre kikinlódtam az akksit,pedig akkor már ráláttam az egészre.Lehet,hogy a panel rosszul van beakasztva.Majd ránézek....Lényeg,hogy ki lehet akasztani,vagy jobban előre hajtani.Köszi.
Kulcs be,fordít ülés le. Aksi sarukon T kulccsal leveszem a csavarokat,gumi pánt kiakaszt,panel előre dönt,aksit is előre döntöm a másik kezemmel és már kint is van.
Amúgy az egész panelt ki lehet akasztani. Biztos,hogy a helyén van?
Igen,így volt előző motorjaimban. Viszont itt döntve van,kb50 fokban,beszorítva,úgy kell ki feszegetnem.
Van ott az a,nevezzem elektromos panelnek,,amire rá van akasztva a leszorító gumi szallag. Egy kicsit elmozdul,de nem eléggé,így marad a piszkálás csavarhúzóval,kézzel,meg a qrva anyázás.
Ha ez a panel jobban elmozdul,akkor kijönne könnyen,gondolom,de sehogy sem akar jobban eltávolodni az akksitól.
Németországban fogok motort venni, mert itt élek. Lehet kereskedésből veszek 1 év garanciával motort. Sajnos nincs itt olyan ismerős aki ért a motorokhoz. Azért megnézek egy jó párat mielőtt döntök. Jelenleg 44 db van eladó 3000-7000€ között. Csak van közöttük egy jó!