Keresés

Részletes keresés

-Mosquito- Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32674

Nálam most Brembo van hátul. 5eKm van benne kb még 3eKm kibír/hat. Két vezetéstechnikai tréning is benne van. 

https://motoralkatresz.eu/termekek/Brembo/07HO4308_fekbetet/

 

Tárcsát meg EBC-t 32eft-ért kapsz hátsót. 

https://motoralkatresz.eu/termekek/EBC/MD1006_gyarival_megegyezo_fektarcsa/

 

Vagy Brembo 

20eFt hátsó 

https://www.jofogas.hu/magyarorszag?account_list_id=7a62bb3254c386c2fe8eda0c6eef9e0e

Előzmény: **ADAM** (32672)
1 Bandi Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32673

A hátsó nálam is nagyon fogy. A dual fék miatt.

Előzmény: **ADAM** (32672)
**ADAM** Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32672

Köszi, igen, én is így gondolom, és eddig mindig gyárit vettem,

de most közelít egy olyan lélektani határhoz a hátsó betét ára (20eFt), hogy elgondolkodtam az utángyártotton.

 

6e forinttal drágább a gyári.

A hátsó tárcsa nagyjából 35eFt környékén lehet, tehát 6 garintúra betétnél már "ingyen" vehetek egyet. 

Én 5-6 ezernél többet nem megyek el egy hátsó betéttel, ez az egyik legnagyobb kiadásom a motorra a benzin után :)

 

 

Előzmény: 1 Bandi (32670)
Fókavara Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32671

Pekriq kft Jászberény

Van Cegléden , Szolnokon, Nagykátán üzletük.

Tesómnak autós cége van, neki a kedvezményére vettem a múlthéten.

Előzmény: **ADAM** (32668)
1 Bandi Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32670

Nem akarom megmondani a frankót. Ez a saját tapasztalatom:

 

Hondás szerelő monda, hogy hiába a Nissin a gyári beszállító akkor sem adhatja ki  gyári betétanyaggal a saját neve alatt futó betéteket. Ergo nem annyira jó. Nem hallgattam rá... Én az Africa Twinemen anno Nissint használtam. Jó volt de kb. 40 E km használat után már szóltak a műszaki vizsgán, hogy üt a féktárcsa. Nekem nem volt feltűnő. Ekkor 52 E volt a motorban. A Varában ezért már csak gyárit használok.

Üdv.

Bandi

Előzmény: **ADAM** (32669)
**ADAM** Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32669

Próbáltatok már Nissin 2P250NS utángyártott fékbetétet?

Mik a tapasztalatok vele?
- nyikorog?

- megeszi a tárcsát?

 

Köszi

 

 

**ADAM** Creative Commons License 2018.05.16 0 0 32668

Ennyiért vettél egy NGK IJR8B9 gyertyát?

 

Tudnál küldeni elérhetőséget ehhez a bolthoz?

 

Előzmény: Fókavara (32667)
Fókavara Creative Commons License 2018.05.15 0 0 32667

Múlt héten vettem gyertyát!

NGK irridium a Meteor autóalkatrész boltban 5800ft/db kedvezménnyel

cule27 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 32666

kedvezmennyel olcsobb...

 

https://alkatreszek.hu/ngk_ijr8b9_be_1

Pezo2 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 32665

Javítom  mert NGK IJR8B9

Előzmény: Pezo2 (32664)
Pezo2 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 32664

HGK IJR8B9

 

az irídiumos azért kerül annyiba.

 

Esetleg nézd meg máshol is 9 körül már találni

Előzmény: hbo111 (32663)
hbo111 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 32663

Köszi a válaszokat, mivel az NGK nem iridiumos kipróbálom a denso gyertyát. 

Előzmény: janoszeged (32660)
**ADAM** Creative Commons License 2018.05.14 0 1 32662

Ha megnézzük a két gyerta árkülönbségét (kb. 14eFt), szerintem nem nagy összegről van szó 48.000 km-re vetítve. Ennél sokkal többet fogsz költeni gumira, fékbetétekre, láncra, légszűrőre, olajra, olajszűrőre. Méghozzá rendszeresen.


Ha a gyári gyertát berakod, akkor nem kell nézegetned, meg gondolkodnod, meg ellenőrizned. Megy és kész.

A gyerta elég fontos tartozéka a motornak :)
Szerintem ezen nem érdemes spórolni.

 

Előzmény: hbo111 (32659)
janoszeged Creative Commons License 2018.05.14 0 0 32661

1000 Ft-ért eladó egy angol nyelvű szervizkönyv:-) 

Előzmény: hbo111 (32659)
janoszeged Creative Commons License 2018.05.14 0 0 32660

Mindenképpen irridiumos legyen, akkor elegendő 48.000 Km-ként cserélni a gyertyát. Próbáld meg a Denso-t és 24.000 km múlva ellenőrizd az állapotát, sztem minden rendben lesz vele. Ez nem szárazkarteres blokk, leengeded a leeresztőnél és a szűrőnél.

Előzmény: hbo111 (32659)
hbo111 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 32659

Sziasztok!

Mult héten sikerült megvennem a varaderomat (SD02 2003) 

Szeretnék cserélni benne olajat, légszűrőt és gyertyákat.

Az olajcserénél van valami trükk amiről tudnom kellene? (TDM volt előtte és azon 2 helyen kell az olajat leengedni) Milyen gyertyát érdemes beletenni? A gyári NGK nagyon húzós áron van (13476.- Unix) de van hozzá iridiumos Denso 6930.-ért. Jó bele a Denso?

Üdv

Zsolt

Pezo2 Creative Commons License 2018.05.11 0 0 32658

igen

két egyforma garnitúra kell

Előzmény: cule27 (32657)
cule27 Creative Commons License 2018.05.11 0 0 32657

Üdv

 

szeretném kérdezni, hogy eslő fékbetétből 2 egyforma garnitúra kell, ......vagy jobbos/balos kellhet....

SD02-2003 (nem ABS)

 

 

 

 

 

 

 

janoszeged Creative Commons License 2018.05.10 0 1 32656

Ha jól emlékszem az áttételek:

-gyári 17:47 112 szem lánc

-gyorsító 17:46

-lassító 16:47 marad a 112 szem

Szerintem azért magas a fogyasztás, mert visszaesett a fordulat, nincs elegendő erő, és próbálod menetre sarkallni a motort.

A lassító áttételt azért használtam, mert megindult a motor 2 személlyel, csomaggal a hegynek felfelé tempósan akár 2000-es fordulatról is!

Amint látod, a kis lánckerék cseréje annyit jelent, mintha hátra 3 foggal nagyobbat raknál fel, de így maradhat az eredeti lánc hossz.

 

Előzmény: Bence Hajnal (32652)
janoszeged Creative Commons License 2018.05.07 0 0 32655

Ha az eredeti 47 fogas nagy lánckereket vesszük alapul akkor 47:46= 1,02 a gyorsító áttétel

Előzmény: Kockavara (32654)
Kockavara Creative Commons License 2018.05.07 0 2 32654

Ha hátul kisebb a fogaskerék akkor több km-t teszel meg mint amit a műszer mutat (számol). Azaz a leírtaktól kedvezőbb a fogyasztásod.

Nekem kb 5,5 l/100 km

Előzmény: Bence Hajnal (32652)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2018.05.07 0 0 32653

GPS-szel is merted a megtett tavolsagot vagy csak a kilometerorara hagyatkozol?

 

Előzmény: Bence Hajnal (32652)
Bence Hajnal Creative Commons License 2018.05.07 0 0 32652

Sziasztok,

 

Köszi a választ. Országúton mért fogyasztás, 110-120-as tempó. Nem a műszer alapján számolok, hanem, hogy mennyit tankolok és hány km-t motoroztam. Annyit változtatott rajta az előző tulaj, hogy hátul kisebb fogaskerék van fent, így alacsonyabb fordulaton megy, hosszabb fokozatok vannak.

Injektoros verzió, 2011-es, ~40 ezer km van benne.

 

Ilyeneket mértem eddig:

 

6,654 l/100km

6,833 l/100km

7,264 l/100km

6,255 l/100km

7,035 l/100km

7,532 l/100km

8,333 l/100km

 

Üdv, Bence

Előzmény: **ADAM** (32646)
1 Bandi Creative Commons License 2018.05.06 0 0 32651

Köszi ez, megnyugtató.

:-)

Holnap felhívom.

Előzmény: -Mosquito- (32650)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.05.06 0 0 32650

Szia. :)

 

Igen,simán javítható. Ki kell szerelni a kereket,előtte telefonálj,hogy mikorra tudják elvállalni. Az elsőt ismerem,még robogós időkből. 

 

http://www.felniklinika.hu/felnijavitas/felnijavitas.php

 

http://xn--motorszervz-xcb.hu/motor-felni-javitas

Előzmény: 1 Bandi (32648)
1 Bandi Creative Commons License 2018.05.06 0 0 32649

Pardon:

sziasztok. :-)

Előzmény: 1 Bandi (32648)
1 Bandi Creative Commons License 2018.05.06 0 0 32648

Sajnos sikerült ezt összehoznom. Nyomásvesztés nincs. Szerintetek javítható?

aladar644 Creative Commons License 2018.05.05 0 0 32647

Karburátoros a vas?Azokról olvastam ilyen horror fogyasztást.

Előzmény: Bence Hajnal (32645)
**ADAM** Creative Commons License 2018.05.04 0 0 32646

Magasnak tűnik az adat...

Autópályán nem jártál nagyobb tempóval? Akkor normális lenne.

Nem lehet mérési hiba?

A pillanatnyi fogyasztásjelző is ilyen magas értékeket ír?

 

Előzmény: Bence Hajnal (32645)
Bence Hajnal Creative Commons License 2018.05.04 0 0 32645

Köszi szépen a képeket. Közben megtaláltam, épphogy a szememet nem szúrta ki :)
Szépen betanult, ahogy kell. Nekem tetszik, hogy kiírja, és egész kultúráltan fel is tudtam szerelni a két óra közé.

 

Idő közben sikerült egy körforgalomban megfektetnem a Varát :( (Sajnos egy autós fellocsolta a motorolajával, és még az útfenntartóknak sem szólt :@ ) Szépen elcsúszott a bukócsövön, de a plexit kettétörte a kormány :O Így cserélnem kellett.

 

Tudom, hogy már volt róla szó, de most megint extrém fogyasztást mértem, pedig nem száguldoztam. 7,6 liter és 9 litert is evett két tankolás alapján. Van értelme ezért szerelőhöz vinni? Esetleg valakinek nincs otthon OBD műszere, amivel rá tudnánk nézni?

 

Köszi a válaszokat, jó motorozást :)

 

 

Előzmény: DZolkó (32600)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!