Keresés

Részletes keresés

aladar644 Creative Commons License 2018.07.25 0 0 32833

Köszi,hát nem vidítottál fel.Mindenestől együtt lesz kb 40e,mert ugye mindent illik megbontáskor cserélni,párban,mert a kipufogó rendszert egyben lehet csak levenni a szereléshez.A Vstromnál ilyen vagy hasonló nem jelentkezett.,pedig az öregebb volt,és több km volt benne.

Előzmény: -Mosquito- (32832)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.07.24 0 0 32832

Emlékeim szerint azt valami 40-50eKm környékén lett cserélve. Aztán mondhatni minden éveben megint. 

Előzmény: aladar644 (32831)
aladar644 Creative Commons License 2018.07.24 0 0 32831

sziasztok

elszállt a hátsó hengeren a kipufogó tömítés,hangosabb lett a 2008-as Varaderonak.Azt mondják,hogy ez gyakori jelenség,ha nem is tipushiba.

Van ilyen tapasztalatotok?engem kicsit meglepett,hogy 65ezernél ez bekövetkezik.

1 Bandi Creative Commons License 2018.07.21 0 0 32830

Szerintem az nem jó. De mondjuk nem vagyok szereĺő vagy szekértő. Nekem még nem csinálta 2000 nél.

Előzmény: Nagy Pedro (32829)
Nagy Pedro Creative Commons License 2018.07.20 0 0 32829

Nekem 2000 környékén hagy ki néha. Alapjárat jó

1 Bandi Creative Commons License 2018.07.16 0 0 32828

Ok köszi

Előzmény: **ADAM** (32827)
**ADAM** Creative Commons License 2018.07.16 0 1 32827

Csak alapjáraton csinálja, és nem hiba. Ilyen a konstrukció, kevés üzemanyagot kap alapjáraton gyárilag.

Zsifi egyszer elmesélte.

Nem gond, nem áll le, semmi hibát nem okoz.

 

De a Transalp szebben duruzsolt:)

 

Előzmény: 1 Bandi (32825)
**ADAM** Creative Commons License 2018.07.16 0 1 32826

Szerintem az összes injektoros Varadero-nak így jár a motorja. 

Lehet, hogy a tied nem, de akkor egy az egymillióban vagy.

Kérdezd meg Zsifit, ha nekem nem hiszel.

 

Előzmény: janoszeged (32824)
1 Bandi Creative Commons License 2018.07.16 0 0 32825

Nekem időnként szintén elcsklik 1 pillanatra. De ezt a 750 es Afrcam is csinálta. Pedig az karbis a blokk pedig hasonló a TA hoz. Gázon viszont sosem csinálja. Hibakód nincs.

Előzmény: janoszeged (32824)
janoszeged Creative Commons License 2018.07.16 -1 0 32824

 "az injektor miatt állandóan fuldoklik, el-elcsuklik a hangja alapjáraton." Ez csak a Te motorodra igaz! Valami beállítási probléma lehet vele!

Előzmény: **ADAM** (32822)
kriszpo Creative Commons License 2018.07.16 0 0 32823

Szia!

 

Köszönöm a gyors választ.

Még van egy kis időm jövő tavaszig, addig sikerül eldönteni (mármint a kérdést).

De mindenképpen adok esélyt a Transalpnak is.

 

Előzmény: **ADAM** (32822)
**ADAM** Creative Commons License 2018.07.15 0 2 32822

Szia!

 

Évekig használtam Transalpot és 9 éve Varaderom van, tehát minden infó saját tapasztalat.

 

A Transalp egy személy számára tökéletesen elegendő, kivéve ha komoly autópálya tempóban akarsz sokat haladni (120-130 felett, rendszeresen, huzamosan). Ha évente 1x lemész Ausztriába és vissza, akkor semmi gond, tökéletes lesz. Ereje bőven elég, gyorsul, szép a hangja, nem fogyaszt túl sokat, sokkal kisebb és kezelése sokkal könnyebb mint a Varadero. Ülése keskenyebb is, sokkal jobban le fog érni a lábad.

