Keresés

Részletes keresés

Bear7712 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 32997

Üdv Mindenkinek!

 

Tavasszal tervezek egy Varadero SD02 venni. Tudnátok egy rövid összefoglalót írni, hogy mire kell figyelni a vételnél? Mit érdemes megkérdezni, átnézni. Stb. Nem a kopó alkatrészekre (fékpofa) gondolok, hanem például hogy lehet felismerni a törött motort.

Teljesen kezdő vagyok a motorvásárlásban. 

Válaszokat előre is köszönöm!!

**ADAM** Creative Commons License 2018.12.01 0 0 32996

Ár-érték arányban szerintem tökéletes. 
Én azért kezdtem használni, mert garanciaidő alatt is ezt tették bele a szervízben, és gondoltam, miért térnék el a gyáritól, ha még olcsó is...

Előzmény: hbo111 (32995)
hbo111 Creative Commons License 2018.12.01 0 0 32995

Eddig én is azt tettem bele, de gondoltam hátha van jobb is :)

 

Előzmény: **ADAM** (32994)
**ADAM** Creative Commons License 2018.11.30 0 0 32994

Abszolút egyetértek.

Én mindig Repsol Moto sintético-t teszek bele.

4 liter kb. 8eFt. 

Tökéletesen működik vele a motor.

 

 

Előzmény: 1 Bandi (32993)
1 Bandi Creative Commons License 2018.11.30 0 0 32993

Szia!

 

Én végigpróbáltam a Cactrol Actevo-t a Motul 5100-at a Repsol Motor Sport-ot és a Repsol Syntetico-t. Nálam a Repsol Sytetico vált be. Ezzel a leg finomabb a váltó, még 7-8000 km után is finoman lehet váltani. A félszintetikus olajakkal nehezebb volt váltani. Több erő kellett a váltáshoz és 6-7000 km után már néha ki is dobta a 4., 5. fokozatot. Az olajfogyasztás kb u.a. mind két olajtipusnál, nálam kb.: 0,8, 1,2 dl/1000 km, használattól függően. 

 

Ez 80000 km tapasztalata.

 

üdv

Bandi

Előzmény: hbo111 (32992)
hbo111 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 32992

Sziasztok!

 

Biztos volt már téma de azért megkérdezem :)

Ki milyen olajat használ az XL1000 SD2 gépbe?

Kell bele a full szintetikus vagy jó a félszintetikus?

A Motul 5100 10W-40 néztem ki de az csak félszintetikus.

A 7100 motul már szintetikus de jóval drágább, érdemes lehet ezt beletenni?

 

 

Barbazsi Creative Commons License 2018.11.21 0 1 32991

A hiba HISS volt, nem olvasta kulcsokat. Csere után motor pöccre indult. Azóta is tökéletesen indul. Sajnos mostanra az idő romlott el.

Köszönöm még egyszer a tanácsokat, ötleteket. Bazsi 

Előzmény: Don Varadero (32978)
**ADAM** Creative Commons License 2018.11.18 0 0 32990

Szia, küldj légszi egy emailt a kormendi_adam@yahoo.com címre és átküldöm.

Fórumra mégsem szívesen teszem fel, ki tudja, örül-e neki

 

Előzmény: Pap82 (32989)
Pap82 Creative Commons License 2018.11.14 0 0 32989

Sziasztok, ADAM, Zsifi számát át tudnád passzolni, ha publikus, köszi. 

Előzmény: **ADAM** (32986)
kiss_atti Creative Commons License 2018.11.12 0 1 32988
Előzmény: Luska (32987)
Luska Creative Commons License 2018.11.11 0 0 32987

Szevasztok!

Honda Varaderot keresek megvételre.

Max 50000 kilométer futással, 2010 utánit. Várom az ajánlatokat!

**ADAM** Creative Commons License 2018.11.02 0 0 32986

Ok, meg lett 😀

Előzmény: **ADAM** (32984)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.11.02 0 0 32985

Decatlonba vagy máshol is kerékpár kormányszalag vagy teniszütő gripet tegyél rá. Nekem is így van, jobb is a forgása a nagy 2Xl-es kezemnek. :) 

 

https://www.decathlon.hu/500-mikroszalas-kormanyszalag-id_8204055.html

 

https://www.decathlon.hu/teniszuto-gripnedvszivo--id_8381719.html

Előzmény: Nagy Pedro (32983)
**ADAM** Creative Commons License 2018.11.02 0 0 32984

Halló halló tud valaki valamit Zsifiről?

megszűnt a telefonszáma és nem tudom elérni

Nagy Pedro Creative Commons License 2018.11.02 0 0 32983

Hello mindenki. Kérdés merült fel. Markolat fűtéses markolatom ragacsos.próbáltam letakarítani,de nagyon ugy fest a dolog,hogy az anyaga ilyen. Arra gondoltam bebandázsolom mint a teniszütő nyelét szokták. Valakinek jobb ötlete van e?? Köszi. 

