Ha jól tudom a gyár hátsó sarkánál álló mozdonysort egy az egyben át húzták az ALCUFER-be és szétvágták mindegyiket. Egy-két alkatrészt még fel lehet fedezni a vaskupacban…
Esetleg Délegyházán a sóderbányáknál.Nem emlékszem, hogy lett volna külön számozva az a mozdony.Egyetlen egyszer találkoztam vele 90 és 94 között, előbb az UV fénytől erősen kifakulva, majd egy kisebb felújítás után friss fényében pompázva.
Valamikor 1964-65 körül vezették be az A-s számozást. Ezért van az, hogy a korábban használatba vett járművek (A21, A23, A25) nem feltétlenül gyártási/vizsgázási sorrendben kapták meg A-s pályaszámaikat.
Szevasztok, nem tudna valaki, hogy még üzemben van az A26.034 sorozatú csehszlovák gyártmányú dízelhidraulikus mozdony a Nyékládházai Lassersberger kavicsbányában? Nem lenne aktuális fénykép róla?
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a hegyeshalmi kavicsbányában csak a V60-as kisgép található? Vettek hozzá egy bányagépet, így most a Rail Tours ad nekik gépet. Meddig lesz ez a ,,kölcsönzés"? Válaszokat köszi. :)
(Kerestem az általad említett oldalt. De most nézem, hogy míg régen külön volt iparvasúti, most egybe van az összes cég Bobo állománya. Felületesen kerestem.)