Hiába veszed meg a gyárit,ha már min. 8éves a gép elektromos rendszere ami már nem olyan mint újkorában. Így lehet,hogy nem ~8 év hanem ~4,5,6,7 év lesz. Az aksis is ezt mondta..
Mondjuk van a másik véglet,aki meg csillárdokiért cserél gumit is.. :))))))
Nem emlékszem már pontosan milyen csatlakozókkal szerelték a hátsó indexeket, de ha hengeres csatlakozó van /ahogy írták/ egy kis WD 40 segít a bontás előtt. Ha a fém részekhez folyik, nem okoz bajt. Fotót tudsz csatolni?
A műanyag részeket meg tudják hegeszteni, az ügyesebb mesterek tudnak pótolni is hiányzó részeket, aztán mehet festeni. Épet vásárolni bontásból lehet. Érdeklődj a bajai bontónál, vagy nemzetközi oldalakon. Alkatrész beszerzésre lehetőség még a márkakereskedés is.
Észrevettem hogy eltört a csomagtartó tartókonzolja a farokidomban. Megpróbáltam kicserélni de elakadtam a kábelezés bontásánál: elméletileg a hátsó indexek csatlakozóit szét kéne húzni de nálam ez nem tűnik bonthatónak olyan átlátszó zsugorcsőbe van csomagolva. Nem tudtam szétszedni... Mind ilyen vagy az enyém valami barkács?
A gyári csomagtartóban egyébként felül van valami gumibetét? Én platnival meg dobozzal vettem de most leszedtem a platnit, nem nagyon használtam a dobozt eddig sem, meg ha eltöri a rázkódás a tartót akkor főleg nem kell. De most hiányzik a szememnek egy gumi borító.
Sziasztok, tavaly vettem egy 1999-es Varaderót, már régóta vágytam rá, és sikerült is a szezont minden baj nélkül végig motoroznom. Sajnos egy figyelmetlenségem miatt letettem a bal oldalára, nekem a kulcs csontom, a Varaderónak a bal oldali bukócsöve, idom az indexel és a plexi repedt el. Van esetleg ötletetek ezek beszerzésére? Köszönöm a segítséget :)
Az enyém utcán állt. Olaszországból lett behozva. Km is van benne.Tuti nem a valósat mutatja.Van hely ahol az olasz motorok km állását le lehet kérdezni alvázszám alapján?A műszaki vizsgán ott is dokumentálják.Szerintem.Tudja ezt valaki?
A 2009-es Varaderoval 8 liter fölé az autópályán sem ment a fogyasztás, amikor Dubrovnikból hazajöttem végig autópályán, 8 óra alatt (960km), 3 dobozzal, utas nélkül. Az átlag 125km/h volt, de ebben van ugye 3 határátlépés, és kétóránkénti tankolás, amikor kifogy a benzin.
A tényleges haladási sebesség gps szerint 160 és 180 között volt, ahogy a forgalom engedte.
Szóval az SD01 alsó-közepes fogyasztása ott van, ahol az SD02 teteje.
Sd01-el nekem a 7 liter a legalja kb. autokázós tempóval, inkább 8+ az átlag ha "normálisan" motorozol, de sikerült már közel 13-at is megetetni vele, mondjuk ott 180+ volt az átlagsebesség
Szia, tavasszal vettem egy 1999-es SD1-et. Termosztátot kellett csak cserélni. 7.2-t fogyaszt tempósan haladva. A váltó tud csattanni, de akadni nem akad.
Hasonlókat olvastam én is a karbis Varaderokról,ezért mindenképpen egy injektorosat javasolok.A váltóhoz nem tudok hozzászólni,végül egy 2008-as kiadást vettem,némi hangja van,de szerintem az mindegyiknek van (olajcsere után is?jó minőségű olajnál is?). a fogyasztása 5.5-6.5 között mozog.Előtte egy Vstromot hajtottam,az kb egy fél literrel nyelt be többet.
Üdv mindenkinek. Zoli vagyok új itt a fórumon. A segítségeteket kérném. Egy 2001-s SD01-t készülök venni. Korábban már volt egy ilyen vasam nem jó élményekkel. A fogyasztása brutális 8-10 között volt normál tempónál.Nem vagyok egy száguldozós tipus. A váltója hangos, felfelé váltásnál sokszor megakadt az üresnél. Egy szezont használtam. Kérlek benneteket írjátok meg a ti tapasztalataitokat hogy az én gépemmel volt gond vagy ezek a típusra jellemző általános problémák.