Azzal a listával az a baj, hogy az gyakorlatilag megegyezik a most vihart kavart listával. A Pályaőrben hasonló körülmények között jelent meg, nem a szerző neve alatt. Azt is hozzá kell azonban tennem, hogy az akkori közzé tevő nem tudta ki szerkesztette a listát, mert hivatalos helyről kapta, így gondolhatta, hogy azt ott készítették. De a forrást (még ha téves is) illet volna megjelölnie.
Nekem is van ilyen táblázatom a számítógépen (a Tolnay Lapokból), DE ÉPPEN AZÉRT NEM TETTEM FEL, mert a szerzőjével még nem tudtam felvenni a kapcsolatot az engedélyeztetés céljából.
Nekem sem esne jól, ha az 5-6 éve fejlesztett adatbázisomat a tudtom nélkül feltennék.
Elnézést, hogy bele szólok a témába, de topictársunk egy olyan listát tett fel a netre, amit 2001 táján a lista szerzőjétől azért kapott, hogy gépelje be, mert az illető számítógépe éppen elájult vagy dührohamot kapott, magyarán nem működött. Az illető most meglátta a saját listáját a neten és nem azon akadt ki első sorban, hogy nyílvánosságra került, hanem azon, hogy azt sem tüntette fel topictársunk, honnan vannak az adatok. Pedig aki csinálta, tényleg megdolgozott (és dolgozik) vele folyamatosan, levéltárakban és iparvállalatoknál kutat, megérdemelte volna, hogy legalább a neve megemlítésre kerüljön, ha már az engedélye nélkül felkerült a netre.
Nekem is vannak listáim a www.lococlub.try.hu címen, de Czabalay Lacikkal minden esetben megbeszéljük, mi az ami egy az egyben mehet fel és mi az amit foráásként felhasználhatnak, de nem hozhatják nyílvánosságra. Szerintem ez így (lenne) természetes.
N E M, HB oldaláról nem azért került le a lista, és ebben az esetben sincs szó vörösképű gáncsoskodásról, sajnos más van a háttérben. De egy biztos, a két eset közül egyiknek sincs köze sem egymáshoz sem a közlekedési felügyelethez (ez utóbbiban szerintem azt sem tudják, mi az az internet, nemhogy még fórumokat és weboldalakat nézegessenek).
Ez hihetetlen, hogy valami rosszindulatú, vörösképű még itt is figyel és gáncsoskodik! Most már értem, hogy H B oldaláról is miért kerülhetett le a MÁV-os állaglista. :-( Ez valami elképesztő, nem is tudok szavakat találni!
András, a CD-t megkaptam, köszönöm szépen! Írtam is valahova köszönőemilt, biztos nem kaptad még meg.
A28 009:
Komáromban vagy Szőnyben dolgozott egy ideig, talán felváltva mindkét helyen. Az ottani gépeket a fehérváriak javították, de a MOL, illetve elődje nem tudott fizetni a javításért, vagy nem akart. Ezért A28 009-el egyenlítették ki a számlát. A gép Székesfehérvár állomásra került, sokáig állt a tanműhely mögött, mígnem pár éve Fehérváron szétvágták, mert nem tudtak vele mit kezdeni. Robbanásbiztos volt, sárga-fehér-piros festésben. Kép készült róla.
Nem rossz. De átfutva rajta hiányzik belőle az A 26 051. vagy mégsem? Ugyanis két A26 044 van benne az egyik 262191, a másik 262239 számon. Lehet, hogy az egyik az 51-es?
1968-as az A26 036. 36-tól 102-ig nincs benne az 51-es és nincs benne a 77-es. Viszont van három számnélküli de nekünk exportált. Ezek: 262582; 262640; 262651, tud valak iezek pályaszámáról valamit?
Esetleg a két 044-es közül melyik az eredeti és a másik milyen számon van?