Szerintem a klasszikus tanács itt is érvényes. Olyantól vegyél, aki megbízhatónak tűnik. Lehetőleg első tulajdonos legyen, és követhető múlttal. Ha találkozol vele, azt is látod, hol tartotta, hogyan beszél róla, hogyan ápolta...stb.
Ez sokkal fontosabb, mint hogy 30e vagy 50e vagy 70e kilométer van-e benne.
Szánj rá megfelelő összegű pénzt is, ne 1.3 millióért akarj tökéletes motort venni, kevés kilométerrel, első tulajdonostól.
Ha lelkileg felkészülsz a 2 millióra, és onnantól lefelé minden forintot ajándéknak fogsz fel, akkor biztosan találsz jó motort.
Ha kétes eredetű, sokadik tulajdonostól származó, esetleg kintről behozott motorokat kezdesz nézni, mert 1.5 millióért tuti vételnek tűnnek, akkor lehet, hogy csalódás fog érni.
A Varadero nagyon jó és megbízható motor. Nálam jövőre lesz 10 éves és a laikusok rendszeresen újnak nézik.
Kezdj el időben keresni, télen lehet néha jó dolgokat találni.
Tavasszal tervezek egy Varadero SD02 venni. Tudnátok egy rövid összefoglalót írni, hogy mire kell figyelni a vételnél? Mit érdemes megkérdezni, átnézni. Stb. Nem a kopó alkatrészekre (fékpofa) gondolok, hanem például hogy lehet felismerni a törött motort.
Ár-érték arányban szerintem tökéletes. Én azért kezdtem használni, mert garanciaidő alatt is ezt tették bele a szervízben, és gondoltam, miért térnék el a gyáritól, ha még olcsó is...
Én végigpróbáltam a Cactrol Actevo-t a Motul 5100-at a Repsol Motor Sport-ot és a Repsol Syntetico-t. Nálam a Repsol Sytetico vált be. Ezzel a leg finomabb a váltó, még 7-8000 km után is finoman lehet váltani. A félszintetikus olajakkal nehezebb volt váltani. Több erő kellett a váltáshoz és 6-7000 km után már néha ki is dobta a 4., 5. fokozatot. Az olajfogyasztás kb u.a. mind két olajtipusnál, nálam kb.: 0,8, 1,2 dl/1000 km, használattól függően.
Hello mindenki. Kérdés merült fel. Markolat fűtéses markolatom ragacsos.próbáltam letakarítani,de nagyon ugy fest a dolog,hogy az anyaga ilyen. Arra gondoltam bebandázsolom mint a teniszütő nyelét szokták. Valakinek jobb ötlete van e?? Köszi.
Szia! ADAM leírta a hibajelenségek lehetséges okait. Nálam is előfordult mindkettő hiba.
A jeladót cseréltettem, azóta nincs probléma. A HISS-nél egyszer előfordult, hogy a vezeték megtört és menet közben kanyarban, vagy előzéskor egyszerűen leállt a motor a kormány fordításakor, majd amikor visszafordítottam, újra indult. Próbáld meg ráadott gyújtásnál a kormányt forgatni, nálam is így jött elő a hiba. A HISS-t leszerelve, lebontottam a vezetékekeről a borítást és rögtön meglett a hibás rész, kivágtam belőle, összeforrasztottam, azóta tökéletes.
NEKEM rendszeresen csinálja hogy nem alszik ki az indításgátló lámpa. Olyankor a vész leállítót kikapcsolom és egyszerre kapcsolom vissza és nyomom meg az indító gombot. Mindig indul. Nekem azt mondta a faszi akitől vettem hogy ez betegsége ezeknek