mert - szerintem ( hangsúlyozom, hogy SZERINTEM!!) - erre sokkal jobb egy gumis szakszerviz, mint bármilyen márkaszerviz ( de nem is nagyon érdekelt, mert vagy a kanyarral, vagy az esti betevővel voltunk elfoglalva), így amikor én gumiárakat nézek, akkor nem a Wallis, vagy a Dream árai a mérvadóak, hanem a Kékholdéi, esetleg az R17-en bóklászok.
Egyébként csak ritkán érdekel, hogy mások mennyit költenek a motorjaikra ( vagy bármire), az sokkal jobban foglalkoztat, hogy nekem mibe fáj a hobbi...
:-))))
Egyébként meg - de nyilván ehhez sincs semmi közöm - kicsit fel lehetne függesztenetek egymás baszogatását, mert mindkettőtöket jól ismerem, és mindketten normális emberek vagytok.. amúgy ..
Garmin GPS,E jeles DRL,szabvány szivargyújtó,mindegyik biztivel ellátva. Mi van?? Nem magyarázkodás,leírtam,hogy megértsd. :D Néha nagy rejtély vagy nekem..
Már megint a magyarázkodás, tök feleslegesen. Miattam olyan után gyártott cuccokkal nehezíted a saját életed, amilyennel akarod. Mivel pedig a közelmúltban kiderült, hogy valójában milyen kis sértődős vagy, érd be ennyivel :-P
Az Alpokban Ronson cimbit nem kérdezted meg,mennyiért cserélték le a gumikat a Wallisban? :) Nekünk nem merte elmondani a legutóbbi dunaparti dumapartyn. :D
Pl a 3.-ik szett Pirelli Scorpion II gumit 61-63eFt-ért hozzák. Máshol kb 75-77eFt + esetenként futár lenne. Szerelési összeg igen tág. Bled guri előtt 1 nappal sos-be kellett,akkora érkezett meg a gumi is. Érden kaptam 15eFt-os ajánlatot is. :D De aztán megoldottam olcsóbban.
Akksi,lásd lentebb. :)
Vezetékelés -ll-. :)
Amúgy ugyan úgy kötötték be a Garmint a Dreambe mint tudjuk kinél.
Kábelek öregednek,csatlakozok eloxidálódnak,generátor sem friss,fesszabályzó is egy hiba forrás lehet,szénkefe is kopik stb stb.
2éve amikor kampecó cellazárlatos lett a 8 hónapos Banner akksi és ott tologattuk a kis csapattal a gépet gyári Hondás Yuasa ~40eFt volt,most karcólhatja cirka 45-50eFt-ot. 5év után minden évben kimérettem a gyári akksit,hogy áll benne a szufla. 7éves korában,döntöttem el akkor csere. Bannert 18eFt-ért vettem majd gariba cserélték Exidre. Most 2éves ha még lesz 2 éve,már jó.
Semmi köze,hogy majd 100eKm-nél elfüstölt az indítórelé biztosíték háza. Van akinél hamarabb van akinél 150-180eKm-nél égett meg ez a 3-6eFt-os alkatrész. Előttem tudjuk ki kábelezte/szerelte be.
Kollégánál is ez történt,nem tudni mennyi Km van a gépben.
"Ezt te is megengedhetnéd magadnak, ha végre szintet lépnél.
Elárulom a mottót: nem az a megoldás, hogy spórolsz, inkább keress többet ;-) "
Hmm valamit rosszul csinálsz. :) Te is vigyorogva hallgattad amikor mondták a Bmw sisak kommunikációs szettre a 350-400eFt-os árat. Majd vettél egy N104 N-Com-ot kombót kb 1/2 áron. ;)
Te sem én sem vagyok a pénzem ellensége,ha tudok venni hasonló tudású/tulajdonságú terméket kedvezőbb/jobb áron akkor lehet azt fogom venni.
Azert, mert a Banner/Exide valahol 20eft korul van arban. A gyari arat nem ismerem, de minimum x3 saccolom.
A Vara akksi teren erdekes, mert amit gyengulni kezd a motor jelzi. Leall menet kozben, muszerfal reset stb. mikozben rarakjak a terhelovillara eleg erosnek tunik (arrol az akksirol, ami a Varat mar alig tekerte a szomszedom meg siman inditgatta a bohom csopperjet egy feldelutan).
Mikor akksit vettem a helyi boltos ket tipust tudott volna adni, Bannert es Exideot. A Bannerre sokan panaszkodtak, mert hamar tonkrement. Ennek okat abban latta, hogy a polusok kivezetese megvaltozott a Banneren (allitolag lemez lett olom helyett) es ennek az atkotese megy tonkre. Nem tudom igaz-e, nem lattam ujabb Bannert.
