Keresés

Részletes keresés

m61019andras Creative Commons License 2005.02.12 0 0 445

Ez az amiért írtam. Olyan sokszor vettem hasznát, mikor fotóimhoz információkat írtam. Meg hát nagyon érdekel, hogy melyik Gép hova van állomásítva és ugye ez gyakran változik és itt nálad naprakész volt mindig a lista. Nem tudom ki(k)nek csípte ez a szemét? Szerintem nagyon sokan bánjuk ezt. És az a baj, hogy nem is tudom, hogy van-e még ezen kívül máshol is ilyen lista?

Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy milyen indoka lehetett annak, hogy az állomásításokról nem tudhat bárki. Mi lehet ebben akkora titok? A BKV miért nem csínál ebből ekkora titkot? Gondolom más a hozzáállás. Még szerencse, hogy Ők ilyenek.

Azért az oldaladat továbbra is nézem és kívánom, hogy továbbra is ilyen maximalista igényességgel folytasd frissítéseit!

Előzmény: HáBé (444)
HáBé Creative Commons License 2005.02.11 0 0 444
A "megszüntetése" miatt írtál? Jelentem alássan, nem szűnt meg, csak a nyilvánosságát voltam kénytelen -sajnos- korlátozni.
Előzmény: m61019andras (440)
marslakó Creative Commons License 2005.02.11 0 0 443
Köszi!
Előzmény: uzsgyiremot (442)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.02.11 0 0 442

 

Hali!

 

A29 019 és 020, valamint A29 033-036. Azaz összesen 6 db.

 

H B

Előzmény: marslakó (441)
marslakó Creative Commons License 2005.02.11 0 0 441

Sziasztok!

 

A Dunaferrnek hány db és milyen pszú A29-ese van?

m61019andras Creative Commons License 2005.02.11 0 0 440

Más téma. Anno még a MÁV állaglista kapcsán küldtem egy mailt , de nem válaszoltál, többször meg nem mertem megpróbálni, hátha oka van.

 

?

Előzmény: HáBé (439)
HáBé Creative Commons License 2005.02.11 0 0 439

Valóban. Egyetértek Veled, ritka az effajta elutasítás, mint a fehér holló. Eddig kb. 15 iparvasútnál jártam, és eddig még csak 2 helyről kosaraztak ki: a Borsodchemtől és e petőfibányai Linfürtől.

 

Mehetnek a szégyenpadba.

(mellékesen: az igen komoly vegyiüzemben, a TVK-ban pikk-pakk első nekifutásra sikerült, készségesek voltak, a mesziről is egy lepukkant, valaha szebb időket megélt borsodchemnél meg holmi technológiai titkokra hivatkoztak ... grrr...)

Előzmény: m61019andras (438)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.10 0 0 438

Jó, én sem azt mondtam, hogy ez az általános tendencia. Én is szinte mindenhol tudtam fotózni idáig, ahol meg nem akarták engedni ott ha tudtam kicseleztem őket. Én is azt mondom, hogy az udvarias szerény magatartás általában kifizetődik. De sajnos találkoztam már olyan vezetővel is  -igaz nem sokszor- aki merő rosszindulatból nem engedett fotózni és ezt nem is titkolta, mondván "nem szeretjük mi itt a fotósokat, nincsen annak semmi értelme csak nekünk csínálnak plusz gondot. "

Ilyenkor általában elköszönök. Semmi értelme a további vitának. De mégegyszer mondom szerencsére ez nagyon ritka.

Előzmény: uzsgyiremot (437)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.02.10 0 0 437

 

Hali!

 

Sokszor nyomós okuk van bizonyos vezetőknek, hogy ne engedjenek be fotósokat. Pl az egyik gyárban nem engedélyezték, hogy fényképezhessek, így ott nem is fényképeztem.;Azért azt legalább kikönyörögtem magamnak, hogy hadd mehessek be megnézni a mozdonyaikat. Később kiderült, hogy azért tilos fényképezni,mert áll a fűtőházban pár olyan alkatrész, ami valójában nem létezik, ennek ellenére sokat ér, és arra vár, hogy végre beépüljön egy mozdonyba, persze a megfelelő térítés mellett. 

Szóval itt is úgy indult, hogy azért nem fényképezhetek, mert   A GYÁR TERÜLETÉN FÉNYKÉPEZNI TILOS  csak később bújt ki a szög a zsákból...

 

Én úgy emlékszem, 99%-ban sikerült mindig fényképeznem akér engedték, akár nem. Így legalább még érdekesebb a dolog. Ez vonatkozik a MÁV-os Vasútőrökre is, vagy kulturáltan meg lehet vele beszélni, vagy meg kell várni míg elmegy.

 

H B

Előzmény: m61019andras (436)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.10 0 0 436

Hát igen, van ilyen hozzáállás is . :-( Vajon mit gondolt magában az az ember amikor ezeket mondta. Szívesen belenéznék a fejébe ilyenkor, vajon milyen gondolatok kavarognak? Vagy csak merő rosszindulat.

Vajon neki mi kára származott volna abból, ha egy fotósnak örömet szerez?! Annyit gondolkodtam már ezen hasonló esetek kapcsán. De valamire való értelmes magyarázatot soha nem kapok.

Előzmény: HáBé (434)
v_peti Creative Commons License 2005.02.10 0 0 435

Kissé OFF

 

Érdekes módon sorra szűnnek meg  cukorgyárak. :( Vas megyéből meg kapacitás hiányában Szlovéniába vitték a cukrrépát feldolgozni. Ki érti ezt...

 

Ami már inkább ON: Mennyit változott az elmúlt években a magyarországi cukorrépatermelés ca. 15 éves távlatban? Gondolom csökkent. Bár cukrot valószínűleg többet fogyasztunk mint annakidején. De valahol fel kell dolgozni a cukorrépát. Mivel kevesebb a gyár, ezért nagyobbb távolságra többet kellene szállítani, így egyre inkább gazdaságosnak kellene lennie a vasúti szállításnak. Ebből kifolyólag egyre többnek kell lennie a vonatkilométernek. Mégsem tűnik úgy, hogy egyre több cukorrépavonattal talákoznánk, hanem inkább ellenkezőleg... :(

 

 

 

 

Előzmény: HáBé (426)
HáBé Creative Commons License 2005.02.10 0 0 434

'napot!

 

Végülis nem mentem, melynek egyik oka vala: telefonos egyeztetésem a Linfür telepvezetőjével. Mogorván és vitát nem tűrően közölte, hogy szerinte (!!) semmi értelme lefényképezni azt a nagyon romos állapotban lévó mozdonyt, és épp ezért nem is támogatja, sőt, mi több, nem is engedélyezi.

 

A két ácsi mozdony pedig már a múlté, bontásra vitték oda őket, már szét is vágták ... :-((

Előzmény: Törölt nick (432)
FOMA Creative Commons License 2005.02.09 0 0 433
Jé, tényleg.:-)) Esküszöm, hogy tegnap csak a második képet látta a Firefox. Eddig azt hittem, hogy az elhárítás nekem csak jelenthet, erre kiderült, hogy fordítva, ezek a fiúk nagyon tudnak.:-))
Előzmény: Deaf (430)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.09 0 0 432
Kedves HÁBÉ megkérdeznéd őket egykori gőzmozdonyaikról van-e valamilyen adatuk? Azt hiszem egy egykori ajkai gép is dolgozott ott. Ha minden igaz az Elly került oda. Majd otthonról pontosítom a nevet.
Előzmény: HáBé (426)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.09 0 0 431
Én felfedeztem :) Látszott is rajta, hogy nem mai fotó volt :) Talán nem véletlenül szerepelt rajta :)
Előzmény: FOMA (429)
Deaf Creative Commons License 2005.02.08 0 0 430
Meg is van :)
Előzmény: FOMA (429)
FOMA Creative Commons License 2005.02.08 0 0 429
Mielőtt hülyének nézne valaki, esküszöm, hogy mdbz hozzászólásában tegnap még volt egy másik kép is, amelyen a háttérben Bzmot 067 volt...
Előzmény: FOMA (423)
Csg12 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 428
marslakó Creative Commons License 2005.02.08 0 0 427
HáBé Creative Commons License 2005.02.07 0 0 426

Köszönöm, megpróbálom felkeresni őket.

 

Tavaly TRA 395 barátom és Testvérbátyja ott fényképezték még az Ácsi Cukorgyár mozdonyait is. Tán megszűnt a cukgyár Ácsott?

Előzmény: Csg12 (425)
Csg12 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 425
Hábé e-mail ment!
HáBé Creative Commons License 2005.02.07 0 0 424

Valóban.

 

Más:

Petőfibányán mi a neve ama Kft-nek, aki bitorolja az iparvasúti mozdonykákat? Rudja esetleg valaki? (lehet, hogy holnap arrafelé fogok császkálni)

Előzmény: FOMA (423)
FOMA Creative Commons License 2005.02.07 0 0 423
Yes, correct.:-) Azért a háttérben álldogáló Bz-re is érdemes figyelni, bár nem éppen iparvasúti gép, de a kép történelmi.:-)
Előzmény: HáBé (422)
HáBé Creative Commons License 2005.02.07 0 0 422

Pálinkásat!

 

A21-021: Mohácsi Farostlemezgyár Rt. <-- is it correct?

Előzmény: mdbz (421)
mdbz Creative Commons License 2005.02.07 0 0 421
HáBé Creative Commons License 2005.02.07 0 0 420
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.02.06 0 0 418

 

Hali!

 

A delta helye és az alépítmény még megvan, jól látszik az erdőben levő nyomvonal távolról is, a deltavágány helyén még nem nőttek fák.

 

A sínek felszedése ostobaság a mi szempontunkból, de ha ezzel a tulaj sok pénzt keres, akkor az ő szemszögéből sajna nem ostobaság.

 

H B

Előzmény: v_peti (417)
v_peti Creative Commons License 2005.02.05 0 0 417

Semmi megbízható infóm nincsen! :((( Csak annyit tudok, mint ti. Azaz régóta beszélnek arról, hogy összekötnék a két vonalat ilyen módon.

 

De a sínek felszedés a legnagyobb ostobaság. Ha vasútigazgató lennék, akkor hetente-kéthetente egy vagy egy szerelvényvonatot vitetnék arra. Mert ha egyszer megszűnik a vonal, akkor az újjáépítést heves lakossági ellenállás fogja kísérni. Ezért sohasem szabad a forgalmat szüneteltetni! Más kérdés, hogy itt ezzel van némi gond, mert úgy tudom, hogy a gyártelepet nem lehet elkerülni, mert a delta megszűnt. legalábbis korábban ezt hallottam.

 

 

 

 

Előzmény: m61019andras (408)
vasutTOM Creative Commons License 2005.02.05 0 0 416

És mi van ebből elkerítve?

 

Lényegében minden, csak az összekötő vágányok nincsenek elkerítve. A többit kamerák és biztonságiak őrzik.

Előzmény: korpi41 (392)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.02.05 0 0 415

Köszönöm.

A selejtezés okát, dátumát nem tudja valaki?

Előzmény: Csg12 (412)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!