Két embernek hegyekben már kicsit kevés az erő, a rugózás, de igazából teljesen használható.

Erdei utakon lehet vele közlekedni, persze ha megborul, ez is maga alá temet.

Nem krossz motor, de lemehetsz vele az útról.

Szélvédelme 80-100-ig elfogadható, felette nekem kevés volt.

 

A Varadero teljesen más motor.

Sokkal erősebb, sokkal gyorsabb, sokkal nagyobb vele minden helyzetben és minden pillanatban a sebességed. Városban, pályán, mindenhol. Ez nem feltétlenül jó dolog. A szélvédelme parádés a Transalphoz képest, lehet vele menni autópályán is hosszabb utakat (de azért csodát ne várj tőle, ezen is zúg és ráz a szél). 

Betonról sosem merészkednék le vele, még egy murvás parkolóba sem. Ha 2m magas lennék és 100 kg, akkor talán. De csak talán. 

Iszonyú nagy a tömege, nagyon komoly tapasztalatot és alázatot igényel a kezelése, ha nem akarod "eldobni" álló helyzetben. Megszokást igényel.

Fogyasztása magasabb, a hangja, járása nem olyan szép (szerintem) mint a Transalpé volt, az injektor miatt állandóan fuldoklik, el-elcsuklik a hangja alapjáraton. Gázelvételnél nem durrog vissza (ez nálam rosszpont).

 

A Transalp egy őszintébb, egyszerűbb motor volt. A Varadero egy gyilkos monstrum. Persze imádom, de megtanultam együttélni a korlátaival. Nálad 3-4 cm-el vagyok magasabb, és éppen tűréshatáron van a motor magassága.

 

Én a Transalpot venném a helyedben.

 

 

 

 

Előzmény: kriszpo (32821)
kriszpo Creative Commons License 2018.07.15 0 0 32821

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Jövőre szeretnék nagy motort vásárolni, viszont van pár dolog, amiben tanácstalan vagyok. Két modell van ami érdekel, és ezek között vacilálok.

Az egyik a Honda XL650 Transalp, a másik a XL1000 Varadero. A Transalpot a "terepképessége" (néha lemennék az aszfaltról, de nem krosszmotorozni...) és könnyű irányíthatósága miatt választanám, a Varaderót pedig a kényelme és hosszú "hatótávja" (hosszabb túrák: 800-1000km) miatt. Tehát az első kérdés, hogy melyik legyen? (Kicsit a Vara felé húzok) Tudom, ki kell próbálni mindkettőt, csak a vélemények érdekelnének, főleg azoké, akik kipróbálták már mindkettőt.

A második dolog ami aggaszt, az ülésmagasság. Rólam annyit, hogy 37 éves, 174cm és 87kg vagyok. Azt hiszem, a 174cm kicsit kevés a Varához, de láttam a neten hozzá "ültetőt" (http://www.lustracing.co.uk/suspension/honda-xl-1000-varadero-lowering-kit.html) ezzel kapcsolatban szeretnék véleményeket. Rám lehetne szabni a motort vagy felejtsem el és inkább a Transalp?

A tippeket, tanácsokat és véleményeket előre is köszönöm.

 

Pap82 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 32820

Oké, köszönöm.

Előzmény: Pezo2 (32819)
Pezo2 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 32819

A bal oldali idom alatt a lámpa mögött van egy gumiharanggal,letakart csatlakozás ott találsz egy gyújtással kapcsolt aljzatot.

Ha nem boldogulsz vele akkor mondjuk a helyzetlámpára köthetsz egy relét, ami közvetlenül az akkut kapcsolja az usb-hez.

