Keresés

Részletes keresés

1 Bandi Creative Commons License 2018.05.18 0 0 32684

Sziasztok!

Kb 3 éve már felvetettem már a témát. Olaj... Nekem fogyasztja a gép, tág határok közt. Pályán akár f. litert is. 1000 km-re. Különben meg 1-2 dl-t. 2008 as a motor, most 66 548 km van benne. 

 

Kíváncsi vagyok a nagy átlagra, hogy nektek fogyasztja e az olajat.

 

Esetleg ki milyen olajjal caökkentette, orvosolta a hibát.

 

Köszönöm

Bandi

Lali2121 Creative Commons License 2018.05.18 0 0 32683

2001-es Varadero 1000-re plexit keresek.

DeményZs Creative Commons License 2018.05.17 0 0 32682

Oldalsó dobozokhoz való konzolt.

Előzmény: aladar644 (32681)
aladar644 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 32681

mit keresel hozzá?

Előzmény: DeményZs (32679)
DeményZs Creative Commons License 2018.05.17 0 0 32680

Bocsánat SD01 -es.

Elgépeltem a telefonomon.

DeményZs Creative Commons License 2018.05.17 0 0 32679

Üdvözlök mindenkit a fórumban.

A héten vásároltam egy Varadero-t  és oldalsó kozolt keresnék hozzá. ED01 -es 2001,-es évjáratú.

Köszönöm a segítséget.

Mailcímem: zsoltdemeny@gmail.com

 

etniez Creative Commons License 2018.05.17 0 0 32678

Nekem az volt a Bremboval a bajom, hogy kopás közben rengeteg port eresztett és minden koszos lett tőle. Fogni viszont jól fogot, most EBC van bent, az is fog és nem koszol.

Előzmény: -Mosquito- (32674)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.05.17 0 0 32677

EBC is volt az kb 10 felett ment el. :D Most a Brembo még puhább lehet mint az EBC és a gyári betét. Gyári hátsó elment már 17eKm-t is,elsőt 50-55Ekm-nél cseréltem. A másodikat 95eKm-nél. 

Aki a versenypályán nyugger tempóban megy végig,annak sokat kibírhat/nak a betétei.. :DD

Előzmény: jo_lenne_tudni (32676)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2018.05.17 0 0 32676

Es meg ti hivtok engem fekezobajnoknak? :-)

 

A gyari hatso nalam elmegy 15-20000km kozott, az elsot 50000km utan csereltem (egy keveset ment volna, de egy hosszabb turara indultam). Most nekem is kek Brembo van bennt, kivancsi leszek ezek utan mennyit megy el.

 

(Mindez az elozo offtopic motoromon: gyari hatso 35000km, az elso 40000km utan meg 50%-os volt.)

Előzmény: -Mosquito- (32674)
nagykunsági Creative Commons License 2018.05.17 0 0 32675
Előzmény: **ADAM** (32672)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32674

Nálam most Brembo van hátul. 5eKm van benne kb még 3eKm kibír/hat. Két vezetéstechnikai tréning is benne van. 

https://motoralkatresz.eu/termekek/Brembo/07HO4308_fekbetet/

 

Tárcsát meg EBC-t 32eft-ért kapsz hátsót. 

https://motoralkatresz.eu/termekek/EBC/MD1006_gyarival_megegyezo_fektarcsa/

 

Vagy Brembo 

20eFt hátsó 

https://www.jofogas.hu/magyarorszag?account_list_id=7a62bb3254c386c2fe8eda0c6eef9e0e

Előzmény: **ADAM** (32672)
1 Bandi Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32673

A hátsó nálam is nagyon fogy. A dual fék miatt.

Előzmény: **ADAM** (32672)
**ADAM** Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32672

Köszi, igen, én is így gondolom, és eddig mindig gyárit vettem,

de most közelít egy olyan lélektani határhoz a hátsó betét ára (20eFt), hogy elgondolkodtam az utángyártotton.

 

6e forinttal drágább a gyári.

A hátsó tárcsa nagyjából 35eFt környékén lehet, tehát 6 garintúra betétnél már "ingyen" vehetek egyet. 

Én 5-6 ezernél többet nem megyek el egy hátsó betéttel, ez az egyik legnagyobb kiadásom a motorra a benzin után :)

 

 

Előzmény: 1 Bandi (32670)
Fókavara Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32671

Pekriq kft Jászberény

Van Cegléden , Szolnokon, Nagykátán üzletük.

Tesómnak autós cége van, neki a kedvezményére vettem a múlthéten.

Előzmény: **ADAM** (32668)
1 Bandi Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32670

Nem akarom megmondani a frankót. Ez a saját tapasztalatom:

 

Hondás szerelő monda, hogy hiába a Nissin a gyári beszállító akkor sem adhatja ki  gyári betétanyaggal a saját neve alatt futó betéteket. Ergo nem annyira jó. Nem hallgattam rá... Én az Africa Twinemen anno Nissint használtam. Jó volt de kb. 40 E km használat után már szóltak a műszaki vizsgán, hogy üt a féktárcsa. Nekem nem volt feltűnő. Ekkor 52 E volt a motorban. A Varában ezért már csak gyárit használok.

