Keresés

Részletes keresés

YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.17 0 0 334

Köszi az adatokat. Azt nem tudod, hogy mikor kerülhetett át Tiszaújvárosból?

A kép nagyon érdekelne!

Egyébként elég szomorú, hogy ilyenek miatt hal meg egy mozdony...

 

Előzmény: uzsgyiremot (333)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.17 0 0 333

 

Sziasztok!

 

Na végre, újra van élet az iparos topicon!

 

András, a CD-t megkaptam, köszönöm szépen! Írtam is valahova köszönőemilt, biztos nem kaptad még meg.

 

A28 009:

 

Komáromban vagy Szőnyben dolgozott egy ideig, talán felváltva mindkét helyen. Az ottani gépeket a fehérváriak javították, de a MOL, illetve elődje nem tudott fizetni a javításért, vagy nem akart. Ezért A28 009-el egyenlítették ki a számlát. A gép Székesfehérvár állomásra került, sokáig állt a tanműhely mögött, mígnem pár éve Fehérváron szétvágták, mert nem tudtak vele mit kezdeni. Robbanásbiztos volt, sárga-fehér-piros festésben. Kép készült róla.

 

 

H B

Előzmény: YOSSARIAN (323)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.16 0 0 330

Nem rossz. De átfutva rajta hiányzik belőle az A 26 051. vagy mégsem? Ugyanis két A26 044 van benne az egyik 262191, a másik 262239 számon. Lehet, hogy az egyik az 51-es?

1968-as az A26 036. 36-tól 102-ig nincs benne az 51-es és nincs benne a 77-es. Viszont van három számnélküli de nekünk exportált. Ezek: 262582; 262640; 262651, tud valak iezek pályaszámáról valamit?

Esetleg a két 044-es közül melyik az eredeti és a másik milyen számon van? 

Előzmény: YOSSARIAN (327)
roosevelt Creative Commons License 2005.01.16 0 0 328

Ez nagyon jó! :)

Jót lehet szórakozni a magyar helységnevek helyesírásán :-)

Előzmény: YOSSARIAN (327)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.16 0 0 327

Akkor itt valami bánat van, mert a táblán 1976 áll....mindenesetre köszönöm.

 

A26 iránt érdeklődőknek itt egy lista: Lokomotivbau Karl Marx - V22B

 

Előzmény: Bárdos Imre (326)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.01.16 0 0 326
Csak annyit tudok, hogy 1972-ben gyártották és akkor valószínüleg egyböl Tiszaújvárosba került a010-el együtt. Késöbbi sorsáról nem tudok semmit.
Előzmény: YOSSARIAN (323)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.16 0 0 325
A26-036: ha minden igaz, 1968-ban került a Szolnoki Papírgyárhoz.
Előzmény: Csg12 (324)
Csg12 Creative Commons License 2005.01.16 0 0 324

Van valakinek infója az A26-036-osról? (azon kívül, hogy 1976. 03. 11-én leselejtezték azt)

A Budapesti Vaskohászati Alapanyagelőkészítő V. mozdonyai mind be lettek zúzva?

 

Előre is köszi!

 

Csg12 

YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.16 0 0 323

Köszi a válaszokat.

Elég furcsa, mert a Dunántúlon szereztem be a tábláit (Ganz, súly, jótállás), és azt mondták, hogy egy rég selejtezett gépről vannak.

Átállomásítás? Tűzbiztos gép lehet(ett)?

 

Előzmény: Bárdos Imre (321)
Csg12 Creative Commons License 2005.01.16 0 0 322

Kedves YOSSARIAN!

 

A28 009- Tiszai Finomító

 

CsG!?

Előzmény: YOSSARIAN (320)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.01.16 0 0 321
Ö az A28 009-es és ha minden igaz a Tiszai Köolajipari Vállalat-nál, Tiszaújvárosban van/volt.
Előzmény: YOSSARIAN (320)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.16 0 0 320

Tudja valaki, hogy hol szolgált az 1657-es gyári számú A28? Psz-t még nem sikerült kideríteni...

