Nekem az volt a Bremboval a bajom, hogy kopás közben rengeteg port eresztett és minden koszos lett tőle. Fogni viszont jól fogot, most EBC van bent, az is fog és nem koszol.
EBC is volt az kb 10 felett ment el. :D Most a Brembo még puhább lehet mint az EBC és a gyári betét. Gyári hátsó elment már 17eKm-t is,elsőt 50-55Ekm-nél cseréltem. A másodikat 95eKm-nél.
Aki a versenypályán nyugger tempóban megy végig,annak sokat kibírhat/nak a betétei.. :DD
A gyari hatso nalam elmegy 15-20000km kozott, az elsot 50000km utan csereltem (egy keveset ment volna, de egy hosszabb turara indultam). Most nekem is kek Brembo van bennt, kivancsi leszek ezek utan mennyit megy el.
(Mindez az elozo offtopic motoromon: gyari hatso 35000km, az elso 40000km utan meg 50%-os volt.)
Nem akarom megmondani a frankót. Ez a saját tapasztalatom:
Hondás szerelő monda, hogy hiába a Nissin a gyári beszállító akkor sem adhatja ki gyári betétanyaggal a saját neve alatt futó betéteket. Ergo nem annyira jó. Nem hallgattam rá... Én az Africa Twinemen anno Nissint használtam. Jó volt de kb. 40 E km használat után már szóltak a műszaki vizsgán, hogy üt a féktárcsa. Nekem nem volt feltűnő. Ekkor 52 E volt a motorban. A Varában ezért már csak gyárit használok.
Ha megnézzük a két gyerta árkülönbségét (kb. 14eFt), szerintem nem nagy összegről van szó 48.000 km-re vetítve. Ennél sokkal többet fogsz költeni gumira, fékbetétekre, láncra, légszűrőre, olajra, olajszűrőre. Méghozzá rendszeresen.
Ha a gyári gyertát berakod, akkor nem kell nézegetned, meg gondolkodnod, meg ellenőrizned. Megy és kész.
A gyerta elég fontos tartozéka a motornak :) Szerintem ezen nem érdemes spórolni.
Mindenképpen irridiumos legyen, akkor elegendő 48.000 Km-ként cserélni a gyertyát. Próbáld meg a Denso-t és 24.000 km múlva ellenőrizd az állapotát, sztem minden rendben lesz vele. Ez nem szárazkarteres blokk, leengeded a leeresztőnél és a szűrőnél.
Mult héten sikerült megvennem a varaderomat (SD02 2003)
Szeretnék cserélni benne olajat, légszűrőt és gyertyákat.
Az olajcserénél van valami trükk amiről tudnom kellene? (TDM volt előtte és azon 2 helyen kell az olajat leengedni) Milyen gyertyát érdemes beletenni? A gyári NGK nagyon húzós áron van (13476.- Unix) de van hozzá iridiumos Denso 6930.-ért. Jó bele a Denso?