Az elozo Banneremre ranezve azt mondta, hogy az meg olom polusu, az jo (ki is birt 4-5 evet). Exide lett, eddig megy.
Esetemben azért, mert Zsifinél a műhelyben döglött be az akksi (micsoda szerencse, hogy nem az úton valahol!), és ő a polcról pont egy Bannert emelt le.
Szóval nem volt benne túl nagy megfontolás, hogy miért Banner lett...
Mondjuk van a másik véglet,aki meg csillárdokiért cserél gumit is.. :))))))
---
Ezt nem értem,
nekem a CT-re 65-82k között elérhető egy garnitúra gumi ( Anakee 2 vs Road 5 Trail és az összes gyártó e kettő között), éppen most egy Brigi Battlax T30 pár van fenn 70-ért a Kékholdból. Ez 17k HUF különbség, hol látod a csilliárdokat ?
Éppen a múlt héten, az Alpokban beszélgettünk az akkukról, a Deauville gyári akksiját helytelen téli tárolás miatt a 3. tél végén kifektettem, vettem bele egy gyárit és azzal adtam el 5 év múlva. Ja, drágább 12-15k ft-tal, mintha vettem volna valamit, de sosem volt vele gondom..
Szóval akinek nem kötögették ide-oda a vezetékeit hatszor a 10 éves motorjában, annak én is a gyárit javallom...
Igen, erről beszélek én is. A 4,5,6,7 év az pont 1,2,3,4-gyel több, mint amennyit az általatok vett nem gyári akksi bír, ezért nem értem, miért szúrtok ki magatokkal.
ha már min. 8éves a gép elektromos rendszere ami már nem olyan mint újkorában.
Azért el ne higgy mindent, csak azért mert az akksis mondja.
Nem, nem azért nem olyan mint újkorában mert 8 éves, hanem mert korábban valaki kontár módon nyúlt hozzá, emiatt elfüstölt (alattad) a technika menet közben. De az ami elfüstölt, nyomokban sem emlékeztetett a gyári megoldásokra. Remélem ezt te sem látod másként, mert akkor nálad is tetten érhető lenne némi hozzá nem értés.
Mondjuk van a másik véglet,aki meg csillárdokiért cserél gumit is.. :))))))
Ezt te is megengedhetnéd magadnak, ha végre szintet lépnél.
Elárulom a mottót: nem az a megoldás, hogy spórolsz, inkább keress többet ;-)
Hiába veszed meg a gyárit,ha már min. 8éves a gép elektromos rendszere ami már nem olyan mint újkorában. Így lehet,hogy nem ~8 év hanem ~4,5,6,7 év lesz. Az aksis is ezt mondta..
Mondjuk van a másik véglet,aki meg csillárdokiért cserél gumit is.. :))))))
Nem emlékszem már pontosan milyen csatlakozókkal szerelték a hátsó indexeket, de ha hengeres csatlakozó van /ahogy írták/ egy kis WD 40 segít a bontás előtt. Ha a fém részekhez folyik, nem okoz bajt. Fotót tudsz csatolni?
A műanyag részeket meg tudják hegeszteni, az ügyesebb mesterek tudnak pótolni is hiányzó részeket, aztán mehet festeni. Épet vásárolni bontásból lehet. Érdeklődj a bajai bontónál, vagy nemzetközi oldalakon. Alkatrész beszerzésre lehetőség még a márkakereskedés is.
Észrevettem hogy eltört a csomagtartó tartókonzolja a farokidomban. Megpróbáltam kicserélni de elakadtam a kábelezés bontásánál: elméletileg a hátsó indexek csatlakozóit szét kéne húzni de nálam ez nem tűnik bonthatónak olyan átlátszó zsugorcsőbe van csomagolva. Nem tudtam szétszedni... Mind ilyen vagy az enyém valami barkács?
A gyári csomagtartóban egyébként felül van valami gumibetét? Én platnival meg dobozzal vettem de most leszedtem a platnit, nem nagyon használtam a dobozt eddig sem, meg ha eltöri a rázkódás a tartót akkor főleg nem kell. De most hiányzik a szememnek egy gumi borító.
Sziasztok, tavaly vettem egy 1999-es Varaderót, már régóta vágytam rá, és sikerült is a szezont minden baj nélkül végig motoroznom. Sajnos egy figyelmetlenségem miatt letettem a bal oldalára, nekem a kulcs csontom, a Varaderónak a bal oldali bukócsöve, idom az indexel és a plexi repedt el. Van esetleg ötletetek ezek beszerzésére? Köszönöm a segítséget :)
Az enyém utcán állt. Olaszországból lett behozva. Km is van benne.Tuti nem a valósat mutatja.Van hely ahol az olasz motorok km állását le lehet kérdezni alvázszám alapján?A műszaki vizsgán ott is dokumentálják.Szerintem.Tudja ezt valaki?