Köszi.

m61019andras Creative Commons License 2005.01.16 0 0 319

Szia Uzsgyiremot!

 

Megérkezett már a cd, amit küldtem?

Előzmény: uzsgyiremot (318)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.15 0 0 318

Sziasztok!

 

Tom sawyer, köszi a CD megérkezett! Jó képek, főleg az A21 015-ről készültek tetszenek.(+ A23 048)

 

Csg12!

 

20.-án lesz az utolsó vizsgám, utána följövök találkozni, hozom a Cd-ket is. Így vizsgák napján nem jó, akkor sok a tennivaló.

 

H B

Csg12 Creative Commons License 2005.01.13 0 0 317

 

Az Almatároló mozdonyát 1992. 09. 28-án leselejtezték.

Az A26-070, A26-071-es elvileg Nyíregyházán volt (van) .

De pontosan hol lehettek (lehetnek)?

 

Szombaton megyek Ercsibe. A cukorgyárban  megvan még a Mazsola?

 

Üdv:

CsG!?

Előzmény: YOSSARIAN (315)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.13 0 0 316

Van még egy ipari mozdonyokkal foglalkozó cég is, erről azonban nem sokat tudok.

És köszi a képeket!

Előzmény: YOSSARIAN (315)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.13 0 0 315

Közben én is érdeklődtem egy kicsit.

A25,106-ot nagyon dícsérték, de másik Bobóról nem tudok. Viszont A26,045 is ott van. Régebben állítólag volt Béka is.

 

Szabolcsban ezeken kívül az alábbi helyeken volt ipari mozdony:

-Demecser, Keményítőgyár (A26)

-Nyíregyháza, Almatároló (A21)

-Nyíregyháza, Gumigyár (2 db A21, az egyik a 1017-es)

-A lentebb tárgyalt Papírgyár

-Amiről nem tudok

 

Megpróbálok még kutakodni, pontosítani, de ha valakinek vannak adatai, ne titkolja el!

Üdv:

Yossarian

 

 

Előzmény: tom sawyer (314)
tom sawyer Creative Commons License 2005.01.12 0 0 314

Igen, egész pontosan a 106-os.Érdekessége, hogy még nem volt főműhelyben sose.

 

Ezek a mozdonyok eredetileg Jugoszláv exportra készültek, hogy miért azt nem tudom de egy pár itt maradt és különféle ipartelepeken szolgálnak(101Borsodchem, 102-103 Algyő Mol, 104TVK, 106 Nyírbogdány Mol).Igazából elsőránézésre BoBo, de szerkezetileg rettentő sok a különbség.Nyírbogdányban van még a 030-as hagyományos BoBo érdekessége az eredeti gyári fűtőtest a vezetőfülkében.

Törölt nick Creative Commons License 2005.01.12 0 0 313

Köfi

 

Előzmény: m61019andras (312)
m61019andras Creative Commons License 2005.01.12 0 0 312
Uzsgyiremotnak és Titibinek ment a cd. Küldök majd mégegyet még több képpel, csak még most lesznek beszkennelve!
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.11 0 0 311
Nem ott van valami Pielstick motoros Bobó?
Előzmény: tom sawyer (310)
tom sawyer Creative Commons License 2005.01.11 0 0 310

Nyírbogdányi telefonszámom van valahol (hirtelenéjben nem találtam még meg).

 

Usgyiremot!

 

A cd postázódott.