Előzmény: Pap82 (32805)
**ADAM** Creative Commons License 2018.07.14 0 0 32817

Három dobozzal és túraplexivel a Varadero is érzékeny a menetszélre illetve autók mögötti turbulenciára.
Szerintem nincs olyan túra motor, amit ne cibálna meg a szél.

A motorok aerodinamikailag rettentően nem hatékonyak, ezért érzékenyek a szélre.

Kivétel: idomos sportmotor, amikor ráfekszel. 

 

 

Nagy Pedro Creative Commons License 2018.07.14 0 0 32816

köszi

Előzmény: janoszeged (32815)
janoszeged Creative Commons License 2018.07.14 -1 1 32815

Nézd meg varahanes oldalát az 1000PS-en. 200.000 Km után valamikor... De lehet, hogy később:-)

Előzmény: Nagy Pedro (32813)
janoszeged Creative Commons License 2018.07.14 -1 2 32814

Ha meg tudnád fogalmazni, mit kérdezel, akkor sem volna könnyű válaszolni. Csak röviden:  a motor kígyózása pl. függ: a vázgeometriától, a rugózás tervezésétől, a beállításoktól, és a rugózás állapotától az adott motoron. Az útminőségtől,  a haladási sebességtől, és a szél erősségétől. És még nagyon sok mindentől. A következőt javaslom: nézd meg a Man szigeti verseny filmjét, abban a bizonyos kanyarban, ahol olyan szép nagyot repülnek a motorok. Amelyik a legstabilabban ér földet /nem kígyózik/ írd fel a rajtszámát, keresd meg a versenyzőt, és kérdezd meg, kiállította be a rugózást. Ahhoz a mesterhez fordulj, és meg lesz az eredmény!

Előzmény: pityu850605 (32812)
Nagy Pedro Creative Commons License 2018.07.14 0 0 32813

Emberek. A varán mikor kell vezérmű láncot cserélni? Km? 

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.14 0 0 32809
Előzmény: pityu850605 (32806)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.07.14 0 0 32807

Szerintem otthon ülnek és várnak,hogy kicsit hűvösebb legyen. :)

Előzmény: pityu850605 (32806)
Pap82 Creative Commons License 2018.07.14 0 0 32805

Sziasztok, 1000-es varára szeretnék usb-s töltőt felszerelni, de nem direktbe az akksira, hanem, hogy csak gyújtáson kapjon áramot, tudnátok valami megoldást( esetleg valahol az üllés alatt ledugózva pozitív csatlakozó), vagy találkoztatok ilyesmivel, előre is köszönöm. 

1 Bandi Creative Commons License 2018.07.14 0 2 32804

Ez a Varadero forum...

Előzmény: pityu850605 (32803)
1 Bandi Creative Commons License 2018.07.14 0 0 32800

Angolul talán engine pressure loss kb :-)

Előzmény: janoszeged (32796)
1 Bandi Creative Commons License 2018.07.14 0 0 32799

Pardon! Pontosan: nyomásveszteség mérés

Előzmény: 1 Bandi (32798)
1 Bandi Creative Commons License 2018.07.14 0 0 32798

http://hibakod.hu/hirek/gepjarmutechnika/nyomasveszteseg-meres-menete

Ez

Nekem elvégezték a Varán, de gondoltam a gýár megadja ezt az értéket. Ahány táblázat, annyi érték. Tehát az enyém pont határon van az új és az elfogadható közt.

 

Előzmény: janoszeged (32796)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.07.14 0 0 32797

Hm a kompresszióra gondolsz? 

Előzmény: 1 Bandi (32795)
janoszeged Creative Commons License 2018.07.14 0 0 32796

Légveszteség mérésről nem ír. Az mi?

Előzmény: 1 Bandi (32795)
1 Bandi Creative Commons License 2018.07.14 0 0 32795

Ha lehetek egy kicsit udvariatlan: a manual érinti a légveszteség mérést? Ha igen akkor mekkora a tűréshatár? 

:-)

Köszi

Bandi

Előzmény: janoszeged (32791)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!