Keresés

Részletes keresés

**ADAM** Creative Commons License 2018.12.05 0 3 32999

Szerintem a klasszikus tanács itt is érvényes. Olyantól vegyél, aki megbízhatónak tűnik. Lehetőleg első tulajdonos legyen, és követhető múlttal. Ha találkozol vele, azt is látod, hol tartotta, hogyan beszél róla, hogyan ápolta...stb.

Ez sokkal fontosabb, mint hogy 30e vagy 50e vagy 70e kilométer van-e benne.

 

Szánj rá megfelelő összegű pénzt is, ne 1.3 millióért akarj tökéletes motort venni, kevés kilométerrel, első tulajdonostól.

Ha lelkileg felkészülsz a 2 millióra, és onnantól lefelé minden forintot ajándéknak fogsz fel, akkor biztosan találsz jó motort. 

Ha kétes eredetű, sokadik tulajdonostól származó, esetleg kintről behozott motorokat kezdesz nézni, mert 1.5 millióért tuti vételnek tűnnek, akkor lehet, hogy csalódás fog érni.

 

A Varadero nagyon jó és megbízható motor. Nálam jövőre lesz 10 éves és a laikusok rendszeresen újnak nézik. 

Kezdj el időben keresni, télen lehet néha jó dolgokat találni.  

 

 

Előzmény: Bear7712 (32997)
1 Bandi Creative Commons License 2018.12.04 0 2 32998

http://www.motorrevu.hu/cikkek/honda_xl1000v_varadero

 

Ha esetleg ezt még nem olvastad, akkor olvasd el. A tipussal kapcsolatban, elég részletes. 

 

https://totalbike.hu/magazin/2011/06/05/hogyan_vegyunk_hasznalt_motort/

 

Ez pedig általánosságban fontos dolgokat ír le. Ha van lehetőséged, akkor villogtasd ki, hogy van e benne hibakód. És/Vagy vidd el szerelőhöz.

 

 

Előzmény: Bear7712 (32997)
Bear7712 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 32997

Üdv Mindenkinek!

 

Tavasszal tervezek egy Varadero SD02 venni. Tudnátok egy rövid összefoglalót írni, hogy mire kell figyelni a vételnél? Mit érdemes megkérdezni, átnézni. Stb. Nem a kopó alkatrészekre (fékpofa) gondolok, hanem például hogy lehet felismerni a törött motort.

Teljesen kezdő vagyok a motorvásárlásban. 

Válaszokat előre is köszönöm!!

**ADAM** Creative Commons License 2018.12.01 0 0 32996

Ár-érték arányban szerintem tökéletes. 
Én azért kezdtem használni, mert garanciaidő alatt is ezt tették bele a szervízben, és gondoltam, miért térnék el a gyáritól, ha még olcsó is...

Előzmény: hbo111 (32995)
hbo111 Creative Commons License 2018.12.01 0 0 32995

Eddig én is azt tettem bele, de gondoltam hátha van jobb is :)

 

Előzmény: **ADAM** (32994)
**ADAM** Creative Commons License 2018.11.30 0 0 32994

Abszolút egyetértek.

Én mindig Repsol Moto sintético-t teszek bele.

4 liter kb. 8eFt. 

Tökéletesen működik vele a motor.

 

 

Előzmény: 1 Bandi (32993)
1 Bandi Creative Commons License 2018.11.30 0 0 32993

Szia!

 

Én végigpróbáltam a Cactrol Actevo-t a Motul 5100-at a Repsol Motor Sport-ot és a Repsol Syntetico-t. Nálam a Repsol Sytetico vált be. Ezzel a leg finomabb a váltó, még 7-8000 km után is finoman lehet váltani. A félszintetikus olajakkal nehezebb volt váltani. Több erő kellett a váltáshoz és 6-7000 km után már néha ki is dobta a 4., 5. fokozatot. Az olajfogyasztás kb u.a. mind két olajtipusnál, nálam kb.: 0,8, 1,2 dl/1000 km, használattól függően. 

 

Ez 80000 km tapasztalata.

 

üdv

Bandi

Előzmény: hbo111 (32992)
hbo111 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 32992

Sziasztok!

 

Biztos volt már téma de azért megkérdezem :)

Ki milyen olajat használ az XL1000 SD2 gépbe?

Kell bele a full szintetikus vagy jó a félszintetikus?

A Motul 5100 10W-40 néztem ki de az csak félszintetikus.

A 7100 motul már szintetikus de jóval drágább, érdemes lehet ezt beletenni?

 

 

Barbazsi Creative Commons License 2018.11.21 0 1 32991

A hiba HISS volt, nem olvasta kulcsokat. Csere után motor pöccre indult. Azóta is tökéletesen indul. Sajnos mostanra az idő romlott el.

Köszönöm még egyszer a tanácsokat, ötleteket. Bazsi 

Előzmény: Don Varadero (32978)
**ADAM** Creative Commons License 2018.11.18 0 0 32990

Szia, küldj légszi egy emailt a kormendi_adam@yahoo.com címre és átküldöm.

Fórumra mégsem szívesen teszem fel, ki tudja, örül-e neki

 

Előzmény: Pap82 (32989)
Pap82 Creative Commons License 2018.11.14 0 0 32989

Sziasztok, ADAM, Zsifi számát át tudnád passzolni, ha publikus, köszi. 

Előzmény: **ADAM** (32986)
kiss_atti Creative Commons License 2018.11.12 0 1 32988
Előzmény: Luska (32987)
Luska Creative Commons License 2018.11.11 0 0 32987

Szevasztok!

Honda Varaderot keresek megvételre.

Max 50000 kilométer futással, 2010 utánit. Várom az ajánlatokat!

**ADAM** Creative Commons License 2018.11.02 0 0 32986

Ok, meg lett 😀

Előzmény: **ADAM** (32984)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.11.02 0 0 32985

Decatlonba vagy máshol is kerékpár kormányszalag vagy teniszütő gripet tegyél rá. Nekem is így van, jobb is a forgása a nagy 2Xl-es kezemnek. :) 

 

https://www.decathlon.hu/500-mikroszalas-kormanyszalag-id_8204055.html

 

https://www.decathlon.hu/teniszuto-gripnedvszivo--id_8381719.html

Előzmény: Nagy Pedro (32983)
**ADAM** Creative Commons License 2018.11.02 0 0 32984

Halló halló tud valaki valamit Zsifiről?

megszűnt a telefonszáma és nem tudom elérni

Nagy Pedro Creative Commons License 2018.11.02 0 0 32983

Hello mindenki. Kérdés merült fel. Markolat fűtéses markolatom ragacsos.próbáltam letakarítani,de nagyon ugy fest a dolog,hogy az anyaga ilyen. Arra gondoltam bebandázsolom mint a teniszütő nyelét szokták. Valakinek jobb ötlete van e?? Köszi. 

Varahannes Creative Commons License 2018.10.28 0 0 32982

Sziasztok

 

Szétbontok egy 1999-es Fekete/Szürke 64.000km-t futott XL1000 Varadero-t.

Akit érdekel valamilyen alkatrész, az írjon az ivu449@gmx.at-re.

 

Üdv.

Gábor

Varahannes Creative Commons License 2018.10.25 0 0 32981

@pezo2

Tökéletes! 

KÖSZÖNÖM!!!

Barbazsi Creative Commons License 2018.10.25 0 0 32980

Köszönöm az infókat. Megnézem.

Előzmény: Don Varadero (32979)
Don Varadero Creative Commons License 2018.10.25 0 0 32979

Ja igen! A vázon a kormány elfordulás határolója vágta el a vezetéket, összecsípte. Azóta a kábeleket még pluszban egy benzincsőbe is beburkoltam :D

Előzmény: Don Varadero (32978)
Don Varadero Creative Commons License 2018.10.25 0 0 32978

Szia! ADAM leírta a hibajelenségek lehetséges okait. Nálam is előfordult mindkettő hiba.

A jeladót cseréltettem, azóta nincs probléma.
A HISS-nél egyszer előfordult, hogy a vezeték megtört és menet közben kanyarban, vagy előzéskor egyszerűen leállt a motor a kormány fordításakor, majd amikor visszafordítottam, újra indult.
Próbáld meg ráadott gyújtásnál a kormányt forgatni, nálam is így jött elő a hiba.
A HISS-t leszerelve, lebontottam a vezetékekeről a borítást és rögtön meglett a hibás rész, kivágtam belőle, összeforrasztottam, azóta tökéletes.

Előzmény: Barbazsi (32977)
Barbazsi Creative Commons License 2018.10.24 0 0 32977

Szia. Sajnos így sem indul.

Előzmény: Nagy Pedro (32972)
janoszeged Creative Commons License 2018.10.24 0 0 32976

Van egy eladó angol nyelvű Service Manual 1000 Ft

Előzmény: Pezo2 (32975)
Pezo2 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 32975
Előzmény: Varahannes (32974)
Varahannes Creative Commons License 2018.10.23 0 0 32974

Sziasztok

A karburátoros Varadero-hoz lenne szükségem szerelési útmutatóra.

Tud valaki segíteni? Link, pdf, stb.

Elöre is köszönöm!!!!

üdv

Barbazsi Creative Commons License 2018.10.23 0 0 32973

Köszi, ezt így még nem próbáltam.

Előzmény: Nagy Pedro (32972)
Nagy Pedro Creative Commons License 2018.10.22 0 0 32972

NEKEM rendszeresen csinálja hogy nem alszik ki az indításgátló lámpa. Olyankor a vész leállítót kikapcsolom és egyszerre kapcsolom vissza és nyomom meg az indító gombot. Mindig indul. Nekem azt mondta a faszi akitől vettem hogy ez betegsége ezeknek

Barbazsi Creative Commons License 2018.10.22 0 0 32971

Köszönöm a választ, holnap még kísérletezem.

Előzmény: **ADAM** (32970)
**ADAM** Creative Commons License 2018.10.22 0 0 32970

Szia!

 

Két lehetőséget tudok elképzelni:

 

1. főtengyel jeladó - ebben az esetben a megoldás, ha lekapcsolt leállító gomb mellett egy-kétszer ráindítasz, utána piros gomb vissza a helyére. Ha ez nem segít (gondolom már próbáltad és nem segít), akkor kérj meg valakit, hogy toljon meg és 5. vagy 6. sebességben kicsit engedd rá a kuplungot, a kikapcsolt piros gomb mellett. Ez a módszer biztosan elfordítja a főtengelyt. Ha jeladó a gond, ezzel megoldódik. Ha az nem segít, akkor 99% nem jeladó hiba.

(Egyébként jeladó hiba miatt a már járó motor sosem áll le.. szóval szerintem nálad nem ez a gond)

 

2. A gyújtáskapcsolónál levő HISS feliratú köralakú műanyag keretben van az érzékelő, ez érzékeli a kulcsot. Ennek a kábele el tud szakadni, érintkezési hibás lesz a kormány mozgatása miatt ez évek során. Ez nálam is előfordult. Babráld végig a vezetéket alaposan, ráadott gyújtás mellett, és valószínűleg egyszer csak el fog indulni a szivattyúd. Ennek cseréje nem olcsó 20-40e között, de onnantól a hiba megszűnik.

 

 

Előzmény: Barbazsi (32966)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!