Üdv.

Bandi

Előzmény: **ADAM** (32669)
**ADAM** Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32669

Próbáltatok már Nissin 2P250NS utángyártott fékbetétet?

Mik a tapasztalatok vele?
- nyikorog?

- megeszi a tárcsát?

 

Köszi

 

 

**ADAM** Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32668

Ennyiért vettél egy NGK IJR8B9 gyertyát?

 

Tudnál küldeni elérhetőséget ehhez a bolthoz?

 

Előzmény: Fókavara (32667)
Fókavara Creative Commons License 2018.05.15 0 0 32667

Múlt héten vettem gyertyát!

NGK irridium a Meteor autóalkatrész boltban 5800ft/db kedvezménnyel

cule27 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 32666

kedvezmennyel olcsobb...

 

https://alkatreszek.hu/ngk_ijr8b9_be_1

Pezo2 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 32665

Javítom  mert NGK IJR8B9

Előzmény: Pezo2 (32664)
Pezo2 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 32664

HGK IJR8B9

 

az irídiumos azért kerül annyiba.

 

Esetleg nézd meg máshol is 9 körül már találni

Előzmény: hbo111 (32663)
hbo111 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 32663

Köszi a válaszokat, mivel az NGK nem iridiumos kipróbálom a denso gyertyát. 

Előzmény: janoszeged (32660)
**ADAM** Creative Commons License 2018.05.14 0 1 32662

Ha megnézzük a két gyerta árkülönbségét (kb. 14eFt), szerintem nem nagy összegről van szó 48.000 km-re vetítve. Ennél sokkal többet fogsz költeni gumira, fékbetétekre, láncra, légszűrőre, olajra, olajszűrőre. Méghozzá rendszeresen.


Ha a gyári gyertát berakod, akkor nem kell nézegetned, meg gondolkodnod, meg ellenőrizned. Megy és kész.

A gyerta elég fontos tartozéka a motornak :)
Szerintem ezen nem érdemes spórolni.

 

Előzmény: hbo111 (32659)
janoszeged Creative Commons License 2018.05.14 0 0 32661

1000 Ft-ért eladó egy angol nyelvű szervizkönyv:-) 

Előzmény: hbo111 (32659)
janoszeged Creative Commons License 2018.05.14 0 0 32660

Mindenképpen irridiumos legyen, akkor elegendő 48.000 Km-ként cserélni a gyertyát. Próbáld meg a Denso-t és 24.000 km múlva ellenőrizd az állapotát, sztem minden rendben lesz vele. Ez nem szárazkarteres blokk, leengeded a leeresztőnél és a szűrőnél.

Előzmény: hbo111 (32659)
hbo111 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 32659

Sziasztok!

Mult héten sikerült megvennem a varaderomat (SD02 2003) 

Szeretnék cserélni benne olajat, légszűrőt és gyertyákat.

Az olajcserénél van valami trükk amiről tudnom kellene? (TDM volt előtte és azon 2 helyen kell az olajat leengedni) Milyen gyertyát érdemes beletenni? A gyári NGK nagyon húzós áron van (13476.- Unix) de van hozzá iridiumos Denso 6930.-ért. Jó bele a Denso?

Üdv

Zsolt

Pezo2 Creative Commons License 2018.05.11 0 0 32658

igen

két egyforma garnitúra kell

Előzmény: cule27 (32657)
cule27 Creative Commons License 2018.05.11 0 0 32657

Üdv

 

szeretném kérdezni, hogy eslő fékbetétből 2 egyforma garnitúra kell, ......vagy jobbos/balos kellhet....

SD02-2003 (nem ABS)

 

 

 

 

 

 

 

janoszeged Creative Commons License 2018.05.10 0 1 32656

Ha jól emlékszem az áttételek:

-gyári 17:47 112 szem lánc

-gyorsító 17:46

-lassító 16:47 marad a 112 szem

Szerintem azért magas a fogyasztás, mert visszaesett a fordulat, nincs elegendő erő, és próbálod menetre sarkallni a motort.

A lassító áttételt azért használtam, mert megindult a motor 2 személlyel, csomaggal a hegynek felfelé tempósan akár 2000-es fordulatról is!

Amint látod, a kis lánckerék cseréje annyit jelent, mintha hátra 3 foggal nagyobbat raknál fel, de így maradhat az eredeti lánc hossz.

 

Előzmény: Bence Hajnal (32652)
janoszeged Creative Commons License 2018.05.07 0 0 32655

Ha az eredeti 47 fogas nagy lánckereket vesszük alapul akkor 47:46= 1,02 a gyorsító áttétel

Előzmény: Kockavara (32654)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!