Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

taxi546 Creative Commons License 2021.03.19 0 0 53621

A turbó fel lett újítva. Megnéztük azért, de nem szórja az olajat. Szelepszár szimeringre gondolok, de nem tudom hogy lehetne ezt megerősíteni vagy kizárni.

Előzmény: 409 (53620)
409 Creative Commons License 2021.03.18 0 0 53620

Ennek kiszűrésére nem alkalmas a két említett mérésfajta. Az is megeshet, hogy a turbó szórja bele az olajat.

Előzmény: taxi546 (53619)
taxi546 Creative Commons License 2021.03.18 0 0 53619

470 ezer km van benne. Két éve volt hengerfej felújítás, de szerintem elszúrták és a szelepszár szimeringnél véleményem szerint visszaengedi az olajat. Hideg motornál indítás után kék füst jön, de csak két három másodpercig. Olajfogyasztás 3 liter 10 ezer kiló méterre.

Előzmény: 409 (53612)
Octi19 Creative Commons License 2021.03.16 0 1 53618

A fokozat indikátorban S helyzetben nem D1; D2; ...stb. hanem S1; S2; ...stb lesz kijelezve. Egyébként a váltóvezérlőben aktiválódik egy némileg más program ami magasabb fordulatokig engedi elforogni a motort, mielőtt váltana, semmi többet nem fogsz érezni.

Előzmény: Keoma01 (53617)
Keoma01 Creative Commons License 2021.03.16 0 0 53617

Sziasztok! A DSG váltót hátrahúzva (D/S fokozatból) van egy rúgózott állapot, elméletileg ezzel lehet sport és normal üzemmód között váltani a leírás szerint.

Én semmi változást nem tapasztalok. Hogy kell ezt használni? 2018-as skoda superb sportline-om van, van rajta adaptív lengéscsillapító (ebből adódóan vezetői profilválasztás is, ennek állapotai eco, normal, comfort, sport, individual). Lehetséges, hogy ha ezzel az extrával fel van szerelve a gépkocsi, akkor a sebességváltó rugózott állása nem működik? Vagy lehetséges, hogy működik, csak nem ad semmiféle visszajelzést? Annyi bizonyos, hogy ha hátrahúzom a sebességváltó kart (amivel sportból normalba vagy vissza szándékoznék váltani) és utána megnyomom a profil gombot, akkor a display-en pont ugyanazt a profilt jelzi ki, mint azelőtt.

Tehát a kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki hogy lehet a sebességváltó karral profilt váltani, hogy vezetés közben ne kelljen a kijelzőn babrálni.

Octi19 Creative Commons License 2021.03.14 0 1 53616

A telefonban (android) engedélyezni kell, hogy milyen funkciók legyenek aktívak a BT kapcsolat alatt, de általában alapértelmezetten kapcsolódik teljes hozzáféréssel minden telefon. Még az lehet, hogy azért a rendszernek néha időre van szüksége, hogy beolvassa a telefonról ezeket az adatokat, de ez általában pár másodpercnél nem nagyon tart tovább.

Előzmény: Keoma01 (53615)
Keoma01 Creative Commons License 2021.03.14 0 0 53615

Köszönöm a választ! Engem az töltött el aggodalommal, hogy a telefonomat vezeték nélkül, csak bluetooth-szal párosítva sem olvasta be az autó a telefonomról a kontaktokat. Viszont időközben ez a funkció megjavult, nem tudom pontosan mitől. Elképzelhető, hogy korábban  a telefonomban nem engedélyeztem valamit a kapcsolódó (skoda) eszköznek. De most egymás mellett párhuzamosan működik az android auto, és a bluetooth telefon kapcsolat is

Előzmény: Octi19 (53614)
Octi19 Creative Commons License 2021.03.14 0 1 53614

Általában az app connectel csatlakoztatott eszközöket (funkciókat) a kormányról nem lehet vezérelni, az autós alkalmazáson kívül használt BT kihangosítót minden további nélkül. Az Android Auto vagy a CarPlay akkor jó ha online navigációt használnál, ha nem kell ez a funkció akkor sokkal jobb a fejegység saját telefon menüje.

Előzmény: Keoma01 (53613)
Keoma01 Creative Commons License 2021.03.14 0 0 53613

Sziasztok! Vettem egy 2018-as skoda superb kombit, amundsen infotainment rendszerrel. Bluetooth-tal párosítottam hozzá a Samsung S8-as telefonomat, és azt tapasztaltam, hogy android auto-t ugyan nem tudok használni (még USB-n keresztül sem, mert a telefonon nincs rajta), de az S8-as integrációja az amundsen-nel megfelelő: a kormányon lévő billentyűkkel tudom böngészni a telefonkönyvet, a műszerfalon ilyenkor a telefonszámhoz elmentett neveket látom, és persze tudok hívást indítani.