Varahannes Creative Commons License 2018.10.28 0 0 32982

Sziasztok

 

Szétbontok egy 1999-es Fekete/Szürke 64.000km-t futott XL1000 Varadero-t.

Akit érdekel valamilyen alkatrész, az írjon az ivu449@gmx.at-re.

 

Üdv.

Gábor

Varahannes Creative Commons License 2018.10.25 0 0 32981

@pezo2

Tökéletes! 

KÖSZÖNÖM!!!

Barbazsi Creative Commons License 2018.10.25 0 0 32980

Köszönöm az infókat. Megnézem.

Előzmény: Don Varadero (32979)
Don Varadero Creative Commons License 2018.10.25 0 0 32979

Ja igen! A vázon a kormány elfordulás határolója vágta el a vezetéket, összecsípte. Azóta a kábeleket még pluszban egy benzincsőbe is beburkoltam :D

Előzmény: Don Varadero (32978)
Don Varadero Creative Commons License 2018.10.25 0 0 32978

Szia! ADAM leírta a hibajelenségek lehetséges okait. Nálam is előfordult mindkettő hiba.

A jeladót cseréltettem, azóta nincs probléma.
A HISS-nél egyszer előfordult, hogy a vezeték megtört és menet közben kanyarban, vagy előzéskor egyszerűen leállt a motor a kormány fordításakor, majd amikor visszafordítottam, újra indult.
Próbáld meg ráadott gyújtásnál a kormányt forgatni, nálam is így jött elő a hiba.
A HISS-t leszerelve, lebontottam a vezetékekeről a borítást és rögtön meglett a hibás rész, kivágtam belőle, összeforrasztottam, azóta tökéletes.

Előzmény: Barbazsi (32977)
Barbazsi Creative Commons License 2018.10.24 0 0 32977

Szia. Sajnos így sem indul.

Előzmény: Nagy Pedro (32972)
janoszeged Creative Commons License 2018.10.24 0 0 32976

Van egy eladó angol nyelvű Service Manual 1000 Ft

Előzmény: Pezo2 (32975)
Pezo2 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 32975
Előzmény: Varahannes (32974)
Varahannes Creative Commons License 2018.10.23 0 0 32974

Sziasztok

A karburátoros Varadero-hoz lenne szükségem szerelési útmutatóra.

Tud valaki segíteni? Link, pdf, stb.

Elöre is köszönöm!!!!

üdv

Barbazsi Creative Commons License 2018.10.23 0 0 32973

Köszi, ezt így még nem próbáltam.

Előzmény: Nagy Pedro (32972)
Nagy Pedro Creative Commons License 2018.10.22 0 0 32972

NEKEM rendszeresen csinálja hogy nem alszik ki az indításgátló lámpa. Olyankor a vész leállítót kikapcsolom és egyszerre kapcsolom vissza és nyomom meg az indító gombot. Mindig indul. Nekem azt mondta a faszi akitől vettem hogy ez betegsége ezeknek

Barbazsi Creative Commons License 2018.10.22 0 0 32971

Köszönöm a választ, holnap még kísérletezem.

Előzmény: **ADAM** (32970)
**ADAM** Creative Commons License 2018.10.22 0 0 32970

Szia!

 

Két lehetőséget tudok elképzelni:

 

1. főtengyel jeladó - ebben az esetben a megoldás, ha lekapcsolt leállító gomb mellett egy-kétszer ráindítasz, utána piros gomb vissza a helyére. Ha ez nem segít (gondolom már próbáltad és nem segít), akkor kérj meg valakit, hogy toljon meg és 5. vagy 6. sebességben kicsit engedd rá a kuplungot, a kikapcsolt piros gomb mellett. Ez a módszer biztosan elfordítja a főtengelyt. Ha jeladó a gond, ezzel megoldódik. Ha az nem segít, akkor 99% nem jeladó hiba.

(Egyébként jeladó hiba miatt a már járó motor sosem áll le.. szóval szerintem nálad nem ez a gond)

 

2. A gyújtáskapcsolónál levő HISS feliratú köralakú műanyag keretben van az érzékelő, ez érzékeli a kulcsot. Ennek a kábele el tud szakadni, érintkezési hibás lesz a kormány mozgatása miatt ez évek során. Ez nálam is előfordult. Babráld végig a vezetéket alaposan, ráadott gyújtás mellett, és valószínűleg egyszer csak el fog indulni a szivattyúd. Ennek cseréje nem olcsó 20-40e között, de onnantól a hiba megszűnik.

 

 

Előzmény: Barbazsi (32966)
gorazs Creative Commons License 2018.10.22 0 0 32969

2005 ös Varához keresnék plexit. Köszi

Barbazsi Creative Commons License 2018.10.22 0 0 32968

Igen, sajnos mindkettö kulcsnál ugyanaz a jelenség tapasztalhato.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!