Sinbiciklis Creative Commons License 2005.01.10 0 0 309
Menj a Depoba, és keresd a TENZOR Kft.-t. (A mozdony oldalán lévő felirat.)
Előzmény: OSA and VÁC (307)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.01.10 0 0 308
A Budaörsi vá.-ig mehetsz busszal is, én onnan indultam. Ha Törökbálintról mész a Depo buszával, keresztezi a volt vágányt, de ahol a fotón látszik a bicikli, ízelitőt kapsz az útról. A leg1szerübb ezen a vágányon, vagy ha be tudsz menni a Depoba. 8-)
Előzmény: OSA and VÁC (307)
OSA and VÁC Creative Commons License 2005.01.10 0 0 307
BudaörsrQl,vagy Diósdról lehet megközelíteni vasúton? Vagy esetleg BKV megy arra?(legalábbis a közelébe,ahonnan nem kell olyan sokat gyalogolni?)
Előzmény: Sinbiciklis (306)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.01.10 0 0 306
Ennél részletesebben nem tudom. A Raktárvárosi utat keresztezi a vágány, de bozótirtó nélkül nem jutsz oda. Azzal +nagyon fárasztó :-D
Előzmény: Sinbiciklis (304)
OSA and VÁC Creative Commons License 2005.01.10 0 0 305

  Hello mindenkinek!

       Ha megengeditek,egy pár szót írnék múlt heti miskolci látogatásomról. Sikerült bejutnom minden nehézség nélkül az Acélmüvekbe,ahol egy nagyon kedves (vezetQ) Úr kalauzolt a mozdonyokhoz. Össz. 4 gépük van,2 pont tankolt érkezésemkor.így azokra várni kellett,de hamarosan jöttek. A gépek oldalán A-s pályaszám van,elöl viszont M-44-es saját számozás.Nem szándékoznak már selejtezni belölük(legalábbis egy ideig),mert asszem múlt nyáron is ott helyben szétvágtak egyet.(az úr megjegyezte,valaki pont akkor fotózott,így megörökítette a szétvágás pillanatait is!)

    Utána a Bobo KFT-be mentem(volt DIGÉP),ahol a fönökkel való konzultálás után kezdhetem a fotózást.Qk egyébként (ipari) mozdonyok javításával,felújításával foglalkoznak,de van saját gépük is. (abból egy A-26-os volt csak benn,mert a Bobójuk bérbe van adva)Egy ózdi A-25-ös volt bent javításon+ egy tállyai A-26-os és várnak máshonnan is gépet. Érdekesség,hogy kint már szinte félig selejtes gépek várakoznak,ezekre vevQt keresnek-miután felújítják.Ja és gazdagabb lettem itt egy saját készítésü prospektussal is,ameyen a céget reklámozzák!

   Végül-ha nem is zökkenömentesen-eljutottam Hejöcsabára-bár ne tettem volna... Már kint a hülye minöségi technológiájukat hirdetik-gondolatm már akkor,hogy ebbQl jó nem sül ki... Így is lett,a portás(pardon securityis) még felhívni sem méltóztatott senkit,azzal az indokkal,hogy fotózáshoz a vezér engedélye szükséges. Ilyen egy mai,modern vállalat...

   Hát kb. ennyi,azt megkérdezném, hogy nem tudjátok, a nyíri MÉK vállalat merre lehet. Ott is van(volt?) elvileg egy A-28-as. A papírgyárban voltam nyáron,még megvolt a két A-26-os. Viszont,ha mentek Nyírbogdány felé,lehet,hogy csatlakoznék,mert oda soha nem jutottam még el.

Sinbiciklis Creative Commons License 2005.01.10 0 0 304
Ha végigballagsz a http://kep.tar.hu/qcqc /Sinbiciklis/Elveszettek/Budaörs-Diósd fotók által jelzett nyomvonalon, remélhetőleg még +találod. A képet 1 hónapja, dec. 5-én követtem el.
Előzmény: OSA and VÁC (302)
OSA and VÁC Creative Commons License 2005.01.10 0 0 303
Úgy tudom,leselejtezték.
Előzmény: Csg12 (301)
OSA and VÁC Creative Commons License 2005.01.10 0 0 302

Hello! Ezt hol találtad meg konkrétabban? Én kerestem Törökbálinton ipari gépeket,de azt mondták,hogy nincs már.(ahol én kerestem)Lécijelezd itt,vagy priviben a helyet részletesebben.Köszi!

 

Előzmény: Sinbiciklis (298)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!