Most lecseréltem a telefonom egy Samsung S21-re, és azt tapasztalom, hogy android auto ugyan van, de a kormányon lévő gombok segítségével nem tudom a telefonkönyvet böngészni, az ott megjelenő lista teljesen üres. Android autó segítségével tudok hívást indítani, de ez esetben a az érintőképernyőn kell kiválasztani a telefonszámot. A így végrehajtott hívások listája megjelenik a műszerfalon is, de csak a telefonszámok, nem pedig az elmentett nevek, így hiába tudom a máshogy indított telefonszámokat a kormányon lévő gombokkal böngészni, ha név nincs, akkor ez gyakorlatilag használhatatlan.

A kérdésem az, hogy nem tudja-e véletlenül valaki, van valami mód arra, hogy normálisan együtt használjam az új telefonomat az amundsennel?

Tehát azt szeretném elérni, hogy Név jelenjen meg a műszerfalon, és kormányon lévő gombok segítségével tudjak hívást indítani. Ez lehetséges valahogy?

409 Creative Commons License 2021.03.12 0 0 53612

Mi okból kellene?

Előzmény: taxi546 (53611)
taxi546 Creative Commons License 2021.03.09 0 0 53611

Sziasztok!
Tud valaki Pesten valakit, aki tud kompressziót, és veszteséget mérni? (1,9 PDTDi, BPZ)

yotti Creative Commons License 2021.03.05 0 0 53610

Üdv. Klímakompresszort valamint szárítót kell cserélni úgy néz ki. Melyik márkát ajánljátok? 

Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.20 0 0 53609

Sziasztok!

 

 

 

Új cikkünk: Skoda Octavia 2.0 TDI chiptuning – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"A Skoda Octavia 2.0 TDI chiptuning gyakori feladat nálunk a nagyon régi 1.9 TDI adagolós, majd 1.9 – 2.0 PD TDI, és napjainkban ezzel a 2.0 CR TDI 140LE 103kW -os motorral is. Sok Skodás szereti kicsit felextrázni az autóját, átülni egy erősebb, rugalmasabb gépbe. Mint bármely márka chiptuningjánál itt is fontos, hogy jó szakember, jó eszközökkel nyúljon az autóhoz, és az autó állapotát, a tulaj kérését figyelembe véve készítse az egyedi motoroptimalizálást. 

Sokat kibír ez a gyárilag szoftveresen fojtott 2.0 CR TDI motor, de avatatlan kézben gyorsan időzített bombává válik, jelentős szervizköltségeket okozva. – a cikk végén elmondom miért

Ez a sárga Skoda taxi 580 ezer kilométert futott, – igaz átesett pár javításon, alkatrészcserén a motor – de érkező teljesítménymérésnél láttuk, hogy még így is túlteljesíti ... " FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

 

 

 

 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   
Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #crtdi #dsg #tdci #tdi #rigotech-chip

napoli008 Creative Commons License 2021.02.16 0 0 53608

Szia!

 

Nekem is ilyen van csak fekete.

Eladó lesz hamarosan, ezt csak úgy mondom! :)

Szép szín, de a bőr belsőt szerintem meg fogod bánni, ez saját véleményem!

 

Amúgy a típus eltalált, hatalmas, motor- váltó parádés!

 

Üdv

Előzmény: Bogárgyűjtő (53605)
ckerti Creative Commons License 2021.02.15 0 0 53607

Én semmit nem tudok mondani a konkrét kocsira, de a motor jól bevált, a váltó kényelmes, az autó hatalmas és jól felszereltnek tűnik.

Ha szervizelték és nem ölték, akkor sokáig jó tud lenni.

Sok szerencsét hozzá!

Előzmény: Bogárgyűjtő (53605)
Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.02.15 0 0 53606

Javítás: CR TDI

Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.02.15 0 0 53605

Sziasztok!

Nagyobb autó vásárlása végett, ezt néztük ki! Szerintetek? 2010es

2.0 cd tdi

Eddig Suzuki vitaránk volt(van). De család gyarapodás végett már kicsi lett!

 

yotti Creative Commons License 2021.02.15 0 0 53604

Köszönöm. Kettőstömegű lesz. LUK. 

Előzmény: 409 (53603)
409 Creative Commons License 2021.02.15 0 0 53603

Nem tudom mennyire jársz ezzel jobban, de 130eft körül van hozzá a kettőstömegűs szett. Ergo, nem kell darabonként venni azt sem.

Sokan esküsznek az egytömegűsre, mások meg szidják. Gondokat okozhat a hajtásláncban, amiket majd nem hoznak összefüggésbe vele. A legfeltűnőbb jelensége, hogy zörög tőle a váltó. Persze lehet a rádiót hangosítani is.  :P   Ami a hátulütője, hogy darabokban nem vásárolható, így ha valamelyik részét cserélni kell, az egész szettet kell  megvenni. Erre a lendkerékre csak a saját kuplungszerkezete és tárcsája szerelhető fel.

Előzmény: yotti (53602)
yotti Creative Commons License 2021.02.14 0 0 53602

Sziasztok. Ezzel a szettel szeretném felújítani a kuplungot valamint a lendkerék is cserére szorul. Az, hogy a lendkerék nem kettős tömegű az okozhat-e később problémát? Vagy nyugodtan be lehet építeni ezt a szettet?Az-az igazság, hogy így valamivel jobban jönnék ki árban, mintha külön-külön venném meg. 

ckerti Creative Commons License 2021.02.11 0 0 53601

Sajnos ez nem olyan cég aki cserélteti...

 

köszönöm a tippet, megnézetem a szenzort is

Előzmény: Octi19 (53598)
409 Creative Commons License 2021.02.10 0 0 53600

Az a hibakód nem feltétlenül jelent valós telítettséget. Megeshet, hogy a nyomáskülönbség-szenzor kezd dögleni.

 Az is kérdés, mennyit futott már az autó, meglehet nem a telítettség, hanem a számított korom/hamutartalom a magas, azt a regenerálás nem változtatja. Annak változtatásához azt kell neki hazudni, hogy a DPF cserélve lett. (ha az adott motorvezérlő engedi, akkor lehet kevesebbre is írni)

Előzmény: ckerti (53597)
409 Creative Commons License 2021.02.10 0 0 53599

"nekem az volt a furcsa, hogy nem vizsgálják"

 

 Ezért kérdeztem, hogy mennyi idős az az autó. Egy tizenéves autót nem fog vizsgálni sem a gyártó, sem az importőr.

Előzmény: ckerti (53596)
Octi19 Creative Commons License 2021.02.09 0 0 53598

Vannak cégek amik hirdetik a dpf tisztítást (gugli elég sok találatot ad rá) és garanciát is adnak, de valamiért nem nagyon lehet a dologról hallani. Céges verdánál én simán cseréltetném az a biztos.

Előzmény: ckerti (53597)
ckerti Creative Commons License 2021.02.09 0 0 53597

Jut eszembe Superb.

Adott egy 1,6 dízel SII, ami bedobja a DPF  hibát (telített szűrő) és lekorlátoz.

Szervízben kényszerregenerálás volt, de 2 napra rá ugyanaz a hiba visszatér.

Szűrőt lehet tisztítani mechanikusan -persze kiszerelve gondolom-, vagy csak a csere segít?

Esetleg ráolvasás, fokhagyma, vudu varázslat?

ckerti Creative Commons License 2021.02.09 0 0 53596

Ebben sajnos igazad van, a saját szakértő csak abban tud segíteni, hogy komolyan vegyék és ők is vizsgálódjanak.

nekem az volt a furcsa, hogy nem vizsgálják (ráadásul tudják, hogy mi gyulladt ki először, de nem tudják mitől)

Előzmény: 409 (53594)
Octi19 Creative Commons License 2021.02.09 0 0 53595

Ennyiből elég nehezen lehet leszűrni bármit is. Tudnál esetleg több részletet megosztani? pl.: honnan veszed, hogy "gyári hibából"?

 

Így elsőre, bármelyik EPH vezetéken csak akkor tud akkora áram folyni, hogy az bármit is meggyújtson, ha valami nem üzemszerűen működik. Az EPH vezetékek feladata pusztán annyi, hogy a különböző alkatrészeket, vagy részegységeket egyen potenciálra hozzák és így elkerüljék az elektro-korróziót és a statikus feltöltődésből adódó hibákat. Ezeken tervezetten egyáltalán nem folyik áram! Tehát a jelen esetben valahol zárlat következtében ez a vezeték lett a legkisebb ellenállású pont az áramkörben és ez felizzott. De ez nem a vezeték hibája.

 

...ha megosztod a részleteket, akkor talán többet is mondhatunk, de abból amit leírtál csak ennyi valószínűsíthető.

 

Előzmény: ÉgőSuperb (53591)
409 Creative Commons License 2021.02.09 0 0 53594

 Ez úgy működik, hogy felbérel egy szakértőt, aki neki ad igazat (döntően ilyenkor annak van "igaza" aki fizeti). Ettől felbuzdulva perel. A PoHu felbérel két másik szakértőt, akik 100%, hogy a PoHu-nak adnak igazat. A bíróság vakarja a fejét, majd ők kirendelnek egy negyedik, mostmár független szakértőt, akinek elfogadják a véleményét. Ha ez a vélemény nem a panaszosnak ad igazat, akkor fizetheti a 4 szakértőt a teljes per és az ügyvédi költségeket is, valamikor évek múlva....

 

És perpillanat semmit sem tudunk az esetről.

Előzmény: ckerti (53593)
ckerti Creative Commons License 2021.02.08 0 0 53593

Létezik olyan, hogy igazságügyi szakértő, talán attól kérnék szakvéleményt (sok pénz) és azt küldeném el a PoHu-nak.

Miért nem vizsgálják?

Szerintük üzemszerű?

Előzmény: ÉgőSuperb (53591)
409 Creative Commons License 2021.02.08 0 0 53592

1.  Mennyi idős az az autó?

2.  Mire gondolsz gyári hibaként?

 

3.  Autóban nincs földelés.

Előzmény: ÉgőSuperb